poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Czy to pech? Przestrzegam! (Nubian Heritage)

Ostatnio za sprawą licznych zakupów mam dziwne przeświadczenie, że albo mam pecha, albo próby oszukania klienta są na porządku dziennym.
Ostatnio zrobiłam spore zakupy w sklepie Arabian Night. Czytałam wiele pochlebnych recenzji o kosmetykach marki Nubian. Chciałam ich spróbować, zbliżają się też imieniny mojej siostry - myślałam, że spróbuje czegoś nowego. Ale jednak - Nie.

Nubian - mydło, Dudu - mydło
Dudu - balsam, Nubian - balsam
 Jedynie na dwóch produktach jest data ważności kosmetyku. I jak widzicie, oba są przeterminowane. Myślę, że pozostałe pewnie też.

Napisałam do sklepu, i odpowiedź mnie powaliła. Jeżeli nie używałam tych kosmetyków, to mogę je odesłać. I co sklep z nimi zrobi? One nadają się jedynie do wyrzucenia do kosza, a nie do odsyłania do sklepu.
Ja swoje balsamy oczywiście odeślę, boją się ich wcierać w swoje ciało.
Ot, taki post ku przestrodze.
Ale powiem Wam, że na dzień dzisiejszy mam dość zakupów.
całuję
kosodrzewina79

28 komentarzy:

  1. Kosmetyki nubian heritage są świetne, ale na ten sklep dużo osób narzeka.

    OdpowiedzUsuń
  2. co za.... myśleli pewnie że nie czyta się dat przydatności hahah

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sklep jest jakiś lewy... Ja kupiłam tam mydełka i drżałam czy wszystko będzie ok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tam kupiłam mydła oraz dudu szampon i odżywkę, miałam te same obawy co Ty. Do sklepu nie wrócę m.in. po odpowiedzi właścicielki na mojego e-maila.

      Usuń
  4. hej a czy to nie są czasem daty produkcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrót "exp" wskazuje na datę ważności.

      Usuń
  5. Oj nie fajna sytuacja, dlatego trzymam się "swoich" sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  6. eh, niestety nowy sklep = ryzyko, szkoda
    a te balsamy bez daty przyjmą z powrotem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zbyt przyjemna sytuacja :c
    Zapraszam do mnie na denko sierpniowe jeśli masz wolną chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję...trzeba dokładnie oglądać każdy kosmetyk :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przegięcie. Takie coś wysłać klientowi...

    OdpowiedzUsuń
  10. Skandal... ktoś wgl sprawdza to? Nic tylko odesłać i czekać na przeprosiny i jakieś zadość uczynienie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ciekawa sprawa;( trzeba zawsze spoglądać,niektórzy nie sprawdzają niestety;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba bym się wściekła! Nieładnie sklep postąpił i przez własną głupotę traci klientki. Zapamiętuję nazwę, aby się tak nie zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosodrzewino, współczuję takich zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety mam podobna doświadczenia moze nie z tym sklepem ale brak szacunku do klienta jest powalajacy i odniechciewa sie zakupów internetowych

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sklep musi zniknąć z sieci! Chamstwo i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja teściowa zawsze daje mężowi na imieniny przeterminowane kosmetyki Mary Kay:). Bo je sprzedaje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie robiłam zakupów w tym sklepie i dobrze wiedzieć, że mam ich tam nie robić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Buuu.
    Oddali chociaż kasę za kosmetyki + wysłanie ?

    OdpowiedzUsuń
  19. O masakra :o
    Mydła Nubian są też na shea.pl ale ja ostatnio u nich zamawiałam i tez odsyłałam :/ Wysłali mydło Aleppo Royal Night bez żadnej etykiety mimo, że na stronie była pokazana. Jaką miałam mieć pewność, że to jet to które chciałam?
    Na iwos tez jest Nubian dostępny, ale w wyższych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlatego staram się kupować kosmetyki tylko w sprawdzonych sklepach.

    OdpowiedzUsuń