wtorek, 22 września 2015

100% Pure, Szminka do ust - Seduce

Witajcie,
w maju pisałam Wam o moim wielkim naturalnym szminkowym odkryciu marki 100% Pure w kolorze Velveteen. I chociaż była to najdroższa szminka w moim życiu, to jednak tak bardzo mnie ona w sobie rozkochała, że postanowiłam zainwestować w inne kolory. W dzisiejszym poście przybliżę Wam kolor Seduce.


Opis producenta:
Produkt 100% naturalny, 100% vegański,  bezglutenowy!
Wspaniałe kolory dzięki barwnikom  owocowym, jako baza  nawilżające masło z awokado i kakao. W 100% naturalna, formuła daje ustom kolor, odżywienie i pielęgnację dzięki bogactwu witamin i przeciwutleniaczy.

Skład:

Organic Avocado Butter, Organic Cocoa Butter, Contains all or some of the following Fruit Pigments: Organic Cherry, Organic Plum, Cabernet Grape, Organic Raspberry, Organic Blueberry, Organic Blackberry, Organic Peach, Organic Apricot, Organic Tomato, Organic Pomegranate, Organic Cacao (chocolate), Organic Rose Petals, Organic Lavender Flower and Organic Cinnamon, Organic Shea Butter, Organic Rosehip Oil, Organic Mango Butter, Vitamin E (a-tocopherol), Vitamin C (ascorbyl palmitate), May contain Mica (natural shimmery mineral).

100% Pure -strawberry, seduce i velveteen
100% Pure -velveteen, strawberry i  seduce
100% Pure Seduce

Moje wrażenia:
  • Szminka 100% Pure Velveteen, tak wysoko ustawiła poprzeczkę, że obawiałam się, że nie znajdę już koloru, który również mnie zachwyci. Przy kolejnych zakupach w sklepie Plants for Beauty w moim koszyku znalazły się kolejne egzemplarze tych naturalnych szminek - skusiłam się na Seduce i Strawberry. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam pierwszą z nich.
  • Jej skład jest cudowny: bazą produktu jest masło awokado i masło kakaowe. Następnie jest cała masa organicznych owocowych pigmentów z: wiśni, śliwki, winogron, borówki, jeżyny, brzoskwini, moreli, pomidora i granatu. Do tego szczypta kakao, płatów róż, lawendy i cynamonu. I na koniec masło Shea, olej z dzikiej róży, masło mango oraz witaminy E i C.
  • Rok 2015 jest czasem mojego intensywnego romansu z kosmetykami naturalnymi. Uwielbiam szminki, każdego dnia aplikuję je na usta kilkukrotnie. I niestety, nawet te naturalne potrafią bardzo wysuszyć moje usta - bardzo mnie to zaskoczyło, ale tak jest. W przypadku szminek 100% Pure ten problem zupełnie nie istnieje. Usta są cudownie nawilżone, i nawet gdy już nie ma na nich śladu koloru, to przyjemne nawilżenie pozostaje.
  • Decydując się na kolor Seduce szukałam czegoś delikatnego, raczej w ciepłych barwach. Zazwyczaj decyduję się na róże, czy czerwienie, ale tym razem postawiłam na jasną i dziewczęcą brzoskwinkę. Nie ma w niej ciepłych pomarańczowych tonów, bo wiem, że moje zęby nie byłyby z tego zadowolone. Szminka sprawdza się idealnie przy mocniejszych makijażach oczu. 
  • Poniższe zdjęcia zostały zrobione na przestrzeni kilku tygodni - zawsze w naturalnym świetle, bez filtrów i kombinowania przy kolorach. 


Jak podoba Wam się kolor?
Miałyście styczność ze szminkami 100% Pure?
całuję
kosodrzewina79

26 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę spróbować tych szminek! Ich skład jest bardzo zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam.
      To moja wielka makijażowa miłość.

      Usuń
  2. piękny! na ręku nie wygląda tak ładnie jak na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mogłaś to zrobić?! Mam odwyk od kupowania szminek. Założyłam sobie, że muszę zużyć dwie, które już mam żeby kupić kolejną. Zagęszczam więc ruchy, bo muszę mieć którąś z nich ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz :)
      Ale o dobrych rzeczach trzeba pisać, bo znalezienie dobrych naturalnych szminek wcale nie jest takie proste.

      Usuń
  4. Ale one kuszą! :) Kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam tych szminek wcześniej ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też znam je dopiero od kilku miesięcy, ale z pewnością są warte poznania.

      Usuń
  6. Ja dotychczas mam tylko jedną szminkę :)))
    100% pure nie znam, ale jeszcze żaden ich produkt mnie nie zawiódł, więc szminki muszą być cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :)))
      Z pewnością nie byłabyś rozczarowana.

      Usuń
  7. Co za kolor, to przecież jest ideał ! No i to nawilżenie, chętnie bym tą szminkę widziała u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham te szminki miłością wielką i szczerą. Mam cztery kolory i każdy uwielbiam.

      Usuń
  8. Te pomadki wyglądają cudownie! Opakowanie fajowe, super skład i piękne kolory! Już mi się marzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko będziesz miała okazję, to naprawdę warto się skusić.

      Usuń
  9. Jest prześliczna! Może kiedys się skuszę na szminkę tej firmy.. Bardzo mnie kuszą, jednak na razie mnie na to nie stać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cena jest bardzo wysoka. Chciałabym aby te kosmetyki były tańsze o 50% wtedy mogłabym sobie potestować znacznie więcej produktów, a tak niestety każdy zakup muszę dokładnie przemyśleć. Teraz marzę o dobrym kremie pod oczy ze 100% Pure, bo ten z kofeiną mnie zachwycił.

      Usuń
  10. Och, piękna! Spośród tych 3 kolorów dla siebie wybrałabym chyba strawberry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, poczekaj aż zobaczysz watermelon. Postaram się szybko dodać o niej post.

      Usuń
  11. Nie miałam styczności ale bardzo mnie nimi zainteresowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze! Bo są naprawdę warte uwagi. Moje ulubione!

      Usuń
  12. Czujne, szkoda że takie drogie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cena to ich duży minus, ale dodam, że naprawdę jedyny.

      Usuń