poniedziałek, 1 lutego 2016

Kosmetyczne nowości stycznia - Matique, Iwos, Costasy, Eco Drogeria, Purite, Pat&Rub, EcoBelle, Orientana i Ecco Verde

W styczniu popełniłam trochę zakupów.
Czy muszę pisać, że ich hasłem przewodnim było słowo "promocja"?
Planując zakupy zastanawiałam się nad moimi celami kosmetycznymi w 2016r. Co? Ona ma cele kosmetyczne? - może ktoś zapyta. Tak, tak mam - odpowiem.
Dzięki twardemu założeniu, że rok 2015 będzie u mnie rokiem makijażu mineralnego, wreszcie po 2-3 latach pochodzenia do minerałów i odpuszczania, podchodzenia i odpuszczania, udało mi się znaleźć swoje perełki. A przede wszystkim przestałam się bać się tych wszystkich mniejszych lub większych słoiczków z kolorowymi pyłkami.

A jakie mam cele kosmetyczne na 2016r?
- Przede wszystkim chciałabym znaleźć dobry naturalny dezodorant. Szukam też swoich naturalnych zapachów.
- Lepiej poznać polskie marki.
- Chciałabym oswoić oleje.
- Nauczyć się stylizować i ładnie upinać włosy.

Tyle mojej paplaniny, a teraz zapraszam Was na nowości:

a) Matique - 20% to przyjemny dla portfela rabat.


b) Costasy - długo czekałam aż ten sklep ogłosi inną promocję niż tylko na produkty Lily Lolo. Wreszcie się doczekałam. Ale pomimo promocji postawiłam głownie na mini produkty i próbki.


c) Eco Drogeria Cosmeceuticum - to sklep, w którym przez ostatnie 2 lata robiłam większość swoich rosyjskich (ale też nie tylko) zakupów. Obowiązuje tam lojalnościowy system punktowy, za każde zakupy zbieramy punkty, którymi później możemy zapłacić za zakupy. Jako, że ostatnio odkryłam  stacjonarny sklep Siberika, w którym większość kosmetyków ma testery i są fajne promocje, dlatego postanowiłam wykorzystać swoje uzbierane w sklepie punkty na zakupy:


d) Purite i Pat&Rub - ostatnio mój nos się bardzo uaktywnił, lubię ładnie pachnące świece. Postanowiłam spróbować tych z Purite (kardamon i ciemna czekolada) oraz zrobiłam sobie mały zapas moich ulubionych z Pat&Rub.

e) IWOS - 20% na kosmetyki Nacomi i -10% na Avalon Organics. Tu zrobiłam zakupy z myślą o Styczniowych urodzinach mojej Siostry i lutowych mojej Mamy. Chociaż dzieli nas ponad 1000km, to jednak zawsze staram się dla nich przygotować jakieś drobne kosmetyczne paczuszki.


f) ECOBELLE - tu skusiła mnie wielka wyprzedaż szminek Lavera. Cieszę się że mogłam tam też kupić próbki nowych minerałów.


g) Orientana - opisując dla Was moje wrażenia po stosowaniu henny karmelowy brąz tak bardzo spodobał mi się kolor moich włosów na zdjęciach, że postanowiłam jeszcze raz kupić tę hennę. Wchodzę na stronę, a tam promocja, że przy zakupie dużego (100g) opakowania henny odżywka jest za 1gr. Owszem jej termin przydatności do zużycia jest tylko do czerwca 2016r, ale nie żałuję, bo mało znam Orientanę.


h) Ecco Verde - a na koniec moje nudne zakupy poczynione po raz pierwszy w sklepie Ecco Verde.



Wiem, wiem dużo tego, ale wszystkie zakupy uważam za przemyślane i udane. 
Żadnych nie żałuję.
Coś Was zainteresowało?
całuję
kosodrzewina79

33 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe produkty :-) Od jakiegoś czasu mam w planach zakup tego kremowego dezodorantu Schmidt's. Czytałam, że słoiczkowa wersja jest znacznie lepsza niż w sztyfcie. Bardzo jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie używam tego z Coslys i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Następnie biorę się za słoiczek.

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za minerały :))))
    Wiele pozycji mi sie podoba, wiele bym chętnie u siebie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz, co chcesz! Wysyłaj adres! Będziemy działać.

      Usuń
  3. Wow, ile nowości
    chyba żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie miałam
    pozdrawiam MARCELKA Fashion♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych nowości. Miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same perełki! Sporo kosmetyków spośród Twoich zakupionych wybrałabym dla siebie :) Trzymam kciuki za postanowienia, oby się udało zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Te zakupy starałam się robić z głową.

      Usuń
  6. Ojej jak dużo nowości :) Ja w styczniu nie kupiłam kompletnie nic, oprócz farby do włosów, którą po prostu musiałam. Staram się jak mogę ;) A tu takie kuszące zakupy, jak żyć ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ci z całego serca gratuluję tego postu zakupowego :)

      Usuń
  7. Też bym chciała pójść bardziej w minerały w makijazu, poznać nowe marki, choć u mnie to już trwa jakiś czas, przydałyby się jakieś nowe cienie, tak ostatnio stwierdziłam, że te sypkie mnie męczą a teraz są już prasowane cienie, poza tym ciekawi mnie dalej kolorówka Lavery, widzę że nabyłaś 2 szminki z tej marki, z Benecos też ładny kolor cienia i błyszczyk, miałam pomadki Benecos i cień, oraz zestaw róży, nie bardzo mnie ta marka uwiodła, widzę też że nabyłaś tusz So bio etic, ja mój mam już parę miesięcy i nadal jest w niezmiennym stanie, jestem z niego zadowolona, ciekawe czy Ty będziesz?
    Deo z Eco cosmetics też mnie ciekawiło kiedyś, jak na razie zamówiłam z Weledy i z Bioturm, dla siebie i męża, zobaczymy co to z tego wyniknie.
    Stylizacja włosów ? a ja myślałam, że stylizujesz już swoje włosy, tak ładnie wyglądały na ostatnich foto z henną Orientany. Wstyd przyznać, moje latają jak chcą i tylko skupiam się na dobrej odżywce i szamponie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie stylizuję włosów - ja nawet nie mam w domu suszarki do włosów. Zobaczymy może pianka z eco cosmetics prawi, że loki będą ładniejsze i będą się dłużej trzymały.
      Produkty Benecos nie uwiodły mnie, Laverę oceniam lepiej.

      Usuń
  8. nowości sporo - będę wyczekiwać recenzji!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chwilkę potrwa, ale wszystko opiszę.

      Usuń
  9. Ja też szukam naturalnego deo :D Podobno ten shmids jest świetny, ale ja go zakupiłam i żałuje... Nie spisuje się u mnie zbytnio :( Niedługo naskrobie recenzje to sama zobaczysz o co mi chodzi. Mam nadzieję, że u Ciebie spisze się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. same cudowności! :) nie wiedziałam że P&R produkuje świece, to mnie zaskoczyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pat&Rub ma naprawdę dobre świece sojowe. Uwielbiam zwłaszcza tę z melisą.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu kupuję już tylko kosmetyki naturalne.

      Usuń
  12. Ciekawa jestem, czy będziesz zadowolona i liczę na recenzje!
    Szampon Avalon Organics cytrynowy miałam i bardzo lubiłam! Z Ecolore też mam kilka próbek, ale nie mogę ich teraz testować, ze względu na Atre i łuszczenie. Do testowania minerałków kupiłam sobie Hakuro H54 i jestem trochę zawiedziona jego jakością - lecą z niego pojedyncze włoski, a dziś odkryłam miejsce, w którym są chyba słabo sklejone, bo za jednym zamachem wyleciało ok. 10 włosów :( Mam nadzieję, że Ty trafiłaś lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wypadanie włosów w Hakuro nie ustanie, to naprawdę miało reklamuj. Ja mam już za sobą reklamację ich pędzli, udało się.

      Mój Hakuro to H55 i to już mój drugi egzemplarz. Staram się prać pędzle regularnie, a nie zawsze rano pędzel jet suchy. Ja go uwielbiam.

      Usuń
  13. Bardzo dużo ciekawych perełek! Mam nadzieję, że wszystkie plany uda się zrealizować

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooho, ale zakupy:) Zainteresowało mnie prawie wszystko:) Czekam na recenzje szczególnie Purite. Czaje się na szampony z Avalon, ostatnio muszę zmieniać szampon po jednej butelce bo włosy bardzo szybko się przyzwyczajają (chyba zadługo stosowałam szampony alverde)...Mam ten tonik do skóry głowy z Orientany i super się spisuje, ostatnio zamówilam tonik do twarzy ale z jaśminem i wahałam się pomiedzy nim, a pokzanym przez Ciebie z neem:) Następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym :)
      Szczerze polecam Ci cytrynowy z Avalon - cudownie oczyszcza.

      Usuń
  15. Same cudeńka. Znane i takie, których nie znam. Purite wspisałam na listę marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio ostro testuję Purite - olej, szampon w kostce i ocet.
      A świece - jednak trochę mnie rozczarowały.

      Usuń
  16. Fajnie, że skusiłaś się na promocję w Ecobelle, o której pisałam na swoim blogu. Sklepik znam stacjonarnie i jest bardzo sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak kochana - o tej promocji dowiedziałam się od Ciebie. Dziękuję.

      Usuń
  17. Same cudowności :) Z chęcią wszystkiego bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń