czwartek, 31 lipca 2014

Urodzinowe nowości - Nina Ricci i Pat&Rub

Chociaż urodziny i imieniny miałam już ponad miesiąc temu, to zupełnie zapomniałam pokazać Wam moje kosmetyczne nowości.


My z siostrą mamy bardzo podobne "nosy", podobają nam się te same zapachy. Dlatego gdy odwiedziła mnie ona w kwietniu zaskoczona byłam wyborem jej nowych perfum, grzecznie pochwaliłam. I klops! Dostałam takie same na urodziny. Kojarzą mi się one bardziej panią 50+, ale dam im jeszcze szansę jesienią i zimą.


Ostatnio coraz częściej marudziłam, że może po dwóch latach brązu na włosach sprawiłabym sobie inny kolor. Zamarzyło mi się coś jaśniejszego. Ale myślę, że prezent jest sugestywną odpowiedzią na to, że mam nie cudować.

 A to jakaś aluzja, czy co? Wypraszam sobie :)

całuję
kosodrzewina79

16 komentarzy:

  1. chętnie bym wypróbowała tego szamponu i odżywki z Pat & Rub, nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak pachną, ale co za urocze opakowanko dla perfum <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko z Pat&Rub nieziemsko mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty.

    I spóźnione: sto lat! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe same prezenty z aluzjami ;)
    Aczkolwiek z p&r ucieszyłabym się z pewnością ;)
    I na koniec spóźnionego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same dobroci :-) Kiedyś używałam perfum Niny Ricci i mam do nich sentyment :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli to prezenty z aluzjami to chyba niezbyt miłe :) Ale jakby nie patrzeć na to to fajne są, choć perfum nie wąchałam nigdy to mają ładną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo wszystko prezenty fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ot Cie Siostra zalatwila Kochana :D! Nastepnym razem pewnie zastanowisz sie, zanim grzecznie pochwalisz zakup ;D Ujedrniajacy balsam sama bym chetnie przygarnela, choc i ja zastanawialabym sie, czy podarowane z jakas aluzja ;) Ogolnie fajowe nabytki, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, ciężko jest komuś kupować kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten balsamik do biustu kusi mnie mocno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahaaaa :)))
    Uśmiałam się z aluzji :D
    Ponoć seria ujędrniająca jest b.dobra, więc będę czekać na recenzję.
    I myślę, że to nie aluzja tylko prewencja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego :*

    Nina Ricci to wyjątkowy słodziak ;) kosmetyki Pat Rub bardzo fajne :) Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemumi nikt takich prezentów nie robi ?! ; c

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty :D
    Może na chłodniejsze dni perfumy się sprawdzą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, ale cię ta siostra załatwiła:D

    OdpowiedzUsuń