niedziela, 21 września 2014

Czasami nawet i ja mam szczęście + nowości (ciekawa zielarnia)

Witajcie,
nie mam szczęścia do wygranych w rozdaniach, o współpracach już nawet nie wspominam. Ale ostatnio los się odmienił. Oto moje wygrane:

Pierwszą zgarnęłam u Anuli, a drugą na blogu u Arsenic. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję.

Na początku września szukając dobrego złotnika w Poznaniu i tak trafiłam na Łazarz. Jest to dzielnica, którą znam bardzo słabo, dlatego tym bardziej się ucieszyłam, gdy obok Rynku Łazarskiego odkryłam nową zielarnię. Jest ona zaopatrzona w naprawdę ciekawe produkty, np. zioła, szampony, odżywki, henny Khadi (28zł) i wiele innych. Ja skusiłam się na 4 produkty. Na szczególne uznanie zasługuje również Pan prowadzący ten cały interes (nie jest tam przypadkiem, tylko naprawdę zna się na rzeczy). A takich Ludzi i Ich sklepy zawsze polecam.


I na koniec małe zakupy przez allegro. Kupiłam moją ulubioną wodę różaną (to od niej zaczęła się moja miłość do zapachu różanego) i tak na spróbowanie olej kaktusowy.


I to na tyle.
całuję
kosodrzewina79

PS I na koniec jeszcze dwa słowa prywaty. Przepraszam Was za moją ostatnio nikłą obecność na blogu swoim i Waszych, ale u mnie się trochę pozmieniało m.in. problemy z pracą i w pracy, nowe obowiązki. Ale nie zamierzam rezygnować z blogowania, po prostu muszę złapać oddech.

28 komentarzy:

  1. nagród Ci zazdroszczę, a tą wodę różaną muszę wypróbować, bo najcudowniejsze opakowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych w rozdaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wygrane i ciekawe zakupy - jak będziesz stosowała żel z czarciego pazura?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem szalenie ciekawa kosmetyków 100% Pure. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Problemy miną... Zaciekawił mni eten żel z czarcigo pazura. Mam problemy ze stawami, to pewnie coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściaro :) Jaki ładny kubek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się Kochana *:
    Myślę o Tobie ciepło *:
    Przyjemności w korzystaniu z wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje!jak już wygrywać to tylko konkrety ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje Kochana wygranych, swietne nagrody :) Zazdroszcze wizyty w zielarni i takich fajnych lupow :) Do tego, jesli jeszcze sprzedawca sie zna na rzeczy, to juz wogole ;) Olejek kaktusowy mbnie bardzo ciekawi, wiec czekam na recenzje :) 3mam kciuki, zeby sytuacja w pracy sie szybko unormowala. Duzo tego oddechu zycze :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny kubeczek :D wodę różaną miałam wypróbować i w końcu o niej zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Olej kaktusowy - bardzo ciekawe :) Ja na razie nie wchodzę do zielarni, nie mam już miejsca w półkach na kosmetyki ;)

    Odetchnij, uśmiechnij się, wszystko będzie dobrze :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, świetne rzeczy wygrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy, które sama chętnie bym przetestowała :D gratuluję nagród ! Kubeczek jest mega słodki !

    OdpowiedzUsuń
  14. serdecznie gratuluję!
    o jaaa masz 100% pure - dziewczyny mi ostatnio opowiadały i kusi mnie no kusi, ale ja mam chwilowo za dużo;)
    a owoce goi też wcinamy, też w naszej zielarni chwyciłam - bardzo ją lubię.. w moim mieście to jedyne miejsce, gdzie stacjonarnie dorwę sylveco:)

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULUJĘ wygranej - nagroda jest wprost wyborna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranych Kochana, bardzo fajne też zakupy poczyniłaś, muszę kupić sobie wodę różaną, a olej z kaktusa bardzo mnie ciekawi, nie wiedziałam, że taki jest - daj znać jak się sprawuje ;)
    Powodzenia życzę w pracy - będzie dobrze, nie przejmuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Fajnie,że wygrałaś! Gratuluję i cieszę się, bo Ci się należało! Napisz o tych cudach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też niedawno wygrałam rozdanie na jednym blogu. Nie często mi się zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ! Już wiem jaki będzie kolejny mój zakup ! :)

    Dałam drugie życie mojemu blogowi, nowy wygląd i recenzje. W wolnej chwili zapraszam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń