niedziela, 31 sierpnia 2014

Włosy mojej Siostry

Witajcie,
kilka dni temu zaprezentowałam Wam włosy mojej Mamy, teraz przyszła kolej na "głowę" mojej Siostry. Zdjęcia wykonałam kilka dni po wizycie u fryzjera, podczas której Siostra straciła pond 20cm z długości, a na skutek bardzo mocnego cieniowania włosy straciły też bardzo dużo na objętości. Siostra w odróżnieniu ode mnie na włosy naszej Mamy, a może inaczej - miała włosy naszej Mamy - póki nie zaczęła ich notorycznie rozjaśniać. Po wielu latach z blondem, zaczęła ostatnio coś przebąkiwać o rudych tonach :) Już nie mogę się doczekać, kiedy henna pójdzie w ruch :)




Włosy są świeżo umyte i wysuszone suszarką (którą w odróżnieniu do mnie moja Siostra uwielbia). 
Stylizacji brak.
Mamy zupełnie inne włosy, prawda?

całuję
kosodrzewina79

20 komentarzy:

  1. zupełnie inne :)) ja też miałam takie włosy po cieniowaniu - nieudanym w dodatku :) tak mi fryzjerka włosy obcieła, że wyszłam z płaczem, ale to było dawno :) miałam grube włosy do pasa, wyszłam z piórkami na głowie do ramion :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Rude tony? lepiej nie. Ładny ma ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Inne, inne!
    Ale mocno ścieniowane - chciała tak?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem przeciwna już takiemu cieniowaniu.
    Niby ma być objętość, a tak naprawdę jej nie ma

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj cieniowanie takie wogole nie pasujace mi : ( ja bym jej inaczej wycieniowala, zeby to inaczej wyglądało

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem inne włosy!
    Ja też używam regularnie suszarki, taki tryb życia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieniowanie nie w moim stylu, oj nie ;)
    Macie faktycznie zupełnie inne włosięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie inne włosy niż Twoje. Cieniowanie wygląda jak moje z wiosny - na niedokończone. Aż mnie nożyczkowa ręka świerzbi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi sie bardzo to cieniowanie. Kolor też nie w moim stylu ale rudy też nie wyglądałby dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie macie inne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty masz włosy bardziej podobne już do ,,mamowych'' :D
    Ciekawa jestem jak wyjdzie ta henna.

    OdpowiedzUsuń
  12. To cieniowanie przypomina mi moją fryzurę z początków włosomanii;) A po włosach chyba nikt by nie powiedział, że jesteście siostrami;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam dwie starsze siostry, każda z nas ma kompletnie inne włosy ! :D Ach, co człowiek to inny włos!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nieprawdopodobne, jak Wasze włosy się różnią! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie zupełnie inne, ale również ładne :)

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie może być Twoja siostra :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie inne. :) Tylko troche na suche i zniszczone wyglądają..

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że suszarka im nie służy...czy siostra nie czyta Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurde, ale cięcie. Te pasma są cięte pod niewłaściwym kątem, niechyby to ktoś poprawił i porządnie nawilżył.
    Chyba zdemolowałabym salon, który by mi coś takiego zafundował.

    OdpowiedzUsuń