niedziela, 31 sierpnia 2014

Dermika, Pure, Płyn micelarny z ekstraktem z granatu do cery tłustej i mieszanej

Witajcie,
w dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć o produkcie, który kupiłam już ponad rok temu na tej ogromnej -40% promocji w Rossmannie. Od tamtej pory moje podejście do składów produktów, stało się znacznie bardziej krytyczne, a że ekologia to też ekonomia, dlatego cierpliwie zużywam swoje zachomikowane zapasy.


Opis producenta:
Skuteczny preparat do usuwania makijażu z twarzy i okolic oczu na bazie bardzo łagodnych środków myjących. Efektywnie usuwa makijaż, wszelkie zanieczyszczenia i nadmiar sebum z powierzchni skóry, jednocześnie chroniąc jej naturalny płaszcz hydrolipidowy. Wyciąg z granatu działa łagodząco i pielęgnacyjnie i doskonale odświeża cerę tłustą i mieszaną.
Nie zawiera kompozycji zapachowej.



Skład:
aqua (woda), peg-6 caprylic/capric glycerides (emulgator, środek myjący), hexylene glycol (humektant, promotor, konserwant), punica granatum fruit extract (ekstrakt z granatów - składnik o wysokiej aktywności antyoksydacyjnej, odżywczej oraz przeciwzmarszczkowej, wzmacniającej skórę i korygującej już zaistniałe objawy starzenia skóry, polecany w przypadku cery dojrzałej, zniszczonej, suchej, podrażnionej, z objawami fotostarzenia, stosowany również w pielęgnacji skóry trądzikowej, przy egzemie, łuszczycy i trądziku różowatym), disodium edta (konserwant), Propylene Glycol (humektant, konserwant, promotor), polyaminopropyl biguanide (konserwant).



Moje wrażenia:
  • Dermika jest marka, do której mam wielki sentyment, ponieważ wiele lat temu kosmetyczka na moje problemy skórne poleciła mi kosmetyki tej marki, pamiętam, że oszczędzałam na nie kilka miesięcy, ale naprawdę było warto. Z wielkim smutkiem przyjęłam wiadomość, że Dermika wycofała ze sprzedaży serię do cery trądzikowej,
  • od kilku lat Dermika nie jest już polską, ale szwedzką marką - szkoda!
  • jeden rzut oka na skład wystarczy, aby zauważyć, że nie jest to naturalny kosmetyk, ale wielki plus za to, że chociaż skład jest krótki,
  • działanie tego produktu oceniam na cudowne,
  • micel doskonale radził sobie z makijażem oczu i twarzy (uważam, że pod względem szybkości doczyszczenia okolic oczu pobił Biodermę),
  • produkt nie ma zapachu,
  • kosmetyk nie pozostawia na twarzy żadnej warstwy, nic się nie klei,
  • widzę, że producent we wcześniejszych wersji micelu do cery tłustej użył ekstraktu z zielonej herbaty, który na Wizażu ma bardzo dobre nowy - KWC,
  • kosmetyk ma ładne i eleganckie opakowanie, ale uważam, że pomysł z dozowaniem produktu bezpośrednio z główki nakrętki nie był zbyt udany, jest on po prostu mało higieniczny,
  • drugim dużym minusem tego produktu jest dla mnie cena - 29,99 w Rossmannie - myśle, że to jednak za dużo jak za 200ml produktu, gdyby kosztował 19,90, a w promocji z 15,00 gościłby w mojej łazience na okrągło, a tak czekam, że może znów powtórzy się -40%,
  • ale micel zachwycił mnie na tyle, że podczas sierpniowej promocji (po 16zł) w Naturze skusiłam się na wygładzający tonik z AHA oraz żel do mycia twarzy z tej samej linii PURE

Jestem ciekawa Waszych doświadczeń z tymi kosmetykami. Znacie je?
całuję
kosodrzewina79

14 komentarzy:

  1. Nie używałam tych kosmetyków.Jestem ciekawa działania na mojej skórze.Ciekawa recenzja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. są to dla mnie obce kosmetyki,nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie lubię tego typu dozowników. Akurat zastanawiałam się, nad ktorym płynem pochylić się w następnej kolejności i chyba już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, ale słyszałam wiele dobrego na temat kosmetyków z Dermiki ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Denerwujące jest to podkupywanie polskich marek, ale cóż, takie prawa rynku :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nigdy nie mialam żadnych prodktów z dermiki. Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził taki micel

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ani jednego kosmetyku z tej firmy właśnie przez ich dość wysokie ceny, na płyny micelarne raczej nie lubię wydawać za dużo pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy, nawet ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam peeling enzymatyczny z tej serii i kompletnie nic nie robił : c

    OdpowiedzUsuń
  10. Dermika nie gościła u mnie już od lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam płyn micelarny ten firmy i jeszcze żel do mycia twarzy, z obu kosmetyków byłam zadowolona :) Kiedyś zapewne kupię ponownie w jakiejś promocji oczywiście, bo normalne ceny są średnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy żadnego kosmetyku od nich nie miałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam i nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Dermika Pure używałam jedynie tonik z AHA i przypadł mi do gustu. Może kiedyś znowu po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń