wtorek, 26 sierpnia 2014

Włosy mojej Mamy

Witajcie,
po krótkiej przerwie przychodzę do Was z lekkim, ale jakże pięknym postem. Kilka dni temu odwiedziła mnie Mama i nadarzyła się okazja, o której marzyłam od dawna, tzn. od dawna chciałam pokazać Wam włosy mojej Mamy.

Włosy przy skórze głowy były lekko wilgotne, bo Mama mokre włosy związała w kok.





Mama ma 62 lata. Urodziła i wychowała się na podlaskiej wsi. Zna smak ciężkiej pracy. W pielęgnacji włosów stosuje jedynie szampony. Zaczęła siwieć kilka lat temu. Bardzo długo jej to nie przeszkadzało, ostatnio widzę, że jednak zaczęła farbować swe siwe skronie.
Mojej Mamie obce są kremy (twierdzi, że wszystkie przetłuszczają jej twarz), podkłady, róże czy bronzery. Ale lubi dobre mydła i toniki. Podkreśla jedynie brwi i rzęsy. Na powiekach lubi szarości i kolor khaki. Na ustach stonowane brązy.
Mama...moja Mama.

całuję
kosodrzewina79

52 komentarze:

  1. Wow .Piękne włosy ma twoja mama. Sama chciałabym mieć tyle lat co ona i takie długie włosy -niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe włosy! Przyznam się bez bicia, że zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandra, ale ja też. I pomysleć, że kilkanaście lat temu było ich jeszcze połowę więcej z gęstości i z 30zł z długości.

      Usuń
  3. Pozdrów Mamę od nas i powiedz, że Jej zazdrościmy - włosów i Córki *:

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpile do koka! Hurra! :) Są świetne a tak rzadko je widzę.
    Twoja Mama ma piękny kolor włosów. I milion punktów dla niej za taką długość <3 <3 Gdybym spotkała ją na ulicy pewnie nawet z moją nieśmiałością czułabym, że muszę się zebrać na przekazanie komplementu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie szpile są też w mojej kosmetyczce, od zawsze przewracały się gdzieś po domu. Mama kiedyś miała znacznie grubsze i dłuższe włosy.
      Mama nigdy nie nosi rozpuszczonych włosów, zawsze kok.

      Usuń
  5. U mnie też tak, większość kosmetyków przetłuszcza cerę :D Włosy mega długie i gęste. Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam tłusta cerę, trochę się naszukałam tych delikatnych i nieprzetłuszczających.

      Usuń
  6. Piękne włosy, piękna fryzura, piękny post. Widać, że darzysz Mamę uczuciem i szacunkiem. Aż się ciepło robi na serduchu. :) Fajnie, że Mama lubi mydła i toniki, wie co dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Mama to Mama.
      Oj tak, moja Mama wiec co dobre.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poruszający post! Twoja Mama ma przepiękne włosy, nic tylko pozazdrościć ;) Przesyłam pozdrowienia dla Ciebie i Mamy :))

      Usuń
  8. O MAMOOOOOO, piękne włosy <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe włosy i piękny kolor, pogratulować :)
    Bardzo ciepły post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy Twojej mamy i piękny Twój post o Niej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Macie chyba bardzo podobny kolor włosów?

      Usuń
    2. Dziękuję.
      Zdjęcia robiłam późnym wieczorem i wkradły się rudości, których tak wiele w rzeczywistości nie ma. Kolor faktycznie jest podobny, chociaż Mamy jest delikatnie ciemniejszy i chłodniejszy.

      Usuń
  11. nie widziałam jeszcze tak długich włosów u starszej osoby, piękne! właśnie ostatnio z mamą rozmawiałam na temat długości włosów u starszych osób i obie stwierdziłyśmy, że baaardzo rzadko która pani ma dłuższe włosy niż do brody, także podziwiam Twoją mamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy zawsze były jeszcze dłuższe i w kształcie V, bo wtedy znacznie łatwiej zakręcić Jej koka.

      A co do długości osób u dojrzałych pań, to faktycznie królują krótkie fryzury. Mama swoich włosów nigdy nie rozpuszcza. Ale przez to, że często ma problemy z ich rozczesaniem przebakuje coś o ich ścięciu. Ale my - dzieci nie zgadzamy się. Kok musi być.

      Usuń
  12. Moja nauczycielka od rzeźby miała podobnej długości wlosy, nawet chyba dłuższe i także cały czas spinała w kok. Podziwiam takie osoby, że mimo wieku starają się o te pasma, też chciałabym być taką osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak widać mama się zna najlepiej :) włosy cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspanialy, pelny ciepla post. Dziekuje Ci, ze go dodalas - kolejna dawka motywacji i wiary, ze i mi sie uda osiagnac taka dlugosc i wychodowac tak piekna czupryne :) Pozdrawiam serdecznie Was obie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, bardzo dziekuję za ciepłe słowa.

      Usuń
  15. Twoja mama ma bardzo podobne włosy do moich :)
    Świetny i ciepły post!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie, wiadomo po kim masz takie fantastyczne wlosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, ale ja nie mam nawet połowy Jej włosów.

      Usuń
  17. Piękne! No i całkiem podobna do mojej z racji nieuzywania prawie żadnych kosmetykow : )

    OdpowiedzUsuń
  18. na prawdę piękne, jak wspomniały dziewczyny wyżej, rzadko widzimy u dojrzałych kobiet takie piękne, długie i przede wszystkim zdrowe włosy! pozazdrościć no ale niestety z genetyką walczyć się nie da :p
    również uważam, że im wiecej kremów i pudrów na twarz tym gorzej dla skóry.w tym roku przez całe lato unikałam podkładu malowałam tylko oczy i lekko przyciemniałam brwi + róź na policzki i skóra była/jest o wiele zdrowsza :)jak tylko użyłam podkładu to po kilku godzinach cała się świeciłam bleee

    OdpowiedzUsuń
  19. Włosy - marzenie: długie, zdrowe, błyszczące. Jestem fanką takich włosów niezależnie od wieku. Pozdrowienia dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biję pokłony przed Twoją mamą. Mam nadzieję, że kiedy będe w jej wieku, moje włosy będą wyglądać choć w polowie tak dobrze jak jej! Mam nadzieję, ze mama będzie Cię częściej odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale włosiska! :) Mama też farbuje henną?

    OdpowiedzUsuń