poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Orientana, Bio Henna - Orzech laskowy

Po ponad trzech latach wierności hennie Khadi, no cóż - dokonał się akt zdrady. Buszując w Internecie, zupełnie przez przypadek natknęłam się na hennę z Orientany. Nie wiedziałam, czy zdecydować się na tony ciepłe, czy może chłodne, dlatego kupiłam dwie: karmelowy brąz i orzech laskowy. W dzisiejszym poście zapraszam Was na moje wrażenia po hennie orzech laskowy.

Wymieszaniu 50g henny z ciepłą wodą, tak powstałą miksturę odstawiłam na słoneczny parapet, a sama poszłam myć (2x) włosy - stosowałam rozmarynowy szampon Faith in Nature.

Po ok. pół godziny od przygotowania, jeszcze ciepłą hennę nałożyłam na mokre i rozczesane włosy. Następnie na głowę wcisnęłam trochę przyciasny czepek, w których spędziłam następne 2 godziny, po upływie których dokładnie spłukałam włosy, które wyschły samodzielnie. Oto efekt:



Po 48 godzinach umyłam włosy i zastosowałam odżywki.


Po wyschnięciu włosy wyglądały następująco:


Czy jestem zadowolona?
Bardzo!

Od ostatniego hennowania minęło już ponad 2,5 miesiąca. Mój kolor lubiłam, ale wiedziałam, że jest już trochę wyprany, no i oczywiście miałam duże odrosty.
Henną Orientany włosy zostały ładnie przyciemnione i ochłodzone. Do tego pięknie błyszczą, Nie zauważyłam przesuszenia.
Zauważyłam, że odrost nie ma w sobie rudych tonów, to zdecydowanie neutralny brąz. Moje włosy zyskały elegancji i głębi.
Z henny z pewnością zadowolone będą dziewczyny, którym zależy na ochłodzeniu swojego koloru włosów lub po prostu szukają henny, która daje ładny chłodny brąz.


Kusząc się na porównanie do henny Khadi, to najbliżej jej do koloru jasny brąz. Może mi się wydaje, ale mam wrażenie, że Orientana jest delikatnie jaśniejsza i chłodniejsza.
Zarówno Khadi jak i Orientana mają po 100g i kosztują ok. 30zł.

Jak podoba się efekt, który uzyskałam?
całuję
kosodrzewina79

PS I jeszcze małe porównanie.


 

40 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :) Ja od kilku lat używam henny Khadi jasny brąz i jestem zadowolona, a skoro piszesz, że kolor henny Orientana jest zbliżony do jasnego brązu Khadi to chyba nie ma sensu zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że Orientana jest delikatnie jaśniejsza i chłodniejsza. Dla urozmaicenia możesz spróbować, ale nic na siłę :)

      Usuń
  2. Od dłuższego czasu kusi mnie ta henna, zachęciłaś mnie jeszcze bardziej pisząc, że kolor jest chłodny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,odrost mam zdecydowanie chłodniejszy. Na długości bardzo jeszcze przebija rudość, którą uzyskałam po zastosowaniu henny Khadi z puszki.

      Usuń
  3. Nie wiedziałam że Orientana ma też henny do włosów, z ciekawości popatrzę czy mają może jaśniejsze odcienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też trafiłam na nią zupełnie przez przypadek.

      Usuń
  4. Ja jestem właśnie zwolenniczką chłodnych i neutralnych brązów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam teraz fazę na chłodniejsze, bardziej naturalne odcienie.

      Usuń
  5. Wyszedł bardzo ładny odcień.SUper są te henny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Henna to był najlepszy wybór w moim życiu.

      Usuń
  6. Jakbym miała naturalnie brązowe włosy też sięgnęłabym po hennę Khadi albo Orientana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak wypadnie porównanie ich trwałości. Ja w weekend farbowałam khadi, ale ciemnym brązem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to w jednym czasie siedziałyśmy z henna na głowie. Ale, że aż ciemny brąz? Pamiętam zdjęcie Twoich włosów - myślałam, że są zdecydowanie jaśniejsze.

      Usuń
  8. Podoba mi się efekt, jaki uzyskałaś:) Z henną Orientany nie miałam jeszcze do czynienia, ostatnio powróciłam do szamponów koloryzujących L`Oreal, bo mam trochę siwulców i bałam się, jak złapie je henna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ja do produktów drogeryjnych już raczej nie wrócę.

      Usuń
  9. Świetny kolor ci wyszedł! :-) W ogóle masz bardzo ładne włosy :-)
    Z henną nie mam żadnego doświadczenia, a jak widać jest to fajna alternatywa dla farb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za bardzo miłe słowa.
      Tak, to prawda.
      Tylko, że farba jednak niszczy włosy, a henna je odżywia i wzmacnin.

      Usuń
  10. Nie wiedzialam, ze marka ma henne w asortymencie ;) Swietny ten kolorek, moze sie kiedys skusze. Twoje krecioly super sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie henna jest super, ale nakładanie jej to dla mnie koszmar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jej nakładania nie lubię, zawsze jakiś fragment pominę. Ale efekt wart jest pomęczenia się.

      Usuń
  12. Bardzo ładny efekt, dobrze, że jet henna, która daje chłodny kolor. Ciekawe jak się będzie zachowywać trochę później, tzn. czy pojawią się rudości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać. Pewnie pod koniec sierpnia, albo i jeszcze później zrobię aktualizację koloru.

      Usuń
  13. Bardzo ładny efekt, dobrze, że jet henna, która daje chłodny kolor. Ciekawe jak się będzie zachowywać trochę później, tzn. czy pojawią się rudości.

    OdpowiedzUsuń
  14. o proszę jakie włosowe ciekawości u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor :-) Uwielbiam Twoje loki :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy miałam ciemne włosy, zawsze chciałam uzyskać taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej hej :) Powiedz mi proszę...czy orientaną moje wcześniej rozjaśniane farbą, blond włosy zamaluję ? Zależy mi na chłodnym brązie.
    Poza tym czy mysi blond potem znacząco będzie się odróżniał? :) Chciałabym skończyć z farbowaniem, ale słońce tak sprało mi kolor że muszę coś z włosami zrobić...:|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy uzyskasz chłodny brąz po jednym hennowaniu, ale ja bym spróbowała.

      A co do mysich odrostów (ja też takie mam), to muszę przyznać, że ta henna jest znacznie słabsza, niż ta z Khadi. Przy Khadi odrost bardzo był u mnie widoczny, a przy Orientanie jest znacznie mnij widoczny. Nawet mam wrażenie, że wcale ich nie widac.

      Usuń
  18. Zastanawiam się czy jak położę tą henne na włosy w złotym odcieniu, to wyjdzie mi zielony.... ??

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe czy siwe złapie...

    OdpowiedzUsuń