niedziela, 9 sierpnia 2015

Aktualizacja włosów - sierpień 2015 + która henna z Orientany pierwsza?

Witajcie,
pokażę Wam dzisiaj moje wczorajsze włosy. Jestem miesiąc po wizycie u fryzjera (ciągle schodzę ze zbyt mocnego cieniowania). Włosy farbowałam henną w pierwszym tygodniu czerwca.
A tak wyglądają one aktualnie:


Moja pielęgnacja włosów jest ostatnio bardzo minimalistyczna. Zupełnie zapomniałam o olejach i długim trzymaniu masek.

  • Natura Siberica, Szampon do włosów suchych - Objętość i Nawilżenie - delikatny szampon oparty na lauryl glucoside i mnóstwie ekstraktów. Bardzo ładnie odbija włosy od skalpu i przedłuża świeżość włosów. Jestem nim szczerze oczarowana.
  • Planeta Organica, Marokańska maska do włosów - raz mnie zachwyca, innym razem bardzo rozczarowuje. Testy ciągle trwają.
  • TIGI, Love Peace Planet - cudowna odżywka bez spłukiwania, którą po prostu wgniatam w mokre włosy po ich umyciu i rozczesaniu. Jest ona ze mną od lipca 2014r. - bardzo wydajne cudo. Stosowana przeze mnie wcześniej w tym samym celu Joanna niech się schowa.

A tu zdjęcia zrobione tydzień wcześniej. Po szamponie nagietkowym z Logony, odżywce regenerującej z Pat&Rub oraz odżywce TIGI.

Już dawno pojawił się widoczny odrost, ale w te upały dałam sobie spokój z nakładaniem henny. 
Od trzech lat jestem wierna hennie Khadi, ale teraz zainteresowałam się produktami Orientany. Kupiłam dwa kolory - orzech laskowy i karmelowy brąz. Mam nadzieję, że nie okażą się gorsze od Khadi.


Którą przetestować pierwszą?
Jak Wasze włosy znoszą te upały?
całuję
kosodrzewina79

22 komentarze:

  1. Przyznam szczerze, doznałam dziwnego wrażenia. Twoje włosy na zdjęciu wyglądają identycznie jak u mojej siostry - ten sam skręt, kolor i długość :) Piękne włoski ja niestety takich nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A siostra prowadzi bloga? Chętnie odkryję swoją włosową siostrę.

      Usuń
  2. Fantastyczne masz te loki i szczerze Ci ich zazdroszczę :)))
    Jeśli idzie o hennę to używam od kilku lat ale wyłącznie Khadi. Nie mam pojęcia jakie są henny Orientany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Ale z tymi lokami, to tak różnie bywa - raz są ładne, a innym razem puch.
      Ja latami byłam wierna Khadi, teraz dam szansę Orientanie. Ciekawa jestem tych kolorów.

      Usuń
  3. właśnie siedzę z folią spożywczą na głowie ! tylko czapke odpusciłam :D . robiłam hennę 6 tygodni temu i już nie mogłam patrzeć na mysi odrost , używam henny od pole henny i mieszam hennę z indygo i bhringrajem :D ! idę płukać wytrzymałam 1 godz i 50 min pod folią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to czeka w tym tygodniu. O zakupie henny z Pola henny myślałam już wielokrotnie. Pewnie następnym razem właśnie tam kupię hennę, zwłaszcza, że jest ona z dobrego miejsca i w dobrej cenie.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. W jakimś sklepie ze słowem perfumy w nazwie. Teraz szukałam, ale nie mogę jej już znaleźć.

      Usuń
  5. Moje włosy (a właściwie skalp) reagują na upał wzmożonym przetłuszczaniem, akurat w ten weekend dałam im trochę dobroci - zajrzyj na bloga, na aktualizację (zobaczysz mój zielony kolor :)))).

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie o dziwo przetłuszczanie włosów się opamiętało. Dawno nie miałam tak zadowolonego skalpu.
    Lecę czytać o twoich zielonościach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie błyszczą:) Ja przymierzam się do henny w kolorze orzecha laskowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super że znów piszesz, nie mogłam się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie farbuje, ale odżywką Tigi mnie zainteresowałaś. Bardzo ładny skręt, mi się prawie udało już zejść z cieniowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cieniowanie było zbyt mocne i dobrych kilka miesięcy się z tym męczyłam.
      Tak, Tigi jest warta uwagi.

      Usuń
  11. Fajnie, że coraz to więcej firm naturalnych wprowadza do oferty hennę. Ja przestałam farbować w ogóle włosy. Wracam do naturalków. Jestem blondynką i jedynie po cassię chciałabym sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakiś czas temu myslałam o zaprzestaniu uzywania henny - chciałam odpocząć od tych rudości. Ale mój mysi odrost przy włosach farbowanych henną jest naprawdę bardzo widoczny.

      Usuń
  12. Karmelowy brąz pewnie cieplej wychodzi a orzech chłodniej ty teraz masz ciepły kolor więc może go ochłodź. Czekam na zdjęcia po. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o ochłodzeniu tych rudości. Karmel pewnie zostawię sobie na zimę.

      Usuń