poniedziałek, 9 stycznia 2017

(denko) Uoga Uoga - szampony i odżywki

Witam serdecznie w Nowym Roku!

W dzisiejszym poście chciałabym krótko podsumować moją kilkuletnią już przygodę z kosmetykami litewskiej marki Uoga Uoga.


O marce:
"Uoga Uoga jest producentem naturalnych kosmetyków. Firma wykorzystuje tylko najwyższej jakości tłoczone na zimno oleje, naturalne wody kwiatowe oraz olejki eteryczne dla zapachu, północne jagody i ekstrakty ziołowe dla zdrowia oraz naturalne minerały dla koloru. Uoga Uoga opracowała szeroką gamę kosmetyków, w tym do pielęgnacji skóry twarzy i ciała, produkty do pielęgnacji włosów, pielęgnacji niemowląt i linię makijażu mineralnego.

Po rozpoczęciu swojej działalności w 2011 roku Uoga Uoga stopniowo stała się wiodącym producentem w Litwie i zdobyła kilka nagród z Ministerstwa Gospodarki Republiki Litewskiej, w tym złoty medal za błyszczyk "Feather" na wystawie "Wybierz produkt litewski". Teraz Uoga Uoga z powodzeniem rozwija się na rynkach zagranicznych - przy jednoczesnym wzmocnieniu jego partnerstw biznesowych w Polsce, Irlandii i Niemczech.

Masz pewność że kosmetyki Uoga Uoga są świeże i zdrowe, ponieważ nie zawierają żadnych szkodliwych substancji !!!" 



Moje włosy?

  • skalp - przetłuszczający się, moje włosy są cienkie dlatego szybko przylegają do skóry głowy, dlatego szukam szamponów, które przedłużą świeżość moich włosów, ładnie uniosą je od skalpu, dodadzą objętości
  • włosy - długie, naturalnie kręcone, od lat farbowane jedynie henną, zdrowe, ale z natury suche, wysokoporowate, ciągle walczę o ładny mięsisty i sprężysty skręt, gdy są dobrze nawilżone odwdzięczają się ładnym skrętem i objętością,



Przez ostatnie lata kupiłam z kilkanaście produktów marki Uoga Uoga. Myślę, że szampon z glinką w tym czasie przetoczył się przez moją łazienkę w ilości dobrych 5-6 sztuk. Ale po kolei...

  • Uoga Uoga, Longonberry Ribbon - Szampon do włosów przetłuszczających z glinką (MÓJ HIT) - bardzo dobry codzienny i delikatny szampon do włosów przetłuszczających się. Dobrze oczyszcza skórę głowy, przedłuża świeżość włosów, ładnie je odbija od skalpu, naprawdę włosy wyglądają tak, jakby było ich dużo, dużo więcej (to sprawka glinki). Ilość zużytych opakowań - 5 - mówi sama za siebie.
  • Uoga Uoga, Fairys Bouquet - Szampon do włosów normalnych - tę wersję szamponu kupiłam ze zwykłej ciekawości. Byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się on na moich włosach. Był ok, ale wersja z glinką, bardziej przypadła mi do gustu.
  • Uoga Uoga, Champions - Szampon dla mężczyzn - skład! a w nim ekstrakty z rozmarynu, czarnej porzeczki, pokrzywy, krwawnika, brzozy. Często w poszukiwaniu szamponów dla mojej tłustej skóry głowy sięgam po szampony adresowane dla mężczyzn, lubię ich bardziej surowe i mniej usłodzone zapachy. Dobrze go wspominam.
  • Uoga Uoga, Finally!,Odżywka z borówkami i rozmarynem do włosów przetłuszczających się (MÓJ HIT) - była prawie pewna, że odżywka adresowana do włosów przetłuszczających się na moich suchych i kręconych puklach nie spisze się, dlatego mój szok pamiętam do dzisiejszego dnia. Włosy miały piękną objętość, mięsistość, skręt. Dotykając ich czułam nawilżenie. Cudowna!!!
  • Uoga Uoga, Rapuntzel, Odżywka z jarzębiną i dziką różą do włosów normalnych i suchych - to również bardzo dobra odżywka, niby wszystko było podobnie, prawie tak samo, ale wiecie, że prawie czasami robi wielką różnicę. I tak było w tym przypadku. Lubiłam ją, ale wersję z rozmarynem pokochałam. 



W wolnej chwili zerknijcie na litewską stronkę Uoga Uoga -jest cudna!!!

Ja swoje wszystkie kosmetyki kupiłam w polskim sklepie Plants for Beauty, ale widzę, że kilka produktów ma też w swojej ofercie Skarbiec Natury  i Ecco Verde.

Czy mogę coś jeszcze polecić z tej marki? Tak!!! Z całego serducha polecam podkład mineralny z bursztynem!!!

Dajcie proszę znać, czy znacie Uoga Uoga? Może coś Was zainteresowało z ich oferty?
całuję
Jola

20 komentarzy:

  1. Odżywki też uwielbiam! I podkład mineralny strasznie lubię, balsam do ciała miło wspominam, lubię też ich mydła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zapomniałam o mydłach. Jedne z lepszych jakie w życiu miałam.

      Usuń
  2. jakie masz piękne włoski! <3 obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyków tej firmy jeszcze nie miałam :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. To na prawdę fajna marka i ich produkty są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polejcie Jej, prawdę mówi Kobiecina :)

      Usuń
  5. Miałam ten męski szampon, nawet recenzja jest gdzieś na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, widzę, że tylko ja nie stosowałam nic tej marki:D muszę nadrobić zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emzo, zacznij od szamponu z glinką. Moje hity polecam Ci z całego serducha.

      Usuń
  7. Marka Uoga Uoga jest warta uwagi. Sama miałam przyjemność używania kosmetyków tej marki, szampony i odżywki bardzo lubiłam a podkład z bursztynem wymiata, dla mnie to absolutny hit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo polubiłam się z Uoga Uoga. Do szamponów wracałam wielokrotnie, tak samo i mydeł. A ich bursztynowy podkład, też i u mnie jest hitem.

      Usuń
  8. Dwa razy byłam w Wilnie bo mam niedaleko a nigdy nie zwróciłam uwagi na to jakie tam mają kosmetyki :O przy następnej wyprawie na ciemne litewskie piwero na pewno się rozejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ale Ci zazdroszczę, to są naprawdę prawdziwe perełki.

      Usuń
  9. Szukałam tego szamponu z pierwszej pozycji i nigdzie go nie ma :( Są inne wersje, ale ten z glinką mi się jednak zamarzył. Możesz zdradzić gdzie kupiłaś tę akurat wersję? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon z glinką, tak jak i wszystkie kosmetyki Uoga Uoga i 100% Pure, kupiłam w sklepie Uoga Uoga. Gdy pisałam ten post nie było go w ofercie sklepu, dlatego też nie załączyłam linka.
      Sama czekam, aż ponownie pojawi się w sklepie, podobno ma to się stać niedługo.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ale cudownie się patrzy na te zdjęcia :D Uoga ma świetne opakowania.. kusi mnie straszliwie :D Wszystko.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, opakowania Uoga Uoga mają cudne, takie słodkie opakowania. Ale ich zawartość, to też naprawdę klasa.
      Polecam zacząć od szamponu z glinką i odżywki do włosów cienkich, bo to moje hity.

      Usuń