wtorek, 22 sierpnia 2017

Włosy mojej Mamy (aktualizacja)

Witajcie,
przez kilka dni byłam zupełnie odłączona od Internetu, ale już jestem. W dzisiejszym poście chciałabym przypomnieć Wam włosy mojej Mamy, która odwiedziła mnie kilka dni temu.
Mama nie ma duszy modelki, dlatego bardzo broniła się przed zdjęciami, ale kilka udało nam się pstryknąć.

Pierwszy raz pisałam o mojej Mamie, i pokazywałam Wam zdjęcia Jej włosów w TYM POŚCIE (koniecznie zerknijcie)


















Prawda, że piękne?
całuję
Jola


12 komentarzy:

  1. Prawda, piękne!
    Może i Mama nie ma duszy modelki, ale w modelingu całkiem nieźle jej idzie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      dobre Anula, lubię Twój humor
      Mama się cieszy :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zawsze takie były, nie wyobrażam sobie Mamy z innymi włosami.

      Usuń
  3. Przepiękne! Też planuję kiedyś być taką długowłosą mamą z długowłosą córką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem już po kim masz włosy . Tylko twoje się pokręciły. Wypisz wymaluj.☺
    A wiesz że zazdroszczę ci objętości i długości kręciołków. Pozdrowienia dla odważnej mamy . Moja w życiu nie dała by sobie zrobić takiej sesji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama zawsze powtarza, że jej włosy ma moja młodsza siostra Ula.
      Pozdrowienia przekazane.
      Bardzo dziękuję.

      Usuń
  5. Przecudne! Zaskakują tym bardziej, że z podlinkowanego postu wynika, że mama jest raczej minimalistką jeśli chodzi o pielęgnację włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moja Mama jest w kwestii pielęgnacji wielką minimalistką. Szkoda, że nie mam tego po niej :(

      Usuń