poniedziałek, 28 września 2015

Dr. Organic - Odżywka Miód Manuka (+ Niedziela dla Włosów)

Witajcie,
główną bohaterką tego wpisu będzie odżywka, która jest moim wielkim, ba nawet największym włosowym odkryciem tego roku. Mowa o odżywce z Miodem Manuka od Dr. Organic.
Dr. Organic - Miód Manuka

Opis producenta:


Łagodząca odżywka, odpowiednia dla każdego rodzaju włosów, skomponowana na bazie organicznego miodu manuka z dodatkiem aloesu, masła shea, pantenolu, oleju słonecznikowego i witaminy E. Świetna, skuteczna odżywka, która silnie nawilża skórę głowy i poprawia kondycję włosów. Jest to silnie wygładzająca formuła, której zadaniem jest zapobieganie utraty wilgotności. Przywraca włosom zdrowie stymulując keratynocyty, oraz otaczając włókna włosów warstwą ochronną, dzięki czemu bioaktywne organiczne ekstrakty mogą skutecznie poprawiać kondycję włosów od środka.

Skład:

Aloe barbadensis leaf juice, Aqua, Polyglyceryl-3 methylglucose distearate, Glycerin, Cetearyl alcohol, Honey extract (Manuka honey), Butyrospermum parkii butter, Glyceryl caprylate, Hydrolyzed milk protein, Panthenol, Guar hydroxypropyltrimonium chloride, Tocopherol, Helianthus annuus seed oil, Aroma, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Sodium phytate, Citric acid


Moje wrażenia:
  • odżywka ma cudowny, naturalny skład: na pierwszym miejscu - sok z aloesu!!!, gliceryna, miód manuka, masło Shea, moje ukochane proteiny mleczne, wit. B5, wit. E, olej słonecznikowy, 
  • obawiałam się i miodu, i gliceryny, i masła Shea - ale naprawdę niepotrzebnie, żadnego puszenia, strączkowania nie zauważyłam,
  • włosy były bardzo miękkie (chociaż początkowo były lekko usztywnione, ale ten efekt mijał), ładnie nawilżone, mięsiste, miałam cudowne loki - dawno już nie widziałam u siebie takich rulonów,
  • uważam, że to jeden z tych produktów, które naprawdę mogą znacząco wpłynąć na stan włosów,
  • odżywka ma odpowiednią konsystencję i mocno słodki zapach, który czasami mnie zachwycał, ale bywało, że i trochę drażnił, bo jest naprawdę intensywny,
  • odżywka jest bardzo wydajna, bo nie nakładam jej dużo, bo potrafi przyspieszyć przetłuszczanie włosów
  • jest to moje CUDO A.D. 2015, marzę jeszcze o wersji kokosowej, arganowej i różanej,
  • ja swoją butelkę kupiłam na allegro, ale widzę, że doczekaliśmy się polskiego sklepu Dr. Organic
  • szczerze polecam, to naprawdę wyjątkowy produkt!

 A teraz Niedziela dla Włosów z odżywką Dr. Organic

  • Natura Siberica, Szampon do włosów suchych (włosy myję zawsze dwukrotnie)
  • Dr. Organic, Odżywka Miód Manuka - trzymałam ją ok. 5 minut
  • Tigi, Love Peace, Odżywka bez spłukiwania - odrobinę wgniatam w mokre i rozczesane włosy
A oto efekt:


I włosy po nocy w koczku:


 Mam nadzieję, że wersja z drzewem herbacianym też da takie efekty.
całuję
kosodrzewina79

19 komentarzy:

  1. Ale narobiłaś mi smaka na tę odżywkę!
    Obawiam się, że tutaj jej nigdzie nie dostanę - muszę zacząć robić listę pt. "Kupić podczas wizyty w Polsce" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po spojrzeniu na skład muszę mieć tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy nie polubiły się z tą odżywką :( Były strasznie suche i sztywne po jej użyciu..

    OdpowiedzUsuń
  4. No i masz, a wcześniej nawet nie patrzyłam na odżywki tej firmy! A teraz będę na jedna polować.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję ją sobie na listę produktów, które mam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejciu, jakież ruloniki cudowne masz po niej! Aloes wyżej od wody, szaleństwo. Któraś z tych odżywek jest na mojej liście zakupowej, będę pewnie się zastanawiać, którą brać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No widzę że w tej odżywce moje włosy też by się zakochały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywki dr. organic sa jednymi z najlepszych jakie znam. Kocham manukę, kokos i argan!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ci niemiłosiernie primo loków, moje znikły po cięciu i mam proste sianko ehh oraz Tych cudnych kosmetyków! Testuj i niech ci służą pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje włosy są chyba najlepszą reklamą tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdę mówiąc nie miałam nigdy żadnego kosmetyku Dr.Organic. Widziałam u siebie "wysepkę" z tymi produktami. Muszę się im bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ją ostatnio w rękach, zastanawiałam się jeszcze nad różaną...ale byłam taka niezdecydowana, że w końcu nie wzięłam żadnej:D
    Ciekawe jak zadziałałaby u mnie...może się w końcu skuszę:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! Znalazłam Twojego starszego posta o kremie na noc Ivostin Purritin i mam pewne pytanie co do niego. Mogłabyś się skontaktować ze mną na maila, bardzo bym prosiła?
    motschoo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko w porzadku u Ciebie Kochana? Dawno Cie nie bylo :(
    P.S. Spiralki cudne <3!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko gra? Tęsknimy za tobą

    OdpowiedzUsuń