sobota, 27 lutego 2016

Laserowa depilacja twarzy - wizyta druga i trzecia (cz.III)

Witajcie,
w styczniowych postach opisywałam Wam moje doświadczenia  z laserową depilacją twarzy:

Moja przyjaciółka ... pęseta, czyli o laserowej depilacji twarzy (wprowadzenie)
Laserowa depilacja twarzy - wizyta zerowa i pierwsza (cz.II)

Dzisiaj opowiem o moich wrażeniach po drugim i trzecim zabiegu.

Wizyta druga
Miała ona miejsce blisko 6 tygodni po pierwszym zabiegu. Zachwycona pierwszymi efektami postanowiłam poszerzyć zakres zabiegu o górną wargę. Koszt zabiegu wzrósł ze 150 na 200zł.

Zabieg depilacji brody i podgardla nie bolał mnie prawie wcale, natomiast górna warga bardzo. Zalałam się łzami, ale dzielnie dotrwałam do końca. Wygląd skóry po zabiegu zupełnie nie przypominał tego z czym zmagałam się po pierwszej wizycie. Rany wygoiły się w ciągu dwóch dni.


Podczas tej wizyty zostałam uprzedzona, że drugi zabieg jest trudny, bo wydaje się, że zamiast progresu jest regres. Tak też było i u mnie.

Wizyta trzecia
Pani przeprowadzająca zabiegi, zauważyła, że regres w kuracji źle zniosłam psychicznie. Ale cieszę się, że zostałam o tym uprzedzona. Wiedziałam, że ten etap po prostu trzeba przetrwać.
Trzeci zabieg był dla mnie najbardziej bolesny. Mam też wrażenie, że Pani wykonująca go przyłożyła się do niego najbardziej, trwał też najdłużej.

regres
regres

Twarz 2 dni po zabiegu.


Czekają mnie jeszcze kolejne zabiegi. Ale już dzisiaj wiem, że były to najlepiej wydane pieniądze w moim życiu. Żałuję jedynie, że tak późno. Po prostu nie wiem co ja sobie myślałam, na co ja czekałam?
całuję
kosodrzewina79

31 komentarzy:

  1. Bardzo fajne efekty! Bardzo się cieszę, że zabieg pomógł, bo wiem co to znaczy żyć z niechcianymi włoskami - a potem się ich pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co miałam na twarzy kiedyś, a teraz to naprawdę niebo a ziemia.

      Usuń
  2. efekt jest świetny! oby całkowicie Ci te zabiegi pomogły uporać się z brobleme:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekty super, czytałam o laserowej depilacji, u Ciebie naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, ja też bardzo sie cieszę, że trafiłam w dobre ręce i że laser u mnie zadziałał.

      Usuń
  4. Ładne efekty! a ja nadal muszę walczyć pęsetą, ale daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już naprawdę nie dawałam rady - wysiadałam psychicznie. Miałam dosyc tłustych i treściwych kamuflaży, teraz wreszcie moge uzywac minerałów.

      Usuń
  5. Najważniejsze, że nie cierpisz na darmo *:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy górnej wardze cierpię, bo to takie bolące miejsce. Ale reszta twarzy ok.

      Usuń
  6. Super, że jesteś zadowolona. Jestem ciekawa ile zabiegów jeszcze przed Tobą:) Ja zdecydowałam się na depilację laserową pach i póki co miałam dwa zabiegi i właśnie widzę, że włosów odrosło więcej niż po pierwszym razie...Nikt mnie nie uprzedzał, ale wyczytałam właśnie, że to częste zjawisko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem bardzo zadowolona. Jestem juz po 5 zabiegu. Myślę, że w następny będzie już ostatnim. Chciałabym zdążyć jeszcze przeprowadzić przed majem jakąś krótką kurację retinoidami.

      Usuń
    2. Już ostatni? Ciesze się :) Najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

      Usuń
    3. Eve, jestem bardzo zadowolona. Wreszcie jestem szczęśliwa.

      Usuń
  7. Efekty naprawdę są super :-) . ja bym się nie odważyła :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Byłam już tak zdesperowana, że zniosłabym jeszcze o wiele więcej.

      Usuń
  8. Super. Cieszę się że jesteś zadowolona! Moja droga dotarła do mnie różnica pomiędzy " balsamem do ciała " a Balsamem.... Nowa jakość mnie Zaskoczyła:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś spotykała w zyciu tylko takie Balsamy :)

      Usuń
  9. Trzymam kciuki za dalsze zabiegi!:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Ten za trzy tygodnie pewnie będzie już ostatnim.

      Usuń
  10. Takie zabiegi są dla ludzi, ale ciężko się czasem do nich przekonać. Sama ostatnio zastanawiam się nad powiększeniem piersi własnym tłuszczem. Na szczęście z czasem zmieniło się moje podejście do medycyny estetycznej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też uległo zmianie. Myslę, że jeżeli tylko będe mogła sobie na to finansowo pozwolic, to chciałabym zrobić jeszcze depilację ud i okolic bikini.
      Innych interwencji myśle, że jeszcze nie potrzebuję.

      Usuń
  11. Efekty już widać, a co dopiero jak skończysz całą serię! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem przy końcu. mam nadzieje, że efekty się utrzymaja.

      Usuń
  12. Jolu, bardzo ładnie widać już efekty. Dobrze, że zdecydowałaś się na ten zabieg. Dzięki temu będziesz lepiej się czuła psychicznie, pewnie już Ci lepiej :) Trzymam kciuki za dalsze zabiegi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzielna z Ciebie dziewczyna ;) Wiem ,że dasz radę. Po łzach zawsze jest radość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy gdzieś są kolejne części? Jestem właśnie po 1 zabiegu, mam podobny problem, ale dużo gorszy i jestem ciekawa, czy miałaś dalsze efekty. Napisz proszę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem tydzień po drugim zabiegu i mam takie wrażenie, że drugi zabieg nic mi nie pomógł. Ile łącznie miałaś zabiegów?

    OdpowiedzUsuń