wtorek, 21 czerwca 2016

Dziękuję...

Witajcie,
ostatnio coraz częściej przebiegała mi przez głowę myśl o usunięciu bloga i zniknięciu z blogosfery. Tak mało jest czasu wolnego w życiu, a ten który mam nie koniecznie chcę spędzać przy laptopie. Awaria komputera skutecznie oduczyła mnie przesiadywania przed ekranem. Pojawił się czas na inne zainteresowania - gitara!!!, tak zaczęłam naukę gry na gitarze, więcej wychodzę z domu, więcej ćwiczę, planuje jeszcze w najbliższym czasie tak po prostu nauczyć się pływać.
Zmiana pracy, która nastąpiła u mnie blisko rok temu wiele wniosła w moje życie. Przede wszystkim uśmiechu, energii i wielu ciekawych ludzi. Jeżeli tkwisz w beznadziejnej pracy, która rzutuje na Twoje życie, to ją po prostu zmień. Wiem, że to trudne, sama trzy lata tkwiłam w bagnie zawodowym. Bardzo bałam się zmian, bo przecież mogło być jeszcze gorzej. Ale trafiłam lepiej, dużo lepiej...

Te wszystkie zmiany sprawiły, że jest mnie dużo mniej w blogowym świecie. Ale muszę się Wam przyznać, że tęsknię cholernie. Nadal zbieram puste opakowania do denka gigant (chcecie???), robię wiele zdjęć, które w przyszłości mają pojawić się na blogu. Ale czy to wszystko się pojawi? Nie wiem. Nie lubię bylejakości, stąd wolałam przestać pisać, niż pisać byle co.

I w momencie, gdy człowiekowi pojawia się w głowie myśl, że blog, nad którym pracował wiele lat jest jednym w wielu tysięcy blogów, że czyta go garstka ludzi, i że tak naprawdę, to takie małe nic. A tu nagle w okolicy urodzin pojawia się sygnał od Magdy, Anuli, czy Karoliny. Jest to bardzo miłe. Bardzo, bardzo Wam dziewczyny dziękuję. 

Zobaczcie jaką paka zaskoczyła mnie Anula:
I to już nie chodzi o kosmetyki, ale pamięć i sam gest. 
Cholerka, aż się wzruszyłam.
całuję
Jola

20 komentarzy:

  1. Miło że dostałaś taki prezent :) Nie przejmuj się, ja z 2-3 miesiące temu chciałam już skasować bloga ale w końcu sobie to przemyślałam. Jak podchodzi się do blogowania z luzem jest o wiele lepiej :P W ,,dupie" mam statystyki ważne że lubię to robić dla samej siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że udało Ci się znaleźć ciekawą pracę, atmosfera jest ważna, w końcu w pracy spędza się jednak dużo czasu.
    Super paczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda by było abyś usunęła bloga. Ja zawsze czekam na nowy wpis, pomimo że takie pojawiają się rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cuda :) Nie odchodź :) Po prostu pisz rzadziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ani się waż rezygnować bo tęsknić będę bardzo! No nie możesz mi tego zrobić!
    :*

    Piękna paczka od Anulki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wcale nie jest to małe nic to własnie jest coś wielkiego i bardzo by Ciebie nam brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa paczuszka,
    zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna niespodzianka ;) a do bloga zawsze mozna wracać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio kilka osób wzięło urlop od bloga ... czy wrócą nie wiem, ale szkoda likwidować blog. Sama od czerwca waham się czy nie zwiesić bloga, ale ... chyba tylko posty będą pojawiać się rzadziej, a ja skupię się na pracy innej niż blog;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę, nie rezygnuj, Twój blog jest dla mnie ważny i wartościowy. Jest jednym z niewielu, na jakie regularnie zaglądam. Pozdrowienia, Ola!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chceeeę fotki z denka i chcę zdjęcia twoich włosów i bardzo dobrze że odzwyczaiłaś się od kompa. Ale nie znikaj na zawsze.. Kochana chcesz jeszcze jednego? W każdym razie rzuć okiem http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/2016/06/dziesiec-wspaniaych.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy chyba w swoim blogowym życiu miał taki moment, że nagle zadaje sobie pytanie, czy jeszcze warto, czy jest sens, skoro odbiorcą nie są setki głodnych wiedzy dziewczyn. Osobiście zaliczyłam już kilka takich przerw, ale zawsze mimo wszystko wracam :). Nie znikaj, lubię tutaj zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się podpisuję - nie znikaj :) Na Twój blog trafiłam późno, o wiele za późno, ale mimo rzadziej pojawiających się postów bardzo go lubię, zaglądam i czekam na nowe notki. Wiadomo, nie samą blogosferą żyje człowiek i fajnie mieć też czas na inne rzeczy w życiu, ale Twoje miejsce w sieci jest dla mnie wartościowe i szkoda byłoby gdyby zniknęło. Właśnie te najfajniejsze znikają ostatnio :(

    Pozdrawiam Cię ciepło :)

    Beata

    P.S. Też próbuję ostatnio pływać, piąteczka!

    OdpowiedzUsuń
  14. *: *: *: *: *:
    :)
    Bez Ciebie to by nie było to samo. Nie możesz zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcemy posta z gigadenkiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że myśl o zniknięciu wydłuży się w nieskończoność! No i chcemy to mega giga denko :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miewam podobnie... w każdym razie życzę Ci, abyś jednak powróciła ;)

    OdpowiedzUsuń