środa, 12 sierpnia 2015

Khadi, Szampon do włosów przetłuszczających się z NUT GRASS / NUSSGRAS

Witajcie,
dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o moich doświadczeniach z szamponem Khadi do włosów przetłuszczających się.

Opis producenta:
Skutecznie myjąca receptura szamponu Nussgrass odciąża włosy i reguluje wydzielanie sebum.
Włosy są wzmocnione, miękkie i błyszczące. Skóra głowy jest dokładnie oczyszczona i chroniona przed podrażnieniami. Wchodzące w skład ajurwedyjskie zioła zapobiegają powstawaniu łupieżu.



Nutgrass dokładnie myje i zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, daje skórze głowy przyjemne uczucie chłodu.
Daruharidra działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie.
Amla wzmacnia i pielęgnuje.
Shikakai i Reetha dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy.
Henna dodaje objętości.
Kurkuma ma działanie ściągające i reguluje wydzielanie sebum

Skład:
Aqua • Coco Glucoside • Lauryl Glucoside • Glycerin • Sodium PCA • Cyperus Rotundus (Nußgras) • Berberis Aristata (Berberize) • Acacia Catechu (Gerber-Akazie) • Lawsonia Inermis • Glyceryl Oleate • Sodium Cocoyl Glutamate • Aloe Barbadensis Gel (Aloe Vera ) • Citric Acid • Sodium Citrate • Citrus Aurantium Dulcis Essential Oil (Orangenöl) • Coco Caprate Caprylate • Caprylyl/capryl Glucoside • Curcuma Longa (Kurkuma) • Emblica Officinalis (Amla ) • Acacia Concinna (Shikakai ) • Sapindus Mukurossi (Reetha ) • Oryza Sativa Oil • Xanthan Gum • Betain • Hydrolysed Sweet Almond Protein (Mandelprotein) • Hydrolysed Wheat Protein (Weizenprotein) • Citrus Medica Limonum Essential Oil (Limone) • Citrus Reticulata Essential Oil (Mandarine) • Sodium Levulinate • Potassium Sorbate • Zinc PCA • Azadirachta Indica Seed Oil (Neem) • Citral*, Linalool*, Limonene*, Geraniol*
*from natural essential oils
Produkt posiada certyfikat ekologiczny BDIH.

Moje wrażenia:
Henny Khadi od lat darzę wielką miłością. Z czasem postanowiłam też dać szansę i innym produktom tej marki. Pisałam już wcześniej o szamponie z hibiskusem, który cudownie ukoił moją wtedy bardzo podrażnioną skórę głowy.

Szampon z orzechem Nut Grass dedykowany jest włosom przetłuszczającym się. A ja po przesadnym stosowaniu szamponów z mocnymi detergentami walczyłam ze wzmożonym łojotokiem skalpu. Liczyłam, że ten szampon ukoi i dobrze oczyści moją skórę głowy. Niestety wszystko poszło nie tak.

Szampon ma żelową konsystencję. Pachnie mandarynka polaną gorącym karmelem. Ale poza zapachem nic mnie w tym produkcie nie ujęło. Powodował on u mnie swędzenie skóry głowy, nie przyczynił się do  zmniejszenia przetłuszczania włosów, ba nawet je przyspieszał.
Szampon charakteryzuje się też małą wydajnością - butelka z 210ml starczyła mi na 8 użyć (myję włosy dwukrotnie).
Koszt szamponu to ok. 40zł.

Podsumowując, nie polecam!
całuję
kosodrzewina79

26 komentarzy:

  1. Fakt, szampony khadi są bardzo niewydajne.
    Miałam kiedyś któryś, ale na kolejny się nie zdecydowałam.
    Za to henna khadi - geniusz :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,ich henny wielbię,chociaż jutro zapowiada się romans z henną z Orientany.

      Usuń
  2. Ciekawy skład ale cena zbyt wysoka jak na szampon o tak słabej wydajności.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach brzmi świetnie no a reszta już słabo :) do moich suchych włosów i tak sie nie nadaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim odczuci zapach to jedyny plus tego produktu.

      Usuń
  4. Miałam oczyszczający szampon Khadi, ale taki zielony i byłam bardzo z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam Twoją recenzję, ale tego szamponu jeszcze nie miałam.

      Usuń
  5. Też mam włosy przetłuszczające się, a tak naprawdę głównie tłuste u nasady i delikatnie suche na końcach. Myję włosy codziennie bo są krótkie i po spaniu sterczą mi na wszystkie strony. U mnie sprawdzają się naturalne, delikatne szampony nazwane przez producenta do codziennego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony z delikatnymi detergentami uratowały mnie od wiecznego przetłuszczania włosów,poprawiły również stan moich włosów na długości.

      Usuń
  6. Ja również pokochałam hennę Khadi i używam ją już od kilku lat. Natomiast nie miałam jeszcze żadnego szamponu tej marki. Kusiły mnie ale jakoś tak się składało, ze jeszcze nigdy żadnego z nich nie kupiłam, a teraz, po Twojej recenzji, to już sama nie wiem czy kupić. Z drugiej strony jednak na jednych włosach szampon może się sprawdzić, a na innych nie. Najlepiej więc przetestować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,najlepiej sprawdzić wszystko na własnej "skórze". Mam za sobą 3 szampony z Khadi - najlepiej sprawdził się ten z hibiskusem.

      Usuń
  7. Ja z Khadi chyba już nic nie kupię, po tym jak podrażniła mnie henna bezbarwna odżywka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz uczulenie na jakieś konkretne zioło. Lepiej nie ryzykowac.

      Usuń
  8. Niezle Kochana, ze za ta cene tak slabo sie spisal ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampony Khadi mnie nie kuszą. Obawiam się, że te wszystkie hinduslie zioła moga przyciemniać włosy, A ja jako rasowa blondi tego nie chcę. D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nawet nie wiem, czy Khadi ma w swojej ofercie szampony o jasnej barwie, chociaż wydaje mi się, że kiedyś widziałam aloesowy.

      Usuń
  10. z tego co czytałam nieraz to szampony są właśnie mniej polecane z Khadi, za to olejki są wychwalane, ale to też zależy co komu przypasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie olejki też nie oczarowały. Ten z Amla, to jeszcze jeszcze, ale ten przeciw wypadaniu to istna masakra.

      Usuń