wtorek, 24 stycznia 2017

O włosach, które zawsze mnie fascynowały...




Keri Russell pierwszy raz zobaczyłam w teledysku zespoły Bon Jovi. Już wtedy nie mogłam oderwać wzroku od jej włosów, po prostu nie mogłam uwierzyć, że takie włosy istnieją.



Później ta, amerykańska aktorka skradła moje serce w serialu Felicity. Do dzisiejszego dnia jest to serial mojego życia. Uwielbiałam jej delikatność, wrażliwość, uśmiech, no i oczywiście włosy.







Dzisiaj, Keri jest czterdziestoletnią kobietą, a ja nadal nie potrafię obok jej zdjęć przejść obojętnie. Nic się nie zmieniło. Nadal jest dla mnie kwintesencją kobiecości.















Po swoim ostatnim domowym cięciu, chciałam aby ostateczny szlif moim włosom nadał jednak fryzjer. Szukałam fryzur dla swoich, mocno już skróconych włosów, i tak znów trafiłam na Keri.







Z tymi zdjęciami trafiłam do fryzjerki. Jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że efekty i Wam się spodobają.
Tymczasem, pozostawiam Wam z piękną Keri.
całuję
Jola

10 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na kolejny wpis . Mnie również zawsze urzekają gęste długie włosy kręcone czy proste dla mnie to doskonałość. Zaczełam właśnie wcierać wcierkę joanny z dodatkiem soku z imbiru .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę spektakularnych efektów. Mnie w tej kobiecie ujmuje po prostu wszystko - skromność, klasa, uśmiech... no i włosy.

      Usuń
  2. Piękna burza loków ^^ chciałabym mieć taką objętość przy takiej długości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że jakby na środkowym etapie czyli długie ale już nie burza loków jej włosy stanowiły jedynie cień z przeszłości i chyba wiele przeszły, ale ostatni jakby etap - krótkie fale - jest już znacznie lepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loki bez objętości niestety wyglądają bardzo słabo. Ale ja i tak zawsze byłam pod urokiem jej włosów.

      Usuń
  4. Kiedyś chciałem mieć tak obcięte włosy ale skończyło się to katastrofą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zaryzykowałam, i jestem bardzo zadowolona.

      Usuń