środa, 23 września 2015

Wrześniowe nowości - zakupy z kodami ze Zwierciadła

We wrześniowym "Zwierciadle" dostępne były kody zniżkowe na zakupy w wielu sklepach. Postanowiłam z nich skorzystać, bo zniżka -20% nie zdarza się co dzień. Zdecydowałam się na dwie zupełnie nieznane mi polskie marki - Ministerstwo Dobrego Mydła i Purite.



gratis - próbka mydła nagietkowego

gratis







Coś Was zainteresowało?
Czy lubicie wpisy z nowościami, bo czasami zastanawiam się, czy je dodawać?
całuję
kosodrzewina79

26 komentarzy:

  1. Pewnie, że dodawać! Koniecznie daj znać jak sprawdzają się mydła z Ministerstwa i masła do ciała Purite. Bardzo fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Dam znać. Zużyłam już próbkę tego mydła nagietkowego z Ministerstwa i powiem jedno - BOMBA!

      Usuń
  2. O jakie ciekawe mydła. Kosmetyki Purite wydają się bardzo przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, niedługo biorę się za testy.

      Usuń
  3. ja uwielbiam takie wpisy! :-) najbardziej zainteresowało mnie mydło w kostce i ocet do wlosów z Purite. Już dzisiaj drugi raz się z tymi kosmetykami spotykam, może to znak że powinnam je kupić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to przeznaczenia :)
      Cena tych produktów jest wysoka, ale postanowiłam spróbować.

      Usuń
  4. A pewnie, że lubimy nowości :DDD bardzo!
    Dużo nowości, dużo ciekawych pozycji, dużo recenzji do napisania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno, żadne przesyłki nie sprawiły mi tyle radości. Paczkę z Purite musiałam otworzyć już na poczcie, bo tak pięknie pachniała.

      Usuń
    2. :))))
      Macałam dużo ich produktów stacjonarnie i zapachy naprawdę mają cudne i naturalne :)
      Mydełko bardzo lubiłam, ciekawe jak się Tobie spodoba :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To nagroda za nową pracę. A co, zasłużyłam.

      Usuń
    2. Anno, Ty to mnie zawsze rozumiesz :))))

      Usuń
  6. Znam kosmetyki Argital, miałam pastę do zębów, krem do twarzy i peeling z glinką, bardzo dobrze je wspominam.
    Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Nad peelingiem też się zastanawiałam, ale mam jeszcze dwa inne w domu, dlatego nie chciałam przesadzać.

      Usuń
  7. Oczywiście, że lubimy wpisy z nowościami! :) Ja mogę nawet powiedzieć, że to jedne z moich ulubionych wpisów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój głos. Będę pamiętała, bo muszę przyznać, że ostatnio przestałam już je dodawać.

      Usuń
  8. Sporo ciekawych rzeczy :D Ładnie poszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie szaleństwo z rozsądkiem. Naprawdę.

      Usuń
  9. Zaszalałaś, ale nie dziwię się :D Mydełka boskie, nie miałam nic z MDM, no i z Purite cuda ach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te paczki sprawiły mi tyle przyjemności, jak żadne inne od wielu tygodni.

      Usuń
  10. Bardzo jestem ciekawa kosmetyków Purite :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam ja osobiście korzystam z takiego mydła aleppo https://eko-banka.pl/pl/p/Mydlo-z-Aleppo-55-oleju-laurowego-Saryane-200g/1011 niedawno dostałem i używam z żoną od kilku dni , po tych kilku dniach mogę powiedziec jedno : świetne ! Naprawde bardzo przypadło nam do gustu , polecamy i Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydła Aleppo znam i bardzo lubię. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Same cudeńka! :) Kiedyś te produkty będą moje.

    OdpowiedzUsuń