piątek, 10 października 2014

Włosy - aktualizacja październik 2014r.

Witajcie,
w dzisiejszym poście chciałabym aktualny stan moich włosów - dawno nie było takiego postu. Jestem ponad dwa tygodnie po drugim już hennowaniu włosów henna Khadi z amlą i jatrophą. Ponad 6 tygodni temu podcięłam końce o kilka centymetrów.







Kosmetyki, których aktualnie używam:


Ponad trzy miesiące temu pod mój dach trafił Ernest - stara i schorowana psina, z którą muszę wychodzić nawet co 3 godziny. Bardzo zaniedbałam przez to olejowanie i wszelkie inne zabiegi pielęgnacyjne. Czuję, że włosy są bardziej suche.
A jak się mają Wasze włosy?
całuję
kosodrzewina79

23 komentarze:

  1. Ładny kolor :) Moje po hennie odżyły, bo zaniedbałam je przez lato.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje są już zaniedbywane od dawna :D Masz śliczne włosy, na zdjęciach wyglądają zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie sie prezentuja :) Czarna marokanska mi sie marzy ;) Najwazniejsze teraz zajac sie psina, o wlosy sie nie martw Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokażesz nam psinkę? :) Moja Droga, Twoje włosy zupełnie nie wyglądają na zaniedbane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sięgnęłabym po ten szampon po prawej. A dla psiny warto się poświęcić, większa radość z miłości niż z bardziej nawilżonych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam. Wiedziałam, że dobra z Ciebie dusza. Ściskam Cię mocno za pomoc schorowanemu psinkowi :*

    Włosy na zdjęciach nie wyglądają sucho, wręcz przeciwnie. I skręt "grubszy", podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na głowie coś gorzej ostatnio, włosy jakieś takie suche i spuszone...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne, że psina trafiła do kochającej pani ;)
    Ja również zaniedbałam ostatnio włosy przez studia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mi się podoba połysk na Twoich włosach. Moje za nic nie chcą tak lśnić. ;-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że piesek znalazł taka dobra panią co go przygarneła i się nim zajmuje.:) Masz piękne kręcone włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cały czas farbujesz włosy tylko henną? Jaką?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podobają bardzo Twoje włosy, nie widać, że są przesuszone, mają piękny połysk i skręt :)
    Zaciekawiła mnie odżywka, ta zieloniutka, nigdy takiej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, błyszczące i kręcone, no czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz pogoda nie służy włosom. Pusza się, elektryzują, łamią... i co najgorsze wypadają.

    OdpowiedzUsuń