poniedziałek, 15 czerwca 2015

Majowe nowości

Wiem, wiem, że już czerwiec, ale ja jeszcze przynoszę Wam moje majowe nowości.

Dotarła do mnie wreszcie tak długo wyczekiwana Bezolejowa Emulsja z Zielonej Herbaty SPF 30. W ramach rekompensaty za małe zamieszanie z zamówieniem otrzymałam błyszczyk Uoga Uoga i korektor rozjaśniający 100% Pure oraz kilka małych próbek. 

Skuszona promocją -20% w Phenome kupiłam dwa produkty, o których bardzo długo marzyłam - wybrałam peeling enzymatyczny i peeling do skóry głowy.


Ostatnio w TK Maxx-ie byłam równo dwa lata temu. Gdy zobaczyłam półkę z kosmetykami, oniemiałam. Wiem, że będę tam wpadała częściej. Oczywiście nie obyło się bez zakupów.


W maju dotarła też do mnie paczka od Magdy, i tak dzięki jej uprzejmości mogę mieć w swojej łazience kawałek Indii. Jeszcze raz dziękuję Kochana :)


A na koniec jeszcze apteczne i drogeryjne zakupy. Załapałam się na kilka promocji.


I to na tyle.
Przez najbliższe miesiące nie planuję już zakupów. 
Tylko jeszcze za kilka dni pokażę Wam moje imieninowo-urodzinowe nowości.
całuję
kosodrzewina79

24 komentarze:

  1. Wydalam juz w plantsforbeauty chyba z ponad dwa tysie a mogę pomarzyć o takich gratisach :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była wyjątkowa sytuacja. W kwietniu zamówiłam i za płaciłam za zakupy, po kilku dniach okazało się, że jednak sklep na stanie nie ma kupionej przeze mnie emulsji. Zgodziłam się poczekać aż przyjdzie nowa partia zamówienia, prawie miesiąc. Gratisy są efektem tego oczekiwania.

      Usuń
  2. Ile nowości! Zaciekawiły mnie produkty nr 1:) a z Phenome polecam jeszcze peeling do stóp, bo jest genialny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie produkty ze 100% Pure interesują dosłownie wszystkie!!!
      Dziękuję za polecenie, zobaczymy jak spisze się to co mam, ale peeling do twarzy okazał się cudowny.

      Usuń
  3. Oo, ciekawa jestem, czy polubisz się z biovaxem gold :) Ja w zeszłym roku bardzo go lubiłam, teraz włosy marudzą mi na glicerynę prawie we wszystkim i puszy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Kasiu przechodzę kryzys puszenia. Na głowie obecnie mam zero loków, jedynie rozczapierzone fale.

      Usuń
  4. Fajne zakupy, kilka pozycji sama chętnie bym widziała u siebie:
    np. Bezolejowa Emulsja z SPF 30, lub ten filtr Uriage, Indyjskie kosmetyki też na pewno ciekawe,
    no i mydełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moje kupowanie jest już teraz zupełnie inne niż to jeszcze 3-4 lata temu. Teraz wiem w którym kierunku chcę iść i z czym mi po drodze.

      Usuń
  5. same dobroci! ja też mam zamiar kupić jakiś kosmetyk z tej nowej serii z Bielendy, tylko jeszcze nie wiem na który się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy kupowałam kosmetyki z Bielendy skorzystałam chyba z wszystkich możliwych promocji w Rossmannie, Hebe i SuperPharm. Mam nadzieję, że chociaż coś się sprawdzi.

      Usuń
  6. zakupy w tkmaxxx i 100% pure wymiatają :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. W TK Maxx można czasem znaleźć całkiem ciekawe kosmetyki, przy czym warto patrzeć na ich datę ważności, bo kiedyś natknęłam się na piękny bronzer, którego termin mijał za niespełna dwa miesiące:(

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, fantastyczne rzeczy... Jako że ostatnio nie mogę sobie kompletnie poradzić z cerą, czekam z utęsknieniem na recenzje emulsji 100% pure i aptecznych cudów :) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przemyślane zakupy i widzę kilka bardzo ciekawych produktów, którymi pewnie sama powinnam się zainteresować! Bardzo mnie zaciekawiłaś tą emulsją 100% pure, daj znać koniecznie czy będziesz zadowolona. To samo dotyczy Phenome - są dość drogie, ale jeśli okażą się warte swojej ceny, to czemu nie?

    A co do zakupów w Indiach - cała przyjemność po mojej stronie :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling enzymatyczny Phenome kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile dobroci się u Ciebie pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę 100%pure wymiata. Reszta też boska! Ja nie mam tkmaxa u siebie na wakacjach się pewnie obkupię. Ten Micel z mixa mam i jest super świetny. 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jak zwykle u Ciebie super nowosci :) Ciekawi mnie peeling do skory glowy i indyjskie cudenka :) Udanych testow Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakupy w TK MAXX :) Obkupiłaś się tam porządnie. I bardzo dobrze, bo TK MAXX jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten enzymatyczny, u mnie było uczulenie ale siostra była bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń