sobota, 20 lutego 2016

IPL - zabieg zamykania dużego naczynka na twarzy

Witajcie,
w dwóch styczniowych postach (TU i TU) pisałam Wam o rozpoczęciu przeze mnie serii zabiegów laserowej depilacji twarzy.
Już po pierwszym zabiegu właścicielka salonu zaproponował mi bezpłatne testowanie sprzętu IPL, który służy głownie do zamykania naczynek i spłycania blizn. Pani zamierzała kupić do salonu nowy sprzęt, ale wcześniej chciała poznać jego realne działanie (dzięki temu przez dwa miesiące klientki miały szansę na bezpłatne zabiegi).


Moje naczynko?
Urodziłam się z nim. Ma ono ok. 3cm i znajduje się po lewej stronie twarzy, między nosem a ustami. Miejsce jego usadowienia jest kłopotliwe - intensywna barwa sprawia, że trudno je ukryć.
Osobiście nigdy nie miałam z nim problemów, ale mieli INNI. Często słyszałam nawet od obcych ludzi słowa typu: "leci Pani krew z nosa" czy "Pani ciągle taka zasmarkana".


Zabiegi miały miały miejsce w październiku i listopadzie 2015r. Według informacji, którą otrzymałam od Pani przeprowadzającej zabieg jego efekty nie są widoczne od razu, po prostu trzeba na nie poczekać. Właśnie mija 3 miesiące od drugiego zabiegu.

A efekty?


Jeżeli są, to myślę, ze minimalne.
Cieszę się, że bezpłatnie mogłam poznać siłę działania urządzenia IPL, ale efekty są słabe. Może moje naczynko jest tak duże, że potrzebuję większej serii zabiegów? Nie mam pojęcia. Jak pisałam wcześniej to naczynko wcale mi nie przeszkadza, ale też zdaję sobie sprawę, że nie dodaje mi też urody. Myślę, że moim kolejnym krokiem będzie udanie się do dobrego dermatologa, a później onkologa.

Może mi coś doradzicie?
całuję
kosodrzewina79



17 komentarzy:

  1. Faktycznie w trudnym i wrażliwym miejscu masz to naczynko. Jeśli urodziłaś się z nim to faktycznie będzie trudniejsze do usunięcia..ale może warto jeszcze próbować. Na zdjęciach widać rozjaśnienie..myślę, że przy każdym kolejnym zabiegu będzie lepiej :-) oczywiście wizyta u dermatologa też nie zaszkodzi. Czasem współczuję ludziom, że są tak durni i zacofani..ale tylko czasem ;-) Cieszy mnie, że masz do tego tak zdrowe podejście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam, ze naczynko jest jakby jaśniejsze, ale jednak przy nawet umiarkowanym wysiłku fizycznym lub podczas jedzenia ciepłych pokarmów naczynko jest znacznie intensywniejsze, wręcz krwisto-fioletowe.
      Zobaczę co jeszcze mogę się nim zrobić, ale wielkiego ciśnienia nie mam.

      Usuń
  2. Trochę chyba przybladło? Pewnie trzeba większą liczbę zabiegów. Zmiana może być głęboka i stąd trudności w usunięciu. Osobiście ja bym z tym nic nie robiła. Tym bardziej że sama nie miałaś z tym problemu. Jednak warto się przebadać skoro jest taka szansa. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu,
      powodzenie się przyda. Też myślę, że zmiana jest bardzo głęboka i rozległa. Cieszę się, że mogłam bezpłatnie skorzystać z IPL. Jeszcze nie wiem, co zrobię z tym.
      Na pewno ważniejsza jest dla mnie depilacja laserowa twarzy.

      Usuń
  3. Delikatnie chyba przybladło, jednak ciężko stwierdzić... Domyślam się, że przez fakt, że się z nim urodziłaś tak ciężko je usunąć.
    Skoro jednak Tobie ono nie przeszkadza ja bym je zostawiła tak jak jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale serio, nie rozumiem ludzi zupełnie... Zajęliby się wreszcie sobą a nie patrzeniem i komentowaniem innych :/

      Usuń
  4. Też jestem tego zdania co dziewczyny, jeśli Ci nie przeszkadza, to nie ma co z nim walczyć ;-) aczkolwiek myślę, że regularna i większa ilość zabiegów mogłaby pomóc, bo naczynko ewidentnie zbladło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zorientuję się w cenach, i przemyślę sprawę.

      Usuń
  5. Trochę wyblakło.
    Ludzie to mają problemy.... zajęliby się lepiej swoimi krzywymi nogami, zaniedbanymi paznokciami i popracowali nad wrednymi charakterami a nie czepianiem się innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. :-D mistrzostwo o tak paznokciami:-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szczerze mówiąc nie widzę żadnych efektów... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjęciach niestety nie widać różnicy, nie mam takiego problemu ale słyszałam o dobrym działaniu laserów diodowych (np. medart 470, capilase) dla mniejszych z którymi ipl nie dziala stosowany jest również vpl albo elektrokoagulacja. Ogólnie IPL w środowisku kosmetologów nie cieszy się dobrą sławą, ale wiadomo, że za darmo warto było spróbować:)
    Jeżeli Tobie nie przeszkadza ja bym sobie dała spokój, ja akurat lubię takie elementy charakterystyczne:) Swoją bliznę wielką na całe kolano (po upadku na hulajnodze jako dziecko) uwielbiałam- twierdziłam, że przez nią wyglądam zadziornie i świadczy o moim charakterze:P Niestety kiedy przerzuciłam się na oleje w pielęgnacji ciała, nawet nie wiem kiedy mi znikła. I trochę mi jej brakuje ha ha ha:)

    Komentarze, że leci krew z nosa to rozumiem bo to wynika z troski(przynajmniej z mojej strony by tak było) ale, że zasmarkana to już nie. Ludzie powinni zająć się swoim nosem, a nie gadać głupoty...bo często w przypadku osób wrażliwych takie komentarze są dla nich bardzo raniące. Ale czego ludzie nie zrobią żeby się dowartościować?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nóż mi się w kieszeni otwiera, kiedy inni ludzie interesują się tym co nie trzeba. Ciekawa jestem czy Ci, którzy zwracali Ci uwagę są tacy idealni i bez skazy?!

    Uważam, że jeżeli Ci to nie przeszkadza, to nic na siłę ;)

    OdpowiedzUsuń