piątek, 19 lutego 2016

Wygrana + zakupy Kuca Magicne Trave (Dom Cudownej Melisy)

Witajcie,
dzisiaj pochwalę się wygraną w konkursie u Anuli. Ba, i to w konkursie kulinarnym. A, muszę się Wam przyznać, że kuchnia nie jest miejscem, w którym lubię spędzać dużo czasu. Stanowi to nawet trochę mój kompleks, bo przy mojej Mamie - gospodyni całą gębą, to ja wypadam raczej blado. 
Dlatego tak się cieszę, że moje proste melisowe naleśniki przypadły jury do gustu :)


Nagrodą był krem do rąk marki Dom Cudownej Melisy i 20% rabatu na zakupy, z którego skorzystałam, bo krem bardzo mi się spodobał, a i melisę szczerze uwielbiam.


Zdecydowałam się na tonik melisowy, odżywkę, szampon w kostce do włosów przetłuszczających się i trzy mydełka. Bardzo się cieszę z tych zakupów, ale jednak mam mały niesmak.
Wiem, że po rabacie zapłaciłam za odżywkę nie 40 a 32zł, ale wysyłanie klientowi produktu z okresem ważności 04.16 uważam jednak trochę za... nieeleganckie.
całuję
kosodrzewina79

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sami sobie strzelają w piętę.
      Ale niestety jest to praktyka, z którą spotykam się coraz częściej.
      Aby coś sprzedać, aby pozbyć się z magazynu.

      Usuń
    2. Ale są ludzie co by kupili przecież ten produkt, wystarczyło o tym poinformować i trochę przecenić produkt... Tak przecież robią w sklepie Plants for beauty, można taniej kupić uoga, ale klient o tym wie!
      Jestem zniesmaczona...

      Usuń
  2. Przykro mi strasznie....
    Te kosmetyki mają bardzo krótkie daty ważności, ale 2 miesiące to jednak zbyt mało, jeśli klient o tym nie wiedział.
    Pisałaś do dziewczyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim zbiorem odżywek, te 2 miesiące to bardzo mało. Ale trudno.
      Nie, nie pisałam do nich.

      Usuń
    2. Powinni napisać o tym sprzedając produkt... Szkoda.

      Usuń
  3. Melisowe naleśniki wymiatają,
    ciekawe kosmetyki - zwłaszcza szampon w kostce i mydełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, szamponu jestem najbardziej ciekawa.

      Usuń
  4. Fajne nowości, ciekawe jak spiszą się u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro tak mają wyglądać rabaty, to ja chyba podziękuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet po rabacie - 32 zł to dużo. Takie produkty powinny być już znacznie przecenione.

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej marce :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko pięknie i ładnie, ale z tą datą to niezbyt dobrze to wygląda, wystarczyło poinformować klientkę o tym i obniżyć cenę. Jak dobrze, Żan zauważyła w Plants for Beauty Pani Emilia, obniża cenę i informuje klientów o dacie.

    OdpowiedzUsuń