wtorek, 26 stycznia 2016

Rozdanie :)

Zapraszam na nowe rozdanie :)


Zasady:
1. Konkurs kieruję tylko do moich obserwatorów.
2. Przedmiotem rozdania jest peeling i masło Pat&Rub, które ufundowałam ja, autorka bloga kosodrzewina79.blogspot.com.
3. Rozdanie trwa od 26 stycznia do 7 lutego 2016r.
4. Wyniki ogłoszę w ciągu trzech dni.
5. Na adres zwycięzcy będę czekała kolejne 3 dni. Nagrody wysyłam jedynie na terenie Polski..
6. Osoby, które chcą wziąć udział w rozdaniu proszone są o wykorzystanie w komentarzu poniższego wzoru

WZÓR:
Obserwuję jako:
Mój mail:
Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku):
blogroll: TAK/NIE
baner: TAK/NIE

całuję
kosodrzewina79

27 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: anula
    Mój mail: anula.ga@wp.pl
    Odp. na pyt.: Ależ mi dałaś do myślenia tym pytaniem :)) Być może nie będzie to odpowiedź porywająca tłumy, ale najbardziej chciałabym mieć jak najwięcej powodów, by być spokojną o zdrowie córki i żadnych powodów by się o jej życie bać. W sumie ta odpowiedź będzie chyba aktualna do końca życia, nie tylko w tym roku :)
    blogroll: NIE
    baner: TAK

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: usmiechnieteoczy
    Mój mail: zorzeat1@o2.pl
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku): Jest jedno takie marzenie... Chciałabym zamieszkać wreszcie z moim W. Chciałabym by po tylu latach bycia razem, zacząć żyć razem :)
    blogroll: TAK
    baner: TAK

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Kinga
    Mój mail: agnik56@onet.pl
    Odp. na pyt. Chciałabym nadać swojemu życiu większej spontaniczności, trochę wyluzować i oduczyć się swojego perfekcjonalizmu.
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako: Infelicity (nie mysl, ze zaoobserwowalam dla rozdania, nie korzystam za bardzo z konta na bloggerze, dowiadywalam sie o Twoich postach ze spisu wlosomaniaczek)
    Odp na pyt: Hm, zaczne od tego, ze moim celem na 2016 jest przebiegniecie pół maratonu. W tym roku chce byc bardziej aktywna i wprowadzic zdrową diete, nawet juz zaczelam :)
    Blogroll i baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Justyna Wiśniewska
    Mój mail: wisniewskajus@wp.pl
    Odp. na pyt. chciałabym być w końcu narzeczoną, ale wszystko ku temu zmierza poza tym chciałabym dać 'nowe życie' wiem to banalne i takie tam ale czuję ze to dobry czas a co najważniejsze to chciałabym spędzać więcej czasu z mamą sprawiać więcej jej uśmiechu i miłych niespodzianek ;)
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako:lovedesire
    Mój mail: looovedesire@gmail.com
    Odp. na pyt. Bardzo chciałabym aby na stałe zagościł u mnie w tym roku sport i ruch. Wydaje się to banalne, ale wcześniej nie miałam ze sportem nic wspólnego i go nie znosiłam. Konsekwencją tego była wieczna depresja, zły humor i smutek. Od kiedy zzaczęłam regularnie ćwiczyć od początku roku, zauważam w tym kierunku dużą różnicę :)
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Natalia | JakPięknieByćKobietą (chyba ;p)
    Mój mail: natalyyjka@wp.pl
    Odp. Chciałabym w 2016 roku być bardziej aktywna fizyczna. Jeździć na rowerze, przezwyciężyć niechęć do biegania i lepiej się odżywiać. Ponad to chciałabym być bardziej systematyczna w zużywaniu kosmetyków oraz chciałabym także ograniczyć ich kupowanie, do czasu aż nie zużyję zapasów. Byłoby super, gdybym częściej też sięgała po jakąś dobrą książkę.
    blogroll: TAK
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna czytam Twojego bloga. Wiesz mnie nigdy nie było po drodze z kosmetykami P&R. I bardzo bym chciała je wypróbować. Ale... powiedziałam sobie NIE. Niech te cudeńka trafią do kogoś kto ich bardziej potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Naturalna Bianka
    Mój mail:naturalna-bianka@o2.pl
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku):
    Chciałabym umieć zaakceptować stratę. Tak to końca powiedzieć sobie, że na ziemi jesteśmy tylko pielgrzymami, że każdy ma swój czas. Chciałabym poukładać emocje w mojej głowie.
    blogroll: TAK
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: whiteska
    Mój mail: adziemianczuk@gmail.com
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku): Chciałabym zaakceptować i polubić siebie. Być może pomoże mi to rozwinąć asertywność i nauczę się stawiać granice, przez co ludzie przestaną mnie wykorzystywać.
    blogroll: TAK
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów
    Mój mail: drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku): Chciała bym zostać mamą, więc zmianą było by zmiana całego życia
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Ewka501
    Mój mail: ewka501@op.pl
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku): Chciałabym się w końcu zmobilizować do regularnego ćwiczenia i zdrowego odżywiania.
    blogroll: NIE
    baner: TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te kosmetyki :) Mam je i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też spróbuję, dlaczego nie, dziękuję.

    Obserwuję jako: BitsofBlackMoon
    Mój mail: bitsofblackmoon@gmail.com
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku): Zmienić pracę, zmienić otoczenie, myśleć pozytywnie, pozbyć się niektórych paranoi i schudnąć jeszcze 5 kilo :D
    blogroll: nie
    baner: tak

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: kubekczekolady
    Mój mail: phideaux18@gmail.com
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku):
    Coraz częściej myślę o zmianie otoczenia, jednak rutyna zbyt daje się we znaki...
    blogroll: TAK
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Springtime
    Mój mail: urodowyspringtime@gmail.com
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku): Znaleźć wreszcie miłość swojego życia! <3 :D A tak na serio (bo mam świadomość, że na siłę to się nikogo nie znajdzie, więc po prostu czekam na tego księcia z mojej bajki:D) to: 1) nie spóźniać się ( już poległam:p), 2)wstawać wcześniej tak, aby zdążyć zjeść śniadanie (zjadam śniadanie (ale w biegu co chyba też nie jest idealnym rozwiązaniem), i przez to nie zdążam na autobusy, więc trochę się to kłóci z punktem pierwszym:p), 3)nauczenie się hiszpańskiego (jest dobrze, oglądam filmiki na yt, styczeń udany pod tym względem), 4) Więcej się ruszać, bo moja kondycja upadła i nawet nie potrafię dogonić autobusu (co również rujnuje mój punkt pierwszy i jak nie zdążę to czekam na następny i się spóźniem:p). Tyle na ten rok. Mniej postanowień niż zwykle, ale ważnych:)
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    Mój mail: ewcius1991@vp.pl
    Odp. na pyt. : chyba najbardziej to stan cywilny ;) nie pogardziłabym także zmianą na stan błogosławiony :)
    blogroll: TAK http://skinandtheacne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: bryzeida
    Mój mail: aleksandra.piecuch15@wp.pl
    Odp. na pyt. Oj sama nie wiem. W sumie nigdy nie robiłam na początku żadnych planów i postanowień ale może czas zacząć :)
    Na pewno chciałabym więcej wychodzić do teatru/na wystawy/koncerty. Mieszkam w stolicy więc okazji mnóstwo a jakoś zawsze czasu i środków brak ale dla chcącego nic trudnego przecież nie ?
    Chcę nauczyć się porządnie niemieckiego. Wybrałam go jako lektorat, ściągnełam apki do nauki i zaczęłam oglądać filmy po niemiecku. Pierwsze koty za płoty
    Kupować mniej kolorówki. Po prostu. Zawsze w drogerii popłynę a przecież zamiast 5 słabych produktów można mieć jeden porządny. Ale ja nie umiem się powstrzymać a potem wzdycham że nie stać mnie na wymarzoną rzecz.
    Na razie to chyba tyle. Trochę nad tym siedziałam ale myśle że jeszcze coś dopiszę. Dla siebie, w głowie ;)

    baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Nadia
    Mój mail: jo-jo-a@wp.pl
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku): W 2016 chciałabym wreszcie zacząć regularnie ćwiczyć. Chciałabym uniknąć wszelkich zauroczeń i zakochań, potrzebuję odpoczynku psychicznego. Chce żeby ten rok był spokojny, taki tylko dla mnie.
    blogroll: NIE
    baner: TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: bird cherry
    Mój mail: gadzina.podla@gmail.com
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku): chciałabym przestać przejmować się rzeczami na które nie mam wpływu.
    blogroll: TAK http://kolejnyblogkosmetycznowlosowy.blogspot.com/
    baner: TAK http://kolejnyblogkosmetycznowlosowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Lyanna
    Mój mail: ryska91@o2.pl
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku): Chciałabym być nieco bardziej sumienna w kwestii wykonywania ćwiczeń, bo niestety mój leń mnie czasami pokonuje :)
    blogroll: NIE
    baner: TAK http://lynnspassions.blogspot.com/p/bannery.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Rozalia59
    Mój mail: rozalia59@onet.pl
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku): Chciałabym przestać przejmować sie pierdołami i przestać trafiać na osoby, które marzą by zrujnować mi życie. Chciałabym patrzeć pozytywnie w przyszłość, budzić się z uśmiechem na twarzy i z nim zasypiać. Chciałabym łapać każdy dzień, każdą chwilę tak jakby miałaby być ostatnią. Chciałabym być lepszym człowiekiem. Chciałabym...
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: moooni-que
    Mój mail: mon92@vp.pl
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku): Chciałabym miec, a właściwie wypracowac sobie piękne ciało :-) To takie moje marzenie, dotyczące mojego wyglądu :D A co do reszty to w 2016 chciałabym się obronic! :D
    blogroll: TAK/ http://moooni-que.blogspot.com
    baner: TAK/ http://moooni-que.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: nr147
    Mój mail: nr104@wp.pl
    Odp. na pyt.: Chciałabym być bardziej systematyczna.
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako:cirilla83
    Mój mail:cirilla83@gmail.com
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku): Właściwie to nic, chciałabym kontynuowac to co zaczęłam w poprzednim roku. :)
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: kwiatowa isaura
    Mój mail: zochazocha64@wp.pl
    Odp. na pyt. (Co chciałabyś zmienić w swoim życiu w 2016 roku):


    Droga kosodrzewino, trudno wybrać i opisać wszystkie kłębiące się w głowie plany. Moje myśli ciągle jednak biegają wokół zrzucenia nadmiernego sadełka a znalezieniem księcia z bajki. Może i nadzieja matką głupich lecz ja mocno wierzę, że gdy zrzucę sadełko to książę na białym rumaku sam do mnie przybędzie i po linie zrobionej z pasków jego spodni wejdzie do mojej sypialni i powie „Bądź moją lubą” , a ja nadal będąc zaspana i w piżamach z nadrukiem Kaczora Donalda rzucę się mu w ramiona i będziemy żyć długo i szczęśliwie. No właśnie.. tylko te nadwyżkowe kilogramy.. które spędzają mi sen z powiek. Bez niego nie poleci na mnie nawet starszy pan Wiesiek siedzący pod sklepem z piweczkiem w ręce. W akcie desperacji jestem gotowa zadzwonić do Ewki Chodakowskiej po jakieś złote rady na efektywne treningi i przede wszystkim po motywację, której brak takiemu leniwcowi jak ja siedzącemu z gorącą czekoladą pod kocem przez wiele dłuuugich godzin dziennie… A jak Ewka nie odbierze telefonu? Czy mam targnąć się na swoje życie? Nie, nie mogę tego zrobić bo gdzieś tam na pewno czeka mój książę i już powoli wyrusza w świat by mnie szukać… Może więc sama książka Ewki załatwi sprawę? Postaram się tez wymazać z pamięci pojęcia typu „fast food” i „słodycze” oraz wychodzić z psem na spacer najczęściej jak się da (oj, bidulek..). Musi się udać! Trzymajcie za mnie kciuki ! :)

    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny konkurs! Ale się spóźniłam :)

    OdpowiedzUsuń