środa, 5 lipca 2017

Aktualizacja włosów - czerwiec 2017

Witajcie,
dzisiaj przychodzę do Was z aktualizacją moich włosów, jest to dokładnie 5 miesięcy po drastycznym cięciu. W TYM poście pisałam Wam o moich włosach w 2016 roku (dla tych, którzy chcą się przekonać co zła pielęgnacja i problemy z tarczycą mogą zrobić z włosami, to zapraszam).

Moje włosy przed styczniowym cięciem:




Moje włosy po styczniowym cięciu:



Moje włosy dzisiaj (czerwiec 2017), czyli po 5 miesiącach:







Co udało mi się osiągnąć:


  • długo to trwało, ale trochę przyhamowałam przetłuszczanie się skalpu,
  • udało mi się zagęścić czuprynę 
  • włosy podrosły kilka centymetrów
Czy z włosów jestem zadowolona? Tak. Myślę, że już czas na małe podcięcie końców. 
O tym co robiłam z włosami, i jakich produktów używałam napiszę Wam w następnym poście.  Jeżeli macie jakieś pytania, to śmiało.

całuję
Jola


8 komentarzy:

  1. Piękno loczki, jak zawsze!
    Chętnie się dowiem o sposobie na wolniejsze przetłuszczanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Posty się już piszą. To pewnie nic odkrywczego, ale może komuś się przydadzą.
      Pozdrawiam, Aniu.

      Usuń
  2. Ach ten Twój skręt! Ja też chętnie poczytam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, że udało się ograniczyć przetłuszczanie i zagęścić włosy, też tak chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wytrwałości i będzie dobrze.

      Usuń
  4. Zagęszczenie widać gołym okiem!! Super, gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ale dzisiaj jakoś przez przypadek kliknęłam w swój post - aktualizacja włosów - październik 2013, i wtedy to ja miałam włosy. Ale wtedy nie używałam jeszcze kosmetyków naturalnych.

      Usuń