sobota, 10 stycznia 2015

Pielęgnacja by Syria & Marocco - Naturalny Krem do włosów - receptura 7 olejów

Witajcie,
pamiętacie jeszcze moją serię by Syria & Marocco? Mam nadzieję, że tak. W dzisiejszym poście przedstawię Wam kosmetyk, który idealnie pasuje do tej serii.

Wprowadzenie:
W ramach cyklu: Pielęgnacja by Syria&Marocco prezentowałam Wam już:

Opis producenta:

Odżywczy krem do włosów wzmacnia, wygładza włosy, wyjątkowo pachnie!
Syryjski krem do włosów polecamy do pielęgnacji włosów osłabionych, zniszczonych zabiegami fryzjerskimi, skłonnych do wypadania. Krem posiada wyjątkowo gęstą konsystencję, dobrze się rozprowadza, wygładza i odżywia włosy. Regularnie stosowany sprawia, że stają się bardziej sprężyste, zdrowsze, bardziej błyszczące.

Sposób użycia: Krem należy stosować 1-2 razy w tygodniu na umyte i mokre włosy. Niewielką ilość zaaplikować najpierw na dłoń, a następnie delikatnie wmasować we włosy i pozostawić ok. 5 minut. Po tym czasie dokładnie spłukać ciepłą wodą, a w końcowej fazie jej chłodnym strumieniem.


Skład:
(Skład podaję, ale podchodzę do niego z przymrużeniem oka, bo przecież wiemy, że gdy do wody dodamy kilka olei, to nie ma szans, aby powstał kosmetyk o konsystencji, którą ma ta maska)


aqua destillata (woda destylowana), oil olive (oliwa z oliwek), laurus nobilis (olej laurowy), nigella sativa seed oil (olej z czarnuszki), ricinus communis oil (olej rycynowy), amygdalae dulcium oil (olej ze słodkich migdałów), zea mays oil (olej kukurydziany), sesamum indicum oil (olej sezamowy), Oil Flauers (olej kwiatowy), lanolina (lanolina), chamomilla recutita extracts (ekstrakt z rumianku pospolitego), lawsonia recutita extracts (ekstrakt z henny), citric acid (kwasek cytrynowy)
 

Opakowanie:
zgrabne, plastikowe (150ml)


Konsystencja:
lekkiej maski

Zapach: 
delikatny orientalno-kwiatowy - bardzo przyjemny

Dostępność:
swoje opakowanie kupiłam w sklepie internetowym eFiore, widzę, że w większej objętości z w niższej cenie jest też na allegro

 Moje wrażenia:
  • produkt, o którym dzisiaj będę pisała producent nazywa kremem do włosów, ale ja będę nazywała go po prostu odżywką,
  • ta odżywka i olej o tej samej nazwie - 7 olejów - to moje hity 2014r (o oleju pisałam TUTAJ),
  • odżywka ma delikatny i przyjemny orientalno-kwiatowy zapach, który o umyciu włosów jeszcze utrzymuje się na włosach,
  • produktu ma lekką konsystencję,
  • dlaczego ten produkt zasłużył na miano mojego hitu 2014 roku? Odpowiem krótko: odżywka ułatwiała mi rozczesanie włosów, nadawała włosom blasku, ładnie je dociążała, włosy były puszyste, ale przede wszystkim sprawiała, że na mojej głowie zagościło mnóstwo pięknych i grubych loków (moje włosy z natury są kręcone, ale grube rulony potrafi z nich wyczarować tylko garstka produktów),
  • oczywiście pokażę zdjęcia moich włosów, proszę wybaczcie ich jakoś, ale mój aparat był w naprawie i miałam do dyspozycji jedynie telefon i kamerę w laptopie - na włosach mam hennę Khadi w kolorze orzechowy brąz



Zwłaszcza na pierwszym zdjęciu widać rulony, które tak lubię.
Znacie ten produkt?
całuję
kosodrzewina79

24 komentarze:

  1. Nie znam ale juz wiem że chcę poznać. W mydlarni u Franciszka była maska o padobnym składzie ale wycofali :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Z e-fiore znam tylko glinki.
    Cudne ruloniki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie kupiłam tam jedynie produkty do włosów i mydła.

      Usuń
  3. Miałam, ale szybko oddałam, u mnie było lekko i fruwająco po nim. Za to Twoje rulony - przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na pewno miałaś ten z lanoliną? Identycznie wygląda balsam Amber (też o nim wcześniej pisałam) i ja po tamtym miałam fruwająco. Ta maska cudownie działała na włosy.

      Usuń
    2. Na pewno ten :) Po prostu po oliwie mi kłaki fruwają, a [p dłuższym stosowaniu sztywnieją i okropnie się puszą.

      Usuń
  4. Nazwa krem mnie trochę zmyliła, bo myślałam, że to oficjalny produkt do kremowania włosów, a to zwykła odżywko-maska:D
    Efekt po świetny, koniecznie muszę wypróbować na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ta nazwa jest myląca.
      Jest to naprawdę dobry produkt.

      Usuń
  5. Miałam tylko balsam 7 olejów (ten sam, który kiedyś opisywałaś), fajnie wpasował się w moją pielęgnację. Tą odżywkę widzę pierwszy raz, ale widząc efekt na Twoich włosach mam na nią ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam 7 olejów bardzo lubiłam, ale widzę, że dodatek lanoliny, który jest w tej masce, jeszcze lepiej działa na moje włosy.

      Usuń
  6. Piękne masz włoski :) a odżywkę na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusząca propozycja!
    Jakby moje włosy ją tak polubiły to byłoby suuper! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę kusić, bo w moim przypadku takie kuszenie się dobrze nie skoczyło, ale warto wiedzieć, że te maski/odżywki z dodatkiem lanoliny są warte przetestowania. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Rzeczywiście ten skład trochę podejrzanie wygląda, ale ilość olei jest imponująca! A efekty na Twoich włosach - świetne! Będę o niej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym produkcie wcześniej. Piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loki wyglądają przepięknie po użyciu tego kremu, to najlepsza reklama tego kosmetyku:)

      Usuń
    2. Tak, moje włosy bardzo go polubiły.Dziękuję.

      Usuń
  11. Rulony cudne :) Moje wlosy nie przepadaja jednak za oliwa z oliwek, a szkoda, bo chetnie bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy wyglądają przepięknie po tej odzywce. Nie wiem, czy u mnie by się sprawdziła, bo ma wysoko w składzie oliwę z oliwek

    OdpowiedzUsuń