środa, 19 lipca 2017

Foto tydzień, czyli z dzienniczka szurniętej włosomaniaczki...

Witajcie,
dzisiaj zapraszam Was w świat dzienniczka włosomaniaczki, a właściwie tygodnia z moimi włosami.




Założyłam sobie, że w tym projekcie weźmie udział 10 kosmetyków, czyli takie "10 na 7".
Myślę, że to sprawi, że i ja, i Wy lepiej poznacie moje włosy. A przy okazji pozwoli to zapoznać się z działaniem wielu kosmetyków do włosów. Zaczynamy!

Do akcji wytypowałam 5 szamponów:


 i 5 odżywek:



A teraz już czas na foto dzienniczek.
Wszystkie zdjęcia pochodzą z jednego tygodnia, ponieważ chciałam abyście zobaczyły jak bardzo włosy reagują na odżywki, jak każdego dnia potrafią być inne. Zdjęcia starałam się robić i przy świetle dziennym, i w pomieszczeniach, i wieczorem przy sztucznym oświetleniu. Zresztą, zobaczcie same.

Kartka z dzienniczka
dzień I









Kartka z dzienniczka
dzień II










Kartka z dzienniczka
dzień III









Kartka z dzienniczka
dzień IV






Kartka z dzienniczka
dzień V





Kartka z dzienniczka
dzień VI
Alaffia, 








Kartka z dzienniczka
dzień VII










Był to bardzo czasochłonny post. Ale miałam ochotę, tak po prostu na coś innego.
Włosy, po których odżywkach najbardziej przypadły Wam do gustu?
Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania.
całuję
Jola

13 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podobają po tropikalnej aubrey. Wtedy skręt wygląda najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na zdjęciach Aubrey tropikalna zdecydowanie wygrywa.

      Usuń
  2. O kurczę, zabiłaś mnie ilością zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Loczki loczaste <3 Biolaven ma tez odżywkę, właśnie ją otworzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam ją i nawet użyłam z dwa razy, ale bez większego szału.

      Usuń
  4. Z dnia trzeciego i siódmego:) A Ty nie napisałaś faworyta:) Piękne loczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że foto tydzień wygrywa Aubrey, ale ja też bardzo lubię Alepię, która na zdjęciach wyszła wręcz słabo.

      Usuń
  5. Bardzo fjanie, ze zrobiłas tyle zdjeć. Dobrze jest mieć porównanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, choć jak je robiłam, później przycinałam i na koncu wklejałam, to już miałam dośc.

      Usuń
  6. Dzień II i VII- piękne loki!!! Rzeczywiście pracochłonny post, ale widać dokładnie, jak zmieniają się włosy w zależności od tego, jakich kosmetyków się używa. Takie obserwacje efektów działania różnych produktów dużo wnoszą ;)

    OdpowiedzUsuń