piątek, 18 sierpnia 2017

Hennowanie włosów - MIX - Henna Swati jasny brąz + Khadi Orzechowy brąz + Khadi henna z amlą w puszce

Witajcie,
w dzisiejszym poście moich zabaw z henną ciąg dalszy.
Od ostatniego hennowania minęło 3 tygodnie i byłam już rudzielcem, dlatego postanowiłam do swoich miksów (trzy ostatnie razy, był to miks Swati jasny brąz i Khadi henny z amlą w puszce) dodać resztkę Khadi w kolorze orzechowy brąz, teraz zrobiłam następującą mieszankę:


  • 27g Swati jasny brąz
  • 20g Khadi orzechowy brąz
  • 5g Khadi henna z amlą w puszce
  • henna dojrzewała 2h i trzymałam ją na głowie też 2h

Moje włosy przed hennowaniem:



I po hennowaniu:






Tydzień później:









Dwa tygodnie później:





Po 7 tygodniach"
















9 tygodni od hennowania:



Oj w tym przypadku widzę, ze henna Khadi orzechowy brąz trzyma poziom koloru. Zmniejszenie dawki Khadi henny z amlą w puszce było też dobrym posunięciem. Z efektów jestem dużo bardziej zadowolona niż w przypadku ostatniej mieszanki, czyli Swati jasny brąz z Khadi henna z amlą w puszce. W tym miksie jest dużo więcej indygo, i to widać.
Tutaj kolor jest dużo bardziej głęboki, bardziej niejednoznaczny. W mocnym słońcu widać rudości, ale przy normalnym świetle już nie.
Ten eksperyment uważam za udany, chętnie będę eksperymentować dalej.
Jak podobają Wam się moje efekty?
całuję
Jola

5 komentarzy:

  1. Jest dużo lepiej . Odcień się schłodził to pewne. Piękne masz te kłaki i jakie długie na niektórych fotach.
    Ja po 20 latach farbowania czym popadnie wracam do naturalek czeka mnie wyzwanie.
    Pozdrawiam cię serdecznie .
    Zawsze wypatruję twoich rzetelnych postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jesteś.
      Odzywaj się częściej :)
      Bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Ja też mocno ostatnio myślę, o powrocie do naturalnego koloru.

      Usuń
    2. Jestem jestem regularnie. Osobiste zawirowania sprawiły że nie dawałam znaku obecności ale byłam . Decyzję o powrocie do naturalnego mysiego blondu z ciemnobrązowych , ułatwił mi fryzjer który chciał mi pomóc dekoloryzując włosy czyli pewnie kładąc rozjaśniacz . Puknełam się w czerep . No way! Przeczekałam 8 tyg. Kolor na długości sie spłukał i to mocno a odrost też coraz większy . Po co niszczyć włosy . Moje tak cienkie i słabe. Chcę jasnych ? Przecież je mam! Matka natura wie co robi. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie wiem czy zdecydowałabym się na henne Khadi bo bezbarwna mnie podrażniła, za to kusi mnie Orientana. Nie do końca cieszą mnie moje siwe włosy i chce to zakryć, czy henna da radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu,
      jak najdłużej nie farbuj włosów, jeżeli jeszcze nie musisz. Widziałam w ostatnich postach Twoje włosy, są piękne, zdrowe, i siwych naprawdę jeszcze nie widać.
      Pamiętaj, że henna ociepla włosy. Siwe też pokryje henna, ale trzeba to robić dwuetapowo - najpierw henna, później indygo.

      Usuń