środa, 25 lutego 2015

Planeta Organica, Arktyczny rokitnik - żel, peeling i masło do ciała

Witajcie,
w najbliższych postach chciałabym opowiedzieć Wam trochę o rosyjskiej serii rokitnikowej z Planety Organica.



Nie powstał na moim blogu post z ulubieńcami 2014 roku, ale takie perełki w gąszczu moich kosmetyków udało mi się odnaleźć. Łączy je jedno: dobre składy, cudowne działanie, piękny kolor i zapach. A, i jeszcze jedno - były to jedne z najlepiej wydanych pieniędzy w minionym roku. Chętnych do zapoznania się z kosmetykami na bazie arktycznego rokitnika, serdecznie zapraszam do lektury.

  • Żel pod prysznic - jego dokładną recenzję znajdziecie TUTAJ, dlatego tylko wspomnę, że był to jeden z najlepszych żeli jaki w życiu miałam. Nie jestem fanką wsmarowywania w swoje ciało oliwek, balsamów czy maseł. Po czymś takim czuję się po prostu źle i najchętniej wzięłabym ponownie prysznic, dlatego podczas wyboru płynów/żeli pod prysznic stawiam na skuteczną delikatność. Swoje SleS-owe zbiory systematycznie zastępuję dobrymi mydłami i treściwymi/kremowymi płynami. Moim wielkim ulubieńcem tego roku jest żel arktyczny rokitnik, do którego już wracałam, a wiem, że i tak wrócę jeszcze nie raz. Ma on w swoim składzie zaraz po wodzie olej rokitnikowy (pewnie z 20%), ekstrakty z nagietka i mięty oraz delikatne detergenty.
  • Peeling do ciała - bardzo długo produkty tego typu mogły dla mnie nie istnieć. Z czasem jednak doceniłam ich działanie. Uwielbiam tę gładkość skóry, nawilżenie i przyjemny zapach po dobrym peelingu. Doceniły go szczególnie moje wiecznie suche i znacznie ciemniejsze od reszty ciała łokcie. Peeling oprócz oleju rokitnikowego zawiera również w składzie glicerynę, ekstrakt z oliwy z oliwek, wosk pszczeli, witaminę E oraz proteiny. Peeling pachnie cudownie i ma kremową konsystencję, pozostawia skórą nawilżoną, ale nie tłustą.
  • Masło do ciała -  tak jak Wam pisałam wcześniej przez całe lata nie znosiłam balsamów, maseł. Ale przełom nastąpił, gdy... kupiłam duże lustro na korytarz. Tak ze spokojem, ale krytycznie obejrzałam każdy centymetr swojego ciała. Powiem tylko tyle - grawitacja działa :) Wiem, że nie mam wpływu na upływający czas, ale skóra ładnie nawilżona naprawę wygląda znacznie lepiej niż ta przesuszona i ziemista. Produkt z Planety Organica nie jest ciężkim i tłustym masłem, jego formuła była dla mnie przyjemnym zaskoczeniem. Jest to lekkie masło, które ma w sobie coś z musu/pianki. Masło zawiera w swoim składzie oprócz oleju rokitnikowego również glicerynę, olej z dzikiej róży, olej lniany, witaminę E oraz proteiny. Kilka razy w miesiącu smaruję się nim począwszy od koniuszka dużego palca u stopy, aż po szyję. Nic się nie lepi i nie jest tłuste. Kocham to masło - za działanie, za zapach, ale przede wszystkim za to odczarowanie we mnie tej niechęci do smarowideł.
Znacie tę serię?
całuję
kosodrzewina79

21 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii i chyba nie poznam, bo jak na razie przestałam ufać rosyjskim kosmetykom ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaprysku, rozumiem, ja też w wiele składów nie wierzę. Ale ta seria jest naprawdę ok.

      Usuń
  2. mam krem do stóp z tej serii własnie go testuje:) bardzo mi sie podoba zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będę czekała na Twoją opinię. A zapach naprawdę jest cudowny.

      Usuń
  3. Miałam szampon i był ok a zapach jaki miał piękny :D musze odżywkę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wszelkie peelingi i mam wrażenie że one wszystkie działają podobnie jedynie po nie których odczuwam przez dłuższy czas tą gładkość . Masełka do mnie nadal nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z doświadczenia już wiem,że muszę unikać peelingów z parafiną, bo właśnie one dają złudne nawilżenie.

      Usuń
  5. Znam, lubię i aktualnie używam tego szamponu. Miałam też żel pod prysznic - był wspaniały, oraz peeling - miał piękny zapach, ale był trochę za delikatny (wolę mocniejsze zdzieraki).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocne zdzierski lubią moje nogi, wtedy w ruch idzie rękawica kessa.

      Usuń
  6. Miałam szampon i odżywkę z tej serii i bardzo dobrze sprawdzały się na moich włosach i do tego pięknie pachniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zadowolona. Niedługo napiszę o moich doświadczeniach.

      Usuń
  7. Hello I'am Chris !
    this is not a "spam"
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 17 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/
    Happy Blogging
    ****************
    i followed your blog, please follow back
    +++++++++++
    Witaj I'am Chris!
    to nie jest "spam"
    Proponuję Reklamuj bloga Rejestrując się na "katalogu międzynarodowej blogspot"
    "Katalog" jest 17 milionów razy, 193 krajem na świecie! i ponad 18,000 blogi. Przyjdź do nas, rejestracja jest darmowa, tylko prosimy o przesłanie naszego bloga
    Masz wspaniały blog, które uważam za zarejestrowany Międzynarodowy Słownik Blog. Czy reprezentować swój kraj
    Proszę odwiedzić poniższy link i jak bloga Nazwa
    url Blog
    Lokalizacja w Twoim kraju działających w Jak sesji, który będzie dodany na Twojej liście Country
    Po prawej stronie, w "zielonej listy", znajdziesz wszystkie kraje, a jeśli klikniesz em, znajdziesz nazwy blogów z tego kraju.
    Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić registration.Thank za wyrozumiałość
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/
    szczęśliwy blogi
    ****************
    I po swoim blogu, należy postępować zgodnie z powrotem

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała bliżej przyjrzeć się tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masło brzmi jak cos dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy u Ciebie się sprawdzi.

      Usuń
  10. Maslo z wielka checia bym przygarnela ,lubie takie lekkie konsystencje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło i peeling wyglądają jak pudding, aż chciałoby się zjeść.

    OdpowiedzUsuń