poniedziałek, 4 maja 2015

Maj z glinkami - ciekawa akcja u Włosowelove

Sama się zgłaszam, i Was zachęcam do wzięcia udziału w akcji "Maj z Glinkami"organizowanej przez Dorotę (Włosowelove).


"1. Organizatorką akcji jest właścicielka bloga Włosowelove.
2. Do akcji można się zgłaszać do 5 maja włącznie.
3. Wśród uczestników akcji rozlosuję nagrodę w postaci dwóch kosmetyków z glinką.
4. Warunkiem wzięcia udziału w losowaniu jest prawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz podsumowującego akcję.
5. Celem akcji jest rozpropagowanie glinek i błót kosmetycznych w pielęgnacji włosów i skóry głowy".

Miłośniczki glinek zachęcam do udziału!
całuję
kosodrzewina79

7 komentarzy:

  1. Nie wezmę udziału, nigdy nie stosowałam żadnych glinek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam żadnych glinek na stanie , ale o wynikach akcji chętnie poczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chętnie :) ha zmieniłam ksywkę ex pietruszka

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dziękuję bardzo za nagłośnienie glinkowej akcji. :) Ściskam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń