sobota, 17 stycznia 2015

Mój aktualny kolor - MIX Khadi Henna z amlą + Khadi jasny brąz

Wiem, wiem, że ostatnio dużo o hennie, ale po prostu szukam swojego koloru. Dzisiaj zobaczycie jaki efekt na moich włosach wyszedł po wymieszaniu dwóch kolorów. Proszek wymieszałam w stosunku 1:1, czyli 25g henny z amlą i 25g koloru jasny brąz. Zawsze dodawałam glinkę Ghassoul i jakąś odżywkę, tym razem postanowiłam z tego zrezygnować. Hennę zaczęłam nakładać na włosy kilka minut po wymieszaniu. Oto efekt: (zdjęcia jak zawsze starałam się robić w różnych warunkach)




Chociaż ostatnio nie mam szczęścia do szamponów i odżywek do włosów (co widać z resztą na ostatnich zdjęciach), to jednak kolor, a właściwie jego wielowymiarowość mnie zachwyca. A jak Wam się podoba?
całuję
kosodrzewina79

30 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kolor na kilku pierwszych zdjęciach - tych w świetle dziennym.
    Taki naturalny rudy. To chyba zresztą jedna z wielu zalet henny, że głowa nie wygląda jak farbowana, tylko naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rudy :-) Ten jest lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też bardziej mi się ten kolor podoba. Ale znając siebie, to będę dalej eksperymentowała.

      Usuń
    2. Takie eksperymenty włosy wybaczą :-)

      Usuń
  3. Świetny kolor :-) i piękne loczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny efekt Kochana i wcale nie uwazam, zeby bylo widac, iz nie masz szczescia do uzywanych produktow - wrecz przeciwnie :) Ja poszalalam i kilka m-cy temu skusilam sie na ciemny braz. Poczatkowo bylam zadowolona - roznica miedzy odrostem praktycznie niewidoczna, jednak z czasem zatesknilam za jasnym brazem. Ostatnio zas hennowalam i wymieszalam pol na pol jasny z ciemnym i mam wrazenie, ze wyszly jeszcze ciemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, ostatnio nie mam szczęścia do szamponów - używam trzeciego - wszystkie przetłuszczają mi skórę głowy. Włosy chwilę po wyschnięciu są już klapnięte.

      Ja mam jeszcze w zapasie orzechowy brąz, to to jeszcze z dwa opakowania i muszę coś wykombionować, bo ta henna też przez pierwsze 2 tygodnie sprawia, że włosy sa wręcz czarne.

      Usuń
    2. Spróbuj dodać do niej trochę cytryny, spowolni indygo i nie będzie tak ciemno. Sporo o hennowaniu mieszankami dowiedziałam się tu: https://polehenny.wordpress.com/2012/09/17/problematyczne-indygo/

      Usuń
  5. Świetny! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. spróbuj henny baq i mieszania czystej henny z indygo i innymi ziołami np bhringraj . ja tak robię z powodzeniem . Wychodzi o połowę taniej niż khadi polecam o pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przymierzam się do mieszania czystej henny.
      Wiem, że wtedy będzie taniej :)

      Usuń
  7. właśnie pierwsze co pomyślałam, to to, że piękna jest wielowymiarowość tego koloru! prawie za każdym razem inny, bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie jestem fanką kolorów z taką złotą poświatą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba. Piękny, ciepły, odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno mnie tu nie było. Czas nadrobić zaległości. Bardzo ładny kolor. Ja dopiero zaczęłam przygodę z henną i jestem nią zachwycona. Nie wrócę już do farb chemicznych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Farbowalam kiedys wlosy tymi samymi hennami w tym samym stosunku i wyszlam iscie ruda :/ a mam naturalnie brazowe wlosy. Jaki jest twoj kolor?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolor. Jak długo trzymałaś farbę i jaki jest Twój naturalny kolor ? :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolor. Jak długo trzymałaś farbę i jaki jest Twój naturalny kolor ? :>

    OdpowiedzUsuń