niedziela, 1 marca 2015

nowy kolor + nowe cięcie + nowe miejsce na fryzjerskiej mapie Poznania (Labirynt Fryzur & Piotr Paraniak)

Od mojego ostatniego nakładania henny minęło już prawie dwa miesiące. Czyli przyszedł czas na kolejne hennowanie. Wiecie, że ostatnio naszło mnie na mieszanie gotowych już kolorów, ale to wszystko przecież z potrzeby odnalezienia koloru idealnego.


Co zmieszałam?
25g henny z amlą (puszka)
12,5g henny jasny brąz
12,5g henny orzechowy brąz


Mieszanka postała w cieple 1h, a następnie blisko 2h spędziła na mojej głowie. A oto efekty:


Na drugi dzień byłam umówiona do Gabrysi. Nigdy Wam jeszcze o niej nie pisałam. Gabi to taki Dobry Duch w moim życiu. Poznałyśmy się ponad 6 lat w pracy. Imponowało mi u niej to, że chociaż jest już po studiach, ma pracę, to jednak każdy weekend poświęcała na naukę i rozwijanie zupełnie innych niż te zawodowe zainteresowań - fryzjerstwa. Dzisiaj zawód wyuczony odszedł w niepamięć, a pasja stała się zawodem.

Moje włosy przed cięciem i modelowaniem.

Tak, ostatnio mam znów problem z przetłuszczaniem włosów, ale nie jest tak źle jak to pokazuje zdjęcie.

A tak było po "interwencji" Gabrysi.
(włosy zostały obcięte metodą cegiełkową i ułożone na szczotkę)


I moje ulubione zdjęcie :)

I jeszcze kila zdjęć samego salonu Labirynt Fryzur, bo naprawdę spodobało mi się tam. Ściany zdobią obrazy i grafiki naszego znajomego Piotra Paraniaka. Uważam, że to one nadają niepowtarzalny klimat temu miejscu.




Bardzo mi się tam podoba. Elegancja ze smakiem.

A na koniec jeszcze kilka zdjęć włosów bez lampy.




Był to bardzo miły dzień!
całuję
kosodrzewina79


25 komentarzy:

  1. Kolor ci wyszedł przepiękny!
    Ja w piątek farbowałam henną z amlą i jatrophą. Bardzo lubię tę mieszankę, bo fajnie odżywia włosy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek ;)
    Hmm, może kiedyś odwiedzę Labirynt Fryzur, bo w sumie miałabym niedaleko ;)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne miejsce, piękny kolorek i loki mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra fryzjerka z pasją to prawdziwy skarb.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo udany kolor w bez lampy podoba mi się najbardziej . jestem bardzo ciekawa kształtu twojej fryzury

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor!
    Salon bardzo pomysłowo urządzony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kolory :) pięknie, ułożone też genialnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak będę w Poznaniu to na pewno odwiedzę ten salon,może ktoś w końcu zajmie się porządnie moimi lokami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor, a loki godne pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolor bez lampy bardziej mi się podoba i włosy całkiem inne takie wyprostowane na szczotce, fajna odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie podkręcone końcówki po modelowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi sie Twój nowy kolor, a i fryzura ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow Brawa Dla Gabi! Uwielbiam takie kobiety które mimo wszystko dążą do celu :) Pięknie wyglądają włosy :) Ja od prawie roku nie farbuje (brak u mnie odrostów bo dotarłam do koloru który jest identyczny jak mój ) jednak ostatnio skusiłam się na kupno farby (stoi na szafce i czeka ) . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor bez lampy rewelacja, ja rowniez do czegos takiego daze ;) Mieszalam tylko Khadi ciemny braz z jasnym, ale za ciemny mi wyszedl. Ciecie super i jak pieknie wlosy ulozone :) Wystroj faktycznie bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne włosy, Gabi jest świetna!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy a kolor bez lampy zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fryzura super! Kolor wyszedł ciemniejszy niż ostatnio, podoba mi się (nie jest płaski, jak to każdy kolor po hennie) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Włosy masz obłędne! Kolor super! Fryzura świetna! Przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę fryzjerki, która wie jak nie skrzywdzić loków !!!
    Ja też jestem z Poznania i po licznych traumach fryzjerskich od 3 lat podcinam się sama, ale teraz muszę oddać się w ręce fachowca bo kiepściutko się wszystko układa, a właściwie to mało co się układa. Patrząc na Twoją fryzurę i włosy i czytając, że jesteś zadowolona ... chyba zaryzykuję i się umówię. Tylko Gabrysia w tym salonie jest godna polecenia, czy wszyscy są wtajemniczeni w cięcie loków? Na jakich kosmetykach pracują (moja skóra głowy jest wrażliwa i drażliwa i każdy kontakt z silnym detergentem przypłacam miesiącem kuracji domowymi cudeńkami, niejednokrotnie podpatrzonymi u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolor włosów i świetnie ułożone:)

    OdpowiedzUsuń
  21. takie cieńcie i ułożenie zdecydowanie mi się podoba:)
    jest pięknie:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne masz włosiska :-) Ja będę w weekend farbować henną.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne masz włosy i ślicznie wymodelowane :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, dziękuję Wam za wszystkie komentarze. Post z aktualizacją moich włosów pojawi się niebawem. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń