poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Nowości - kolorówka i pędzle

Witajcie,
rzadko pokazuję Wam kolorówkę czy pędzle, ale to dlatego, że nie robię w tej dziedzinie często zakupów. Ostatnio chciałam trochę uzupełnić swoje zbiory i dlatego popełniłam spore zakupy. Specjalnie wybrałam te produkty, które były często polecane na blogach czy YT, po prostu chciałam uniknąć bubli, ale nie dało się. Po raz kolejny przekonałam się, że nie ma co ufać we wszystko co się czyta i słyszy. Trudno :(

A wszystko zaczęło się od poszukiwania idealnego pędzla do pudrów mineralnych, a skończyło się tak...

 Jeżeli coś Was zainteresowało, to dajcie znać, wtedy napiszę o tym szerzej.
całuję
kosdrzewina79

31 komentarzy:

  1. mnie ciekawi Sexy Mama i paletka Make Up Revolution, bo zastanawiam się nad jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, u mnie też się tak kończy :D Cudowne zakupy, będę wyglądać recenzji Sexy Mama i paletki (też się na nią skusiłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore zakupki :))
    Set pędzli RT do makijażu oczu mam i uwielbiam!
    Kamuflaż z Catrice też bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooooow! Zakupy eleganckie! :-) Mnie interesuja produkty The Balm (sama ostatnio kupilam bronzer tej marki), korektor Catrice i pedzle RT :-) Wiec chetnie o nich poczytam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaj się, co Cię zawiodło? Po takim wstępie spodziewałam się jakiejś bomby, a tu eleganckie zdjęcia bez dalszych komentarzy. ;) Na kolorówce się znam bardzo słabo, mam tylko jedno kryterium: uczula, albo nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja dokładnie tego samego się spodziewałam... najlepiej napisz o wszystkim :)

      Usuń
    2. Haha to samo pomyślałam:) Ciekawe który kultowy produkt dał ciała. Obstawiam pędzle:D

      Usuń
  6. o kurczę, jak na wybór i poszukiwania pędzla to zakupy spore! mnie ciekawią produkty thebalm! mają takie cude opakowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie kuszą całe Twoje zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę produktów z pierwszego zdjęcia! Już długo się na nie czaję :)
    mam nadzieję, że nie każesz długo czekać na post o tym co się okazało tym bublem bo zżera mnie ciekawość!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo mnie ciekawi paleta Make Up Revolution :D A co takiego okazało się bublem ?

    OdpowiedzUsuń
  10. ale dużo perełek. Mnie najbardziej interesuje bronzer bahama mama ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi si ta paletka Make Up Revolution. Ma moje kolorki Ł=

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle pedzli to ja w zyciu nie mialam :D Duzo zakupow :) Okropnie podobaja mi sie opakowania bronzera i rozswietlacz (prawdopodobnie?) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamuflaż z Catrice jest super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż mi się oczy zaświeciły - tyle perełek <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też się przymierzam do pędzli RT, w końcu muszę zrobić zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mary Lou i Bahama Mama są moimi chciejstwami od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. hahahaha szukałam pędzla, znalazłam 2 zestawy i jeszcze parę pojedynczych, no a jak pędzle to kosmetyki trzeba kupić : p

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chetnie bym obejrzala Twoje nowosci kolorowkowe, jednak wirus na kompie uniemozliwia mi przegladanie zdjec ;/ W kazdym razie, udanych testow Kochana i mam nadzieje, ze mimo wszystko az tak bardzo sie nie zawiodlas ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No nieźle ;-) Mary Lou i Bahama Mama uwielbiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Czemu się zawiodłaś? Mnie ciekawi ta paletka cienie od Make Up Revolution, ale poczekam aż napiszesz swoje spostrzeżenia na temat wszystkich produktów ;)
    Chociaż muszę przyznać, że poszalałaś nieco ;)
    Ale ja też tak mam - chcę jedną rzecz, a kupuję pełną reklamówkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że wszystkich ciekawi co Cię rozczarowało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam oba produkty z catrice i uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kosodrzewino, Ty to jak coś kupujesz to idziesz po całości!
    Bardzo jestem ciekawa z czego jesteś niezadowolona, bo same hity tu widzę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Produkty The Balm bardzo lubię, a do pędzli Real Techniques jakoś nie mogę się przekonać i nie kuszą mnie. Co Cię zawiodło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny skończę testy i dam znać, ale tylko wspomnę, że cienie są bardzo słabo napigmentowane, rozświetlacz jest dla mnie za żółty i za bardzo brokatowy, w moim odczuciu jest to zółta plama a nie zdrowy błysk, korektor jest słaby i tłusty (wiem, był testowany w upały), a i pędzle RT w moim odczuciu są mało praktyczne. Ale napisze o tym więcej w oddzielnym poście, mam też świadomośc, że niektórych rzeczy muszę nauczyc się używać.

      Usuń
    2. To rzeczywiście więcej niż jeden zawód.

      Usuń
  25. Też się skusiłam na pędzel Hakuro ale jeszcze nie miałam okazji używać bo ostatnio ciągle tylko używam krem CC i podkładów nie ruszam.

    OdpowiedzUsuń