niedziela, 17 maja 2015

Ecolab, Szampon normalujący do włosów przetłuszczających się

Witajcie,
dzisiaj zapraszam Was na post, w którym podzielę się z Wami moimi przemyśleniami na temat szamponu Ecolab do włosów przetłuszczających.


Opis producenta:


Szampon zawiera ponad 97% składników pochodzenia roślinnego
Organiczny ekstrakt z nasion pigwy zmniejsza przetłuszczanie się włosów i nadaje im jedwabistą gładkość. Ekstrakt z bergamotki normalizuje równowagę wodno-lipidową.
Ekstrakty z werbeny i oczaru wirginijskiego wzmacniają uszkodzone włosy, zmniejszają podrażnienia skóry głowy, eliminują łupież. Działają antyseptycznie i tonizująco. 
Organiczny ekstrakt z imbiru reguluje wydzielanie sebum i działa antyseptycznie
Informacje dodatkowe
Produkt nie zawiera SLS, SLES, silikonów i parabenów oraz syntetycznych barwników i konserwantów. (źródło)

Skład:
Aqua, Camellia Sinensis Leaf Floral Water (hydrolat/napar z liści białej herbaty - pobudza krążenie), Organic Cydonia Seed Extract (organiczna pigwa), Sodium Lauroyl Methyl Isethionate (łagodny detergent), Cocamidopropyl Betaine (łagodna substancja myjąca), Organic Hamamelis Virginiana Leaf Extract (ekstrakt z liści oczaru wirginijskiego), Lauryl Glucoside (bardzo delikatna substancja myjąca), Coco Glucoside (bardzo delikatna substancja myjąca), Citrus Aurantium Bergamia Fruit Extract (ekstrakt z owoców bergamotki - zmniejsza łojotok), Verbena Officinalis Extract (ekstrakt z werbeny), Glycerin, Glycereth-2 Cocoate,  Organic Zingiber Officinale Extract (ekstrakt z organicznego imbiru), Perfume, Lactic Acid, Benzoic Aicd, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, CI75810

Zapach:
szampon pachnie pigwą/ można pomylić z zapachem papierówek

Konsystencja:
przeźroczysta ciecz 

Dostępność:
250ml/16,50zł - Eco Drogeria 


Moje wrażenia:
  • Przetłuszczanie włosów, to problem, który ostatnio poznałam, aż za dobrze. Rano myłam czuprynę, a już 5 godzin później włosy smutno oblepiały głowę. Wieczorem skalp pokrywała widoczna warstwa sebum. Nie wiedziałam o co chodzi? co robię źle? Nie zawsze też rano mogłam myć głowę, wtedy w ruch szły suche szampony, które na moich farbowanych henną włosach były bardo widoczne. Nie podobało mi się w nich to, że one tak naprawdę nieudolnie maskowały problem, który miałam wrażenie, że jeszcze bardziej się nasilał. Dlatego, szybko ale to bardzo szybko podziękowałam suchym szamponom.
  • Postanowiłam bardziej wnikliwie przyjrzeć się składom szamponów, którymi przez ostatnie tygodnie/miesiące myłam głowę. Przejrzałam swoje zapiski włosowe (tak, tak prowadzę takowe),  uświadomiło mi, to że ostatnio przez moją łazienkę przechodziły głównie szampony z silnymi detergentami. Niestety Magnesium Laureth Sulfate (MLS) okazał się na tyle silnym detergentem, że bardzo uwrażliwiał mój skalp. Gdy użyłam szamponu z alkoholem, np. Alverde, wręcz paliła mnie skóra głowy. Zrozpaczona postanowiłam odstawić mocne szampony.
  • Moją uwagę przykuł szampon normalizujący do włosów przetłuszczających z Ecolab, który tworzą trzy łagodne detergenty, biała herbata, pigwa, oczar wirginijski, bergamotka, werbena oraz imbir. Dawno nie miałam tak ciekawie skomponowanego szamponu. Wszystkie użyte w nim składniki aktywne działają łagodząco, oczyszczająco i przeciwzapalnie, czyli tak jak potrzebuje tego podrażniony i przetłuszczający się skalp.
  • Nie myślcie, że efekty przyszły z dnia na dzień. Oj, nie! Szampon Ecolab stał się moim głównym szamponem, co 2-3 mycia stosowałam nawilżający szampon Emolium (apteka), dodałam do tego jeszcze szampon litewskiej marki Uoga Uoga z białą glinką. Cały czas eksperymentowałam z białą, a później jeszcze z żółtą glinką.
  • A jak jest dzisiaj? Po blisko trzech miesiącach jest poprawa, i to znaczna. Mogłam powrócić do mojego poprzedniego cyklu mycia włosów, czyli co 2 dni :)
  • Jak oceniam szampon Ecolab? Naprawdę dobrze. Produkt ten przyczynił się do poprawy stanu mojej skóry głowy. Szampon niesamowicie też zmiękcza i wygładza włosy. Jego niewygórowana cena oraz przyjemny zapach pigwy, to dodatkowe, duże atuty tego szamponu. Naprawdę, warto przyjrzeć mu się bliżej.
A jak Wy radzicie sobie z przetłuszczaniem włosów?
całuję
kosodrzewina79


41 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć że jest ok bo ostatnio widziałam w sklepie kosmetyki tej marki i zastanawiałam się nad jakimiś zakupami ale recenzji ich produktów mało w necie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, z Ecolab mam jeszcze micela i żel do mycia twarzy. Jestem tymi produktami oczarowana - cudownie składy i delikatne działanie.
      Mam ochotę wypróbować od nich wszystko.

      Usuń
  2. Skład piękny! Żałuję, że nie mogę wypróbować u siebie, mam alergię na betainę kokamidopropylową. Gdyby nie to, byłby dla mojego wrażliwego skalpu idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo to naprawdę ciekawy produkt.

      Usuń
  3. Rzeczywiście skład ma fajny.
    Ja się przerzuciłam na szampony Eubiona, bo zbyt silne szampony robiły mi to samo, co Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam problemu przetłuszczających sie wlosow :) na szczescie :) raczej wybieram szampony odżywcze, nawilżające oraz chroniące kolor :) i odzywki oczywiście tez

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci Kochana, że moje włosy przy myciu jedynie silnymi detergentami też swojego czasu mocno się przetłuszczały. Uratowało mnie mycie odżywką :)

    Bardzo zainteresowałaś mnie tym szamponem, mam balsam regenerujący do włosów z tej firmy i myślę nad szamponem :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odżywkom Mrs. Potters bardzo wiele zawdzięczam i powiem Ci Kasiu, że chętnie wrócę do odżywki myjącej. Mrs. Potters już czeka w kolejce.

      Usuń
  6. Wygląda na porządny szampon. Swego czasu też miałam problem z przetłuszczaniem, zmiana detergentów na łagodne pomogła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez łagodne detergenty odczarowały mój skalp, ale też i włosy.

      Usuń
  7. O, właśnie szukałam czegoś z delikatnym detergentem, bo też mi zostały same siarczany w domu :) Wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzi :)

      Usuń
  8. Na mnie biała glinka też bardzo dobrze działa.
    A na przetłuszczanie pomagają mi ostatnio spraye z czarną rzepą, pokrzywą i kasztanowcem według pomysłu Scarlet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odszukałam wpis Kasi mówiący o tym sprayu. Naprawdę bardzo ciekawy przepis.

      Usuń
  9. mam 5 szamponów i tylko ten fakt mnie powstrzyma przed kupnem kolejnego. coś nie tędy bo zawsze to maski były w przewadze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dużo większe nadwyżki produktów do włosów. Ale ostro z tym walczę.

      Usuń
  10. Problem z przetłuszczaniem już w sumie opanowałam, ale sportowy tryb życia robi swoje.
    Chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj o nim przy następnych zakupach :)

      Usuń
  11. Widzę, że kolejny szampon do przetestowania przede mną :) Moje włosy przetłuszczają się od zawsze i nie udaje mi się tego opanować. Może ten szampon by pomógł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez ostatnie pół roku byłam bliska szaleństwa z powodu tego wiecznego łoju na głowie. Teraz jestem naprawdę szczęśliwa.

      Usuń
  12. Fajnie że się sprawdził, ja nie mam takiego problemu z przetłuszczaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiękczenie, wygładzenie, niewysoka cena - brzmi dobrze! Będę o nim pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę ten szampon. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz widziałam je z pół roku temu w sklepach internetowych.

      Usuń
  15. kochana pod oczami widzę kurze łapki ( w lustrze :D) napewno masz pewniaka z krainy kremów po oczy dla starszych pań ;) jestem z tego roku który ty masz w loginie ahhhhh . sylveco ? go cranberry czy to da radę ? :D na razie smaruję olejkiem ze słodkich migdałów .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam krem LRP Redermic R, bardo go polubiłam.

      Usuń
    2. cena mnie trochę aktualnie przerosła spróbuję rodzimej firmy dermedic bo ich krem do rąk ukoił moją suchą i spękaną skórę dłoni genialnie . ale dziękuję za odp. :D

      Usuń
  16. a radzi sobie z istna skorupa na skorze glowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż takich problemów nie mam, dlatego nie wypowiem się.

      Usuń
  17. Ja juz się trochę pozbylam problemu przetluszczajacych się włosów a w razie czego mam suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie suche szampony działają krótko.

      Usuń
  18. mam takowe włosięta wiec moze i trza wypróobwac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, wierzę, że potrafisz ukręcić coś dużo lepszego.

      Usuń
  19. Wygładza włosy ? To coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam przetłuszczające wlosy I nie sprawdził sie u mnie :( Po umyciu włosów wieczorem już rano mialam tłuste. Dodam, że miałam inny z tej firmy I był dużo lepszy.

    OdpowiedzUsuń