wtorek, 10 lutego 2015

Pokuta

Rok 2014 był dla mnie czasem wielkiego marnotrawstwa kosmetycznego. Używanie kosmetyków często nie nie wiązało się z przyjemnością, czy chęcią zadbania o skórę czy włosy, ale z przymusem, bo ścigałam się z datami wybitymi na opakowaniach moich setek kosmetyków, z datami, z którymi bardzo często przegrywałam. Wydanych/zmarnowanych pieniędzy nawet nie zamierzam liczyć, nie potrzebuję dodatkowego źródła frustracji. Bardzo mnie to wszystko uwierało/bolało, nijak nie mogłam wytłumaczyć tego swojej o ironio nawet oszczędnej naturze. Najlepszym sposobem było powiedzenie sobie - przestań babo - nie zadręczaj się, tylko po prostu zrób cos z tym. Mysle, że zrobiłam, bo dzisiaj jest już dobrze :)


to zdjęcie obrazuje stan na połowę września, w grudniu było tego trzy razy więcej

A w tym wszystkim odkładane z miesiąca na miesiąc denko urosło do rozmiarów gigantycznych. Już nawet miałam to wszystko wyrzucić na śmietnik, ale powiedziałam sobie, że nie - kara musi być. Odkładam ten denkowy post od grudnia, ale myslę, że przyszedł czas abym zmierzyła sie z tą stertą śmieci. Opakowania zbierałam od kwietnia 2013r. - domyślacie się pewnie ile tego będzie. Zatem, ja biorę się do pracy, a Wy czekajcie na prawdziwy wysyp mini recenzji. Aby Was nie przestraszyć zaczne od ciała, bo później jest już tylko gorzej i straszniej.
Pozdrawiam moje wytrwałe czytelniczki :)
kosodrzewina79

13 komentarzy:

  1. łoooooo no to czekam a recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż policzyłam swoje. Ban na zakupy do końca lutego jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  3. To przynajmniej tematów na nowe posty Ci nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie w nowym roku kochana zapraszam Cie do Akcji: Kosmetyku nie kupuję, zanim poprzedniego nie zdenkuję: http://dp-good-for-you.blogspot.com/2015/02/akcja-kosmetyku-nie-kupuje-zanim.html niech to będzie Twoją motywacją,nie jesteś w tym sama!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej! ile tego! czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! Chyba zmotywowałaś mnie do pokuty! Też mam prawie tyle samo zdenkowanych opakowań i muszę wreszcie się ogarnąć, by to wszystko obfocić i opisać ;D U mnie też pojawią się podobne posty :D Wytrwałości i powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sobie pokute wyznaczylas :D Czekam z niecierpliwoscia Kochana, wiec sie nie obijaj i do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego wielkiego denka to ja nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń