sobota, 9 stycznia 2016

Rozdanie :)

Zapraszam na rozdanie :)


Zasady:
1. Konkurs kieruję tylko do moich obserwatorów.
2. Przedmiotem rozdania jest peeling i masło Pat&Rub, które ufundowałam ja, autorka bloga kosodrzewina79.blogspot.com.
3. Rozdanie trwa od 9 do 24 stycznia 2016r.
4. Wyniki ogłoszę w ciągu trzech dni.
5. Na adres zwycięzcy będę czekała kolejne 3 dni. Nagrody wysyłam jedynie na terenie Polski..
6. Osoby, które chcą wziąć udział w rozdaniu proszone są o wykorzystanie w komentarzu poniższego wzoru
WZÓR:
Obserwuję jako:
Mój mail:
Odp. na pyt. (Jakie posty lubisz najbardziej czytać na moim blogu?):
blogroll: TAK/NIE
baner: TAK/NIE

całuję
kosodrzewina79

34 komentarze:

  1. Udziału nie biorę, bo mam nadmiar :)
    Ale najbardziej czekam na Twoje posty włosowe, bo pomimo różnych włosów jakie mamy, potrzeby mają podobne :)
    I zachęcam Cię serdecznie do wzięcia udziału w konkursie u mnie - do wygrania kosmetyki z melisą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Do konkursu się zgłosiłam.

      Usuń
  2. Obserwuję jako: Anja
    Mój mail: anna.luczyna@gmail.com
    Odp. na pyt. (Jakie posty lubisz najbardziej czytać na moim blogu?): Recenzje kosmetyków :)
    blogroll: NIE (nie mam bloga)
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Karola
    Email kwjcicka@ymail.com
    Lubię aktualizacje wĺosowe i twoje recenzje
    Nie mam bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Ewka501
    Mój mail: ewka501@op.pl
    Odp. na pyt. Najbardziej lubię czytać posty o pielęgnacji włosów jak również recenzję wszelkich kosmetyków przeznaczonych do ich pielęgnacji.
    blogroll: NIE
    baner: TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: bird cherry
    Mój mail: gadzina.podla@gmail.com
    Odp. na pyt. (Jakie posty lubisz najbardziej czytać na moim blogu?): Najbardziej lubię czytać recenzje kosmetyków naturalnych, szczególnie tych do włosów :)
    blogroll: TAK http://kolejnyblogkosmetycznowlosowy.blogspot.com/
    baner: TAK http://kolejnyblogkosmetycznowlosowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nagrody! Życzę wszystkim powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: 0jla
    Mój mail: 0jla@wp.pl
    Odp. na pyt: Denko, bo można dowiedzieć się o wielu fajnych jak i nie fajnych kosmetykach w jednym poście :-)
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Gabi K
    Mój mail: gabipsuja@buziaczek.pl
    Odp. na pyt. (Jakie posty lubisz najbardziej czytać na moim blogu?): Najbardziej lubię posty dotyczące aktualnej pielęgnacji. W skrócie podsumowujesz co używasz, jak działa i to mi się podoba:)
    blogroll: TAK
    baner: TAK http://cosmetic-addiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Springtime
    Mój mail: urodowyspringtime@gmail.com
    Odp. na pyt. (Jakie posty lubisz najbardziej czytać na moim blogu?): Ciężko dać jednoznaczną odpowiedź, bo ulubione posty zmieniają się wraz z tym jak zmieniają się moje zainteresowania:) Na początku najbardziej lubiłam posty włosowe (aktualnie sporo już wiem na ten temat, mam swoje ulubione kosmetyki i rytuały pielęgnacyjne, więc czytam tak tylko z ciekawości). Następne były kosmetyki do ciała (wiem, że to dziwne, ale w domu rodzinnym nie byłam przyzwyczajona do używania kosmetyków nawilżających do ciała, baa, pamiętam jak - kiedy przez przypadek wyszedł ten temat - moje koleżanki się zdziwiły, że do mycia w wieku ponad 20 lat używam zwykłego mydła a nie żelu do ciała;) ). Aktualnie, kiedy z pielęgnacji już się ogarnęłąm, najchętniej czytam o kolorówce, szczególnie, że u Ciebie jest taka bardziej naturalna:) Pozdrawiam:)
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Kraina Urody
    Mój mail:bilosiu@gmail.com
    Odp. na pyt. posty o pielęgnacji włosów kręconych, recenzje produktów do pielęgnacji ciała
    blogroll: TAK
    baner: TAK pasek boczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie biorę udziału w rozdaniu bo mam zapas takich kosmetyków a staram się je zużyć sukcesywnie ale powodzenia dla Was dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Joanna K
    Mój mail: kidajoanna1388@gmail.com
    Odp:Lubię posty z recenzjami kosmetyków.
    Blogroll: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Naturalna Bianka
    Mój mail:naturalna-bianka@o2.pl
    Odp. na pyt. Najbardziej lubię czytać posty o pielęgnacji włosów, recenzje włosowych kosmetyków. Pozwalam mi to na unikanie błędów przy wyborze kosmetyków dla siebie.
    blogroll: TAK
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Kociamber w podróży
    Mój mail: kociamberwpodrozy@gmail.com
    Odp. na pyt. (Jakie posty lubisz najbardziej czytać na moim blogu?): wszystkie :) ale najbardziej ciekawi mnie pielęgnacja twarzy, bo mamy podobne problemy, a ostatnio zachwyciłaś mnie mineralną kolorówką. No i chciałabym mieć Twoje loki... Więc lubię na nie popatrzeć :)
    blogroll: TAK
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako:Agulkowe Pole
    Mój mail:agulkowepole@O2.pl
    Odp. na pyt. Nie będę oryginalna w odpowiedzi. Ja poprostu czytam wszystko ca napiszesz. Ostatni post o kolorówce zrobił na mnie ogromne wrażenie.
    blogroll: TAK
    baner: TAK

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Panna Mysia
    Mój mail: mycha148@op.pl
    Blogroll: NIE
    Baner: TAK, http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html
    Odp. na pytanie - Śledzę Twoje posty od kilku dni. Cenię sobie wszystkie wpisy nt. pielęgnacji tłustej cery, ponieważ sama borykam się z niedoskonałą skórą i chętnie korzystam z doświadczenia zaprzyjaźnionych blogerek. Ale najgłębiej utkwiły mi w sercu dwa wpisy - o Rysiu oraz Erneście. Mam ogromny sentyment i szacunek do zwierząt, ponieważ mój dom zawsze był pełen małych przyjaciół. Dziś, gdy mam własne mieszkanie i założyłam rodzinę, przygarnęłam całkiem zabawną gormadkę futrzaków. Zrobiło mi się ciepło na sercu, gdy z żalem i miłością żegnałaś psiaka Ernesta oraz z otwartymi ramionami przygarnęłaś kotka Rysia. Dobra z Ciebie kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Niewyspana Liliana
    Mój mail: lilianax91@gmail.com
    Odp. na pytanie: Na początku były to posty o pielęgnacji włosów, mam bardzo podobne i większość polecanych kosmetyków sprawdziła się i u mnie. Teraz jednak z największą niecierpliwoscią czekam na posty z kolorówką. Zdjęcia i opisy sprawiają, że czuję się jak bym zaglądała Ci do kosmetyczki i dokładnie oglądała dany produkt.
    Blogroll: Nie (bo nie umiem :c)
    Baner: Tak

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Klaudia M
    Mój mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    Odp. na pyt. Uwielbiam posty dotyczące zakupów, są świetnie napisane, ale bardzo lubię też posty dotyczące pielęgnacji włosów, bardzo dużo przydatnych porad.
    blogroll: NIE
    baner: TAK https://plus.google.com/107413678601572278647/posts/1eZwNCsm7Se

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Edyta H.
    Mój mail: edytka249@poczta.onet.pl
    Odp. na pyt.: włosowe i twarzowe, zdecydowanie
    blogroll: TAK
    baner: TAK allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Nadia
    Mój mail: jo-jo-a@wp.pl
    Odp. na pyt. (Jakie posty lubisz najbardziej czytać na moim blogu?): Ja najbardziej lubię posty o produktach do włosów. Jestem włosomaniaczką, więc lubię poczytać o kosmetykach, które mogą pomóc moim włosom.
    blogroll: NIE
    baner: TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako CassandraDeLune.
    Mój adres mailowy to veronie8@wp.pl.
    Odpowiedź na pytanie:
    Jako posiadaczkę długich włosów najbardziej lubię posty dotyczące pielęgnacji włosów. Zależy mi, aby moje ciągle zapuszczane włosy były zdrowe i dobrze się prezentowały.
    Blogroll: Nie
    Baner: http://nopomysl.blogspot.com/2016/01/httpkosodrzewina79.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: wiolkaa93
    Mój mail: mojczyk@wp.pl
    Odp. na pyt. (Jakie posty lubisz najbardziej czytać na moim blogu?): posty o pielęgnacji włosów
    blogroll: NIE
    baner: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako:Naughty Girl
    Mój mail:naughtygirl0106@gmail.com
    Odp. na pyt. (Jakie posty lubisz najbardziej czytać na moim blogu?): wszystko o włosach.
    blogroll: NIE
    baner: TAK/http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Justyna Wiśniewska
    Mój mail: wisniewskajus@wp.pl
    Odp. na pyt. ja się przyznaję ze trafiłam tu przed chwilą i moment mi zajmie zapoznanie się z blogiem ale już widze ciekawe tematy które nie zawsze widnieją na blogach - jak badania lekarskie, swoje doświadczenia po zabiegu - szykuje się ciekawa lektura i brawo za odwage!
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: usmiechnieteoczy
    Mój mail: zorzeta1@o2.pl
    Odp. na pyt. (Jakie posty lubisz najbardziej czytać na moim blogu?): Bardzo lubię posty włosowe i wszystkie związane z naturalnymi kosmetykami :D Mam na tym punkcie świra i uwielbiam o tym czytać ;) A lubię bardzo Twój sposób pisania, jest lekki i przyjemny.
    Zaskakujesz mnie też co raz postami ważnymi, a tak rzadko spotykanymi w blogosferze (kolonoskopia, depilacja laserowa).
    blogroll: TAK
    baner: TAK usmiechnieteoczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Serenitka B
    Mój mail: akasha162@interia.eu
    Odp. na pyt.: Najbardziej lubię czytać recenzję kosmetyczne bo już nie raz dowiedziałam się o kosmetyku którego przedtem nie znałam :) Ponadto Twoje recenzję pisane są w tak przyjemny dla oka, czasem z nutką żartobliwości sposób że z chęcią je czytam:)
    blogroll: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    baner: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Neonowa
    Mój mail: keepitinmyblackbox@gmail.com
    Odp. na pyt.: Najbardziej na Twoim blogu lubię czytać/przeglądać posty zakupowe. Kiedyś były to denka, ale do dzisiaj mam w pamięci posta, jak podzieliłaś się z nami swoim zakupoholizmem i od tamtej pory staram się na bieżąco śledzić, jak Ci idzie z zapasami. Oczywiście ta moja "ciekawość" nie jest szukaniem sensacji, tylko raczej formą troski:) Przy okazji, fajnie byłoby jeśli napisałabyś post z aktualizacją swoich zapasów, jak one przedstawiają się na dzień dzisiejszy, bo być może chociaż jednej osobie uratujesz w ten sposób tyłek;)
    blogroll: NIE
    baner: TAK http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    Mój mail: ewcius1991@vp.pl
    Odp. na pyt.: jestem tu pierwszy raz, ale zostanę na dłużej :), z tego co widzę stosujesz leki na trądzik, z którym ja także się zmagam i juz jeden Twój post dodałam do ulubionych bo musze poczytać o tych specyfikach które używałaś :) chętnie będę czzytala takie posty
    blogroll: TAK http://skinandtheacne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: swiaturody159
    Mój mail: swiaturody159@gmail.com
    Odp. na pyt: Najbardziej lubię czytać recenzję kosmetyków oraz posty na temat pielęgnacji włosów. Dzięki recenzją mogę się wiele dowiedzieć o kosmetykach, które mnie ciekawią a nawet o tych, o których słyszę pierwszy raz. ;)
    blogroll: NIE
    baner: TAK http://swiaturody159.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Kara
    Mój mail: caroline33@interia.eu
    Odp. na pyt. (Jakie posty lubisz najbardziej czytać na moim blogu?): Najbardziej lubię recenzje kosmetyków. Pomagają mi w zakupach :)
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: marta
    Mój mail: masobon@gmail.com
    Odp. na pyt. Zdecydowanie denka :) tez mam problem zakupokosmetykoholiczny wiec znajduje w Tobie bratnią duszę :) Podziwiam Twoją szczerość i otwartość w tej kwestii. Oczywiście - posty pielęgnacyjne bardzo pomagają mi w zmaganiach z własnymi włosami, masz niesamowita wiedzę, ale rozprawianie się z zapasami rządzi :)
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń