poniedziałek, 25 stycznia 2016

Dziewczyny, podzielę się... (masła Planeta Organica)

W nawiązaniu do poprzedniego postu...
 


Dziewczyny ma sześć cudnych maseł do ciała marki Planeta Organica. Racjonalnie podchodząc do sprawy po prostu wiem, że nie jestem w stanie zużyć ich sama, dlatego chętnie się podzielę.

Dzisiaj kupiłam pudełeczka w aptece i zachowaniem wszelkiej higieny (mam trochę na tym punkcie fioła) umieściłam w nich po 100-150g masła.
Ich okres ważności to 12.16 i 02.17.

Jeżeli któraś z Was ma ochotę na spróbowanie rosyjskich masełek, to zapraszam. Na zgłoszenia czekam jedynie dzisiaj do 23.59.

Wzór:
Obserwuję jako:
Mój e-mail:

Życzę powodzenia!
całuję
kosodrzewina79

PS Wyniki obu moich rozdań postaram się podać tuż po północy.

37 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Nadia
    Mój e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako usmiechnieteoczy
    Email:zorzeta1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej jestem chętna:)
    Obserwuję jako: Neonowa
    Mój e-mail: keepitinmyblackbox@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Anita
    Mój e-mail: anita.kn1989@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: bird cherry
    Mój e-mail: gadzina.podla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: nattalia
    Mój e-mail: nataliaa.adamczykk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: marta
    Email: masobon@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako Ann Ka
    email asawka7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Ichula
    Email: monika.iczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: wiolkaa93
    Mój e-mail: mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chętnie spróbuję!
    obserwuję jako: Magda - Kociamber w podróży
    e-mail: kociamberwpodrozy@gmail.com

    (adres wysyłki będzie w PL, do mojej mamy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    Mój e-mail: ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: nutkowa
    e-mail: sandrusia927@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Gabi K
    Mój e-mail: gabipsuja@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Izabella P.
    E-mail: zakreconekolko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Kara
    Mój e-mail: caroline33@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Kinga
    Mój e-mail: agnik56@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako Supersqa
    Moj e-mail sabina_ba@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Natalia K.
    Mój e-mail: kruszyna0307@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako cirilla83. mail: cirilla83@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako cirilla83. mail: cirilla83@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako:gosia-golabek
    Mój e-mail:malgorzata.walczak89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Joanna Kłos
    Mój e-mail: klos.joanna@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Remedy
    Mój e-mail: ankasikoreczka@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejj, byłoby super, mam teraz takie problemy z suchą skórą:)

    Obserwuję jako: lovedesire
    Mój e-mail: looovedesire@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Joanna K
    Mój email: kidajoanna1388@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo jakie, cudeńka
    Obserwuje jako: bryzeida
    Mój mail: aleksandra.piecuch15@wp.pl
    P.s mam nadzieje ze wrócisz do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: whiteska
    Mój e-mail: adziemianczuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Anna Czarnota
    mój adres e-mail: anna.czarnotaa@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie bym spróbowała, nie miałam jeszcze nic z tej firmy :) z ruskaczy miałam jedynie dwie maski Agafii :p
    Obserwuję jako: Martene
    Mój adres e-mail: 159marta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Edyta H.
    Mail: edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Nimva
    Mój e-mail: nimva@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Kamila B.
    kamilab1993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja niestety się nie załapałam :-(

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że wczoraj nie weszłam na bloga bo chętnie bym przetestowała którąś z masek

    OdpowiedzUsuń
  36. Były już jakieś wynik czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,

      http://kosodrzewina79.blogspot.com/2016/01/wyniki-rozdan.html

      Usuń