poniedziałek, 12 grudnia 2016

Hagi Cosmetics, Naturalne mydło z glinką Ghassoul

W ostatnim poście pisałam o cudownym mydle amerykańskiej marki 100% Pure, dzisiaj natomiast chciałabym opowiedzieć Wam o polskim mydle marki Hagi Cosmetics.


Opis producenta:
"Mydło wyprodukowane ręcznie tradycyjną metodą „na zimno” z olejów roślinnych, masła shea, marokańskiej glinki i jedwabiu. Oleje roślinne o dużej zawartości wielonienasyconych kwasów tłuszczowych działają nawilżająco i natłuszczająco na skórę. Masło shea wygładza skórę nadając jej aksamitną gładkość. Glinka ghassoul ma właściwości oczyszczające, usuwa stary naskórek, poprawia wygląd skóry i zmniejsza jej suchość. Dodatek jedwabiu sprawia, że skóra jest chroniona przed szkodliwymi czynnikami środowiska i zyskuje gładkość. Mydło polecane dla skóry suchej, normalnej i trądzikowej".

Skład:
Aqua, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Sodium Hydroxide, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Brassica Campestris (Rapeseed) Seed Oil, Moroccan Lava Clay (Ghassoul), Parfum, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Melaleuka Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Silk Amino Acid, Limonene*, Linalool*

  • Mydełka Hagi mogłam poznać dzięki wygranej w konkursie na blogu Reni (ależ ja byłam wtedy z siebie dumna). Mydełka rozkochały mnie w sobie na tyle, że już popełniłam tam dwa, czy nawet trzy zamówienia. Ale wracając do mydła...
  • Mydło ma postać bardzo twardej kostki z ostrymi kantami.
  • Jego zapach mnie zaskoczył, bo spodziewałam się jakiegoś błotnego aromatu, a tymczasem mydełko pachniało subtelnie, wyczuwałam śmietankowo-waniliowo-różaną nutę.
  • Mydło to mieszanka oleju palmowego z olejowca gwinejskiego, oleju kokosowego, oleju rycynowego, masła Shea, oleju rzepakowego, glinki Ghassoul, olejku rozmarynowego i z drzewa herbacianego oraz jedwabiu.
  • Kostka dobrze myła ciało, wytwarzała się przy tym skromna, ale przyjemna i nawilżająca piana
  • Mydło bardzo dobrze spisywało się do mycia ciała, ale szczególnie zachwycona jestem jego dobroczynnym wpływem na moją tłustą skórę twarzy. Stosowałam je zawsze jako "drugie mycie", po wstępnym zmyciu makijażu płynem micelarnym lub olejkiem. Po użyciu mydła skóra twarzy była naprawdę dobrze oczyszczona (płatek nasączony tonikiem/hydrolatem zawsze był czysty), a przy tym przyjemnie sprężysta i gładka.
  • Po raz kolejny sprawdziło się to, co wiem od dawna - glinka Ghassoul, olejki rozmarynowy i herbaciany - to wielcy sprzymierzeńcy w dbaniu o skórę tłustą/problematyczną.  
Używanie tego mydła, to była naprawdę wielka przyjemność, 
już nie mogę doczekać się kiedy sięgnę po inne mydełka spod szyldu Hagi.
całuję
Jola

12 komentarzy:

  1. Mydło wygląda ciekawie, ale ja mam małą awersję do mydeł w kostce :D Rzadko po nie sięgam :D choć nie powiem, że nie zdarza mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja bardzo długo miałam bardzo wielką awersję do kostek, ale jak odkryłam kilka dobrych mydeł, to mi przeszło.

      Usuń
  2. Lubię Hagi, ale nie rozkochały mnie w sobie. Nie oczarowały sobą Ot dobrej jakości mydła, poznałam 4 i w sumie reszty nie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zan, to moje pierwsze spotkanie z mydłami Hagi. Moja cera bardzo się z nim polubiła, bo to z pewnością zasługa glinki Ghassoul. Innych mydeł jeszcze nie stosowałam, ale jestem ich bardzo ciekawa.

      Usuń
  3. Lubię tego typu mydełka i chętnie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jedno z moich ulubionych mydełek. Kupiłabym ponownie. Widziałam ostatnio w sklepie Hagi, że te mydła chyba podrożały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podczas ostatniego zakupu świec dorzuciłam do koszyka jeszcze raz to mydło, naprawdę je polubiłam.
      Podrożały? Wydaje mi się, że zawsze były po 18zł. Ale mogę się mydlić. A sklep nie zachowuje wcześniejszych zamówień, więc nie mam jak sprawdzić.

      Usuń
  5. glinkę marokańską i olej herbaciany znam i bardzo lubię ich działanie na twarzy, więc podejrzewam, że sprawdziłyby się świetnie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zwlekaj. Dzisiaj na YT znalazłam takie rabaty:

      Hagi Cosmetics http://www.sklep.hagi.com.pl
      Kod rabatowy: "nieesia"
      Zniżka 15%
      Czas trwania zniżki 12-13 grudnia 2016

      Resibo https://resibo.pl
      Kod rabatowy: "nieesia25"
      Zniżka 10% na balsam do ciała i wszystkie kremy
      Czas trwania zniżki od 8-14 grudnia 2016

      BodyBoom http://www.bodyboom.pl
      Kod rabatowy: "nieesia25"
      Zniżka 15%
      Czas trwania zniżki od 8-14 grudnia 2016

      Herbs&Hydro http://tradycyjnemydlo.pl/?v=79cba118...
      Kod rabatowy: nieesia
      Zniżka 20%
      Czas trwania zniżki od 8-23 grudnia 2016

      MakeMeBio http://www.makemebio.com
      Kod rabatowy: "NIEESIA25"
      Zniżka 10%
      Czas trwania zniżki od 8-24 grudnia

      Naturativ http://www.naturativ.pl
      Kod rabatowy: AGNIESZKA
      Zniżka 20%
      Czas trwania zniżki 08-21 grudnia 2016

      MomMe http://mommecosmetics.com/en/
      Kod rabatowy: rabatodnieesi
      Zniżka 15%
      Czas trwania zniżki 8-14 grudnia 2016

      Usuń
  6. Oj, szkoda tylko, że olejek herbaciany w składzie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pasuje Ci on? Buuuu... Nie wiedziałam.

      Usuń