sobota, 9 lipca 2016

Jak ogarnąć ten bałagan?

Ten post to takie właściwie zapytanie do Was.

We wcześniejszych postach wspominałam Wam o planach na denko, ale takie denko gigant. Zbierałam te opakowania od stycznia 2015r, ale gdy wysypałam wszystko na łóżko, to aż ugięły się pode mną nogi - kiedy ja to wszystko opiszę?!?!?
Uzbierało się wszystkiego 3 wielkie torby, które podzieliłam na twarz, ciało i włosy. I teraz pytanie do Was - od czego zacząć? co Was najbardziej interesuje?

I tu dziewczyny naprawdę liczę na Wasze podpowiedzi, bo sama chyba nigdy tego nie ogarnę.
to miało być denko z ostatniego półrocza, ale przypomniałam sobie jeszcze o opakowaniach z roku 2015
denko z 18 miesięcy
całuję
Jola

28 komentarzy:

  1. Przyznam że ja bym poległa przy takim denku.

    OdpowiedzUsuń
  2. 18 msc - szacun :) może zacznij od kategorii, którą najmniej lubisz to będzie już z głowy a na koniec będzie kategoria z kosmetykami najfajniejszymi

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyyy... 18 mscy???
    Podziel na 2 - polecane i niepolecane

    OdpowiedzUsuń
  4. O Matko Kochana, a gdzie Ty to trzymałaś. ja przy moim natręctwie wyrzucania rzeczy niepotrzebnych przeżywałabym katusze :) Wrzuć najpierw twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie to wszystko trzymałaś? :-) Ale będzie dużo wpisów! :-) Chętnie poczytam o pielęgnacji twarzy i włosów - am chyba podobne włosy i często odkrywam u Ciebie ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się widzi torba z mydłami.
    I pachnie też :) ale jestem fanką twoich włosowych postów że zdjęciami. Nie pomogę za dużo bo nie mam doświadczenia w takim zbiorze jednak jestem pod ogromnym wrażeniem szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Loooo...matko. Albo ty uzywasz za duzo kosmetykow albo ja zyje w blogiej nieswiadomosci i wyzucam puste opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Loooo...matko. Albo ty uzywasz za duzo kosmetykow albo ja zyje w blogiej nieswiadomosci i wyzucam puste opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Loooo...matko. Albo ty uzywasz za duzo kosmetykow albo ja zyje w blogiej nieswiadomosci i wyzucam puste opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jola, a może wywal to wszystko do kosza, po co oglądać się do tyłu? Zrób grubą krechę i zacznij nowe, mineralno-naturalne denka.
    To tylko taka luźna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też popieram. Zrób sobie notatki o najlepszych rzeczach, a resztą po prostu nie zawracaj sobie głowy. Wyrzuć to i niech Ci nie zajmuje miejsca ani w domu, ani w głowie jako wielka rzecz na liście "do zrobienia."

      Usuń
  11. Też miałam taki pomysł jak Magda :)
    Albo wybierz tylko ewidentne hity i porażki, takie, które najbardziej zapadły Ci w pamięć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z tymi hitami.
      Ja jestem ciekawa produktów do twarzy no i widzę jakieś produkty Alverde i 100& pure a nimi jestem zawsze zainteresowana:)

      Mi się już robił większy zbiór i podczas sprzątania wyrzuciłam wszystko...Nie dla mnie zbieranie pustych opakowań, podziwiam Cię za cierpliwość:)

      Usuń
  12. O bożesztymój! :D
    Tak jak mówi Magda, ja bym wywaliła wszystko, ewentualnie zostawiła i po krótce opisała jakieś absolutne hity i porażki :)
    Ale chyba by mi się nie chciało :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chyba też wywaliła jak mówią dziewczyny :) Ewentualnie jakieś warte uwagi hity dostawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za dużo tego. wybierz tylko to, o czym naprawdę chcesz napisać.

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahaha chyba się popłakałam ze śmiechu :D Ja od jakiegoś marca-kwietnia tego roku zbieram i nie mogę się za denko-post zabrać, więc wywaliłam już połowę, a ty 18 msc wytrzymałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gromadzisz te śmieci w domu od 1,5 roku?????

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele ciekawych kosmetyków zużyłaś, może wybierz te najlepsze Twoim zdaniem i zbiorczo je opisz, a denko niech będzie bieżące Widzę cudowne naturalne mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  18. oj tam to co dobre rozdaj nam ;) chętnie przygarniemy :)) Pozdrawiam, ell3

    OdpowiedzUsuń
  19. Napisz dwa posty: hity i kity :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią pomogę Ci się pozbyć tego bałaganu :P hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wśród tego bałaganu widzę moje ulubione kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń