piątek, 1 maja 2015

Powiew nowości

Witajcie,
w dzisiejszym poście moje nowości z kilku ostatnich tygodni. Nie było u mnie takiego postu już bardzo dawno, ponieważ bardzo mocno wzięłam się za walkę ze swoim zakupoholizmem oraz jestem w trakcie wielkiego denkowania swoich kosmetycznych zbiorów.

Zacznę od zakupów w zupełnie nieznanym mi wcześniej sklepie Plants for Beauty. Są w nim kosmetyki naturalne amerykańskiej marki 100% Pure oraz litewskiej Uoga Uoga. Próbki, które wygrałam w rozdaniu u Anuli, bardzo zaostrzyły mój apetyt. Naprawdę długo się wahałam, ale w końcu zrobiłam zamówienie. Najbardziej zależało mi na bezolejowej emulsji z zieloną herbatą SPF 30, ponieważ jestem w trakcie kuracji retinoidami, a moja twarz na filtry chemiczne/apteczne reaguje strasznym pieczeniem. Stąd moje poszukiwania mineralnych filtrów. Niestety na emulsję muszę jeszcze trochę poczekać, bo zabrakło jej w magazynie, ale dotarły do mnie pozostałe składniki zamówienia oraz gratisy.


O asortymencie Eco Drogerii pisałam Wam już wielokrotnie. Cieszę się, że sklep ciągle się rozwija i przy każdych zakupach mogę wrzucić do koszyka jakąś nowość. Podoba mi się również u nich program lojalnościowy. Przez ostatnie półtora roku za zakupy uzbierałam ok. 800 pkt., czyli ok. 40zł. Zawsze później będzie te 40zł taniej. A zbieram na gęste mydło tureckie.


Pierwszy raz o marce Resibo dowiedziałam się z filmików na YouTube. Pomyślałam, że dam zarobić, skoro to nasze polskie dziewczyny stoją za Resibo, a ja zawsze poprzez zakupy, czy dobre słowo na blogu wspieram ciekawe polskie inicjatywy. Przed zakupem zapisałam się do newslettera, a po chwili no mają pocztę przyszedł kod rabatowy na kwotę 10zł. Skusiłam się na olejek do demakijażu oraz tonik.


Na allegro upolowałam za grosze tonik Dr. Hauschka, a w sklepie IWOS podczas zakupów paletki z cieniami mineralnymi Lily Lolo dorzuciłam jeszcze zupełną nowość dla mnie - pomadkę z olejkiem z drzewa herbacianego.


Przez ostatnie tygodnie zupełnie zapomniałam o drogeryjnych zakupach. Jedynie raz wpadłam do Hebe, gdzie skusiłam się na ponowne zakupy kosmetyków z linii Ava. Do maski enzymatycznej, którą bardzo lubię (35zł), dokupiłam w promocji Witaminę C (12zł), a Hydranov dostałam gratis. Mam też ostatnio problem z podłużnymi liniami na paznokciach, dlatego postanowiłam dać szansę odżywce z Bielendy.


A już na sam koniec pokażę Wam moją wygraną w rozdaniu na blogu Czella.pl. bardzo ucieszyłam się z wygranej, ponieważ zupełnie nie znam tych produktów, a wiele dobrego o nich słyszałam.


I to tyle. 
To moje nowości z ostatnich czterech miesięcy. 
Mam nadzieję, że wszystko się sprawdzi. Aktualnie zachwycam się kosmetykami z EcoLab.
Dajcie znać, czy coś znacie z tych produktów,
a może coś Wam wpadło w oko.
całuje
kosodrzewina79

49 komentarzy:

  1. Opakowanie Resibo są takie piękne!
    Paletka z MUA jest przepiękna :)
    Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te opakowania urzekły mnie od samego początku. Wszystko jest tak idealnie dopracowane, nawet próbki.
      Paletka MUA już skradła moje serce, jest piękna.
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. *: *:
    Super ten powiew!
    Zapach ciszy mi się kołacze po głowie od dawna, będę wyczekiwać recenzji!
    Ależ piękności :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również na Zapach Ciszy zerkałam od dawna. Już oba mydełka wylądowały w mydelniczce. Mam nadzieję, że będą ok :)

      Usuń
  3. Ile dobroci, zazdroszczę:-) też jestem w trakcie kuracji retinoidami, obecnie używam filtru LRP Anthelios ten lekki fluid nie barwiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zainwestowałam w lekki fluid od LRP, ale przeszkadza mi w nim to, że jest znacznie bardziej tłusty niż poprzednik z Avene.

      Usuń
  4. Super zakupy! Nie miałam niczego z tych kosmetyków, a o marce Resibo słyszę po raz pierwszy. Widzę też jakieś dwa nowe mydełka, wyglądają interesująco.
    A jeśli idzie o to gęste mydło tureckie to je miałam i polecam. Taniej możesz je kupić w sklepie Kalina, o tu:
    http://kalina-sklep.pl/kalina/SKLEP14/product.php?id_product=415

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Resibo ma w ofercie zaledwie kilka produktów, mam nadzieję, że dziewczyny poszerzą asortyment, i będzie tam coś dedykowane do cery tłustej.

      Dziękuję za link do sklepu. Różnica w cenie mnie bardzo zaskoczyła. Dziękuję!

      Usuń
  5. ja czekam na swoją przesyłke Resibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Resibo mają świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie liczę nawet ile fajnych rzeczy tutaj masz:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wspaniałe nowości, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe nowości:) Podobają mi się te mydełka, zarówno z wyglądu, jak i nazwy :D Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zakupy! Ale cudne rzeczy zakupiłaś w Plants for Beauty, jaki kolor pomadki wybrałaś?

    Mydła "Zapach ciszy" lądują na liście "chcę" :D

    Marka Resibo od dawna mnie kusi, muszę w końcu zdecydować się na zakupy.

    Ecolab być może nie długo zawita w mojej łazience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowałam się na pomadkę w kolorze Velveteen - jest to dość intensywny brudny róż. Postaram się na dniach zrobić o niej post.

      Usuń
  11. Zazdraszczam ! Ja też nabrałam ochoty by otulić się ciszą. Czekam na recenzję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydła już są u użyciu, niedługo o nich napiszę.
      Pozdrawiam serdecznie.
      Jestem ciekawa jak spisuje się u Ciebie mydło 100% Pure?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Obłednie pachnie nim ciało podczas mycia a także długo po. I co mnie zdziwiło najbardziej to to że pachnie nim cała łazienka odkąd się w niej pojawiło. Magia!

      Usuń
    4. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę :)

      Usuń
  12. Widzę wiele nieznanych mi produktów o ciekawych składach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy są dla mnie jednym z najważniejszych elementów przed dokonaniem zakupu. Płacę, więc chcę wiedzieć za co!

      Usuń
  13. Emulsja straaaaasznie bieli, będę recenzje pisać na dniach Jeśli uda mi się zgrać zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, nie strasz mnie, bo już za nią zapłaciłam, teraz tylko czekam aż ponownie pojawi się w ofercie sklepu.
      Czekam na Twoją recenzję.

      Usuń
  14. Packaging od Resibo jest cudowny.Czekam na recenzję produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. paletka mua jest bardzo dobra, mam ją.

      Usuń
    2. Oj, tak tuby są przępiękne :)
      Paletkę też bardzo polubiłam.

      Usuń
  15. Z resibo mam krem pod oczy - świetny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam olejek i tonik. Kremów mam jeszcze spory zapas.

      Usuń
  16. Mam korektor i naprawdę sobie go chwalę :) Zaintrygowały mnie te mydełka w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor to mocny zawodnik. A mydło 100% Pure jest cudowne!

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Moje zakupy są już coraz bardziej przemyślane.

      Usuń
  18. interesujące nowości :o) zapach ciszy...

    OdpowiedzUsuń
  19. ja od Ecolab lupiłam mgiełkę do włosów i balsam również do włosów. Tego drugiego nie otwierałam, natomiast mgiełka jest cudowna :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne nowości:) PS UogaUuoga jest firma litewską a nie łotewską, uwielbiam ich odżywkę do włosów Rapuntzel i podkład mineralny z bursztynem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam, masz rację, dziękuję. Już poprawiam.
      Mnie zachwycił szampon z białą glinką.
      Pozdrawiam :)

      Usuń