sobota, 5 lipca 2014

NaturVital, Hair Loss Antiqueda, Aktywna dżywka do włosów skłonnych do wypadania

Witajcie,
hiszpańska marka NaturVital intrygowała mnie od momentu, gdy tylko ją dostrzegłam na półkach Drogerii Natura. Na swoim blogu pisałam Wam już o:
w dzisiejszym poście przedstawię Wam moje przemyślenia dotyczące aktywnej odżywki do włosów skłonnych do wypadania.


Opis producenta:
Przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów. Nawilża i nadaje włosom miękkość, ułatwia ich rozczesywanie i układanie oraz dostarcza składników odżywczych potrzebnych do zwalczania wypadania włosów. Zawiera kompleks PHYTOACTIVE pozyskiwany z kiełkujących nasion pszenicy i soi oraz wyciąg z żeń-szenia, które dostarczą cebulce włosa energii i składników odżywczych potrzebnych do wzmocnienia włosa w jego fazie wzrostowej. Witaminy A, B3, B7, E, F, H oraz pro-witamina B5 (Pantenol) utrzymują naturalną równowagę skóry głowy i zapobiegają wypadaniu włosów. Dodatek wyciągu z prawoślazu pielęgnuje włosy i ułatwia ich rozczesanie i ułożenie.

Skład:
Aqua (woda), Cetearyl Alcohol (emolient), Cetrimonium Chloride (antystatyk - przeciwdziała elektryzowaniu się włosów), Soybean (Glycine soja) germ extract (ekstrakt z soi), Wheat (Triticum vulgare) germ extract (ekstrakt z pszenicy), Ginseng (Panax ginseng) extract (ekstrakt z żeń-szenia), Althaea officinalis root extract (ekstrakt z prawoślazu lekarskiego), Panthenol (pantenol - nawilża, łagodzi), Cyclomethicone (lekki, lotny sylikon), Calcium Pantothenate (Wit. B3), Inositol (Wit. B7), Biotin (Wit. H), Retinol (Wit. A), Tocopheryl Acetate (Wit. E), Glyceryl Linoleate (emulgator, emolient - wzmacnia, nawilża), Glyceryl Linolenate (emulgator, emolient - nawilża), Glyceryl Arachidonate (Vit. F), Parfum (zapach), Phenoxyethanol (konserwant), Methylparaben (konserwant), Ethylparaben (konserwant), Propylparaben (konserwant), Butylparaben (konserwant), CI 77891(dwutlenek tytanu, mineralny filtr UV i jednocześnie naturalny biały pigment, stosowany w kosmetykach naturalnych).


Opakowanie:
granatowa butelka z twardego plastiku

Zapach:
kojarzy mi się z jakimś takim męskim i morskim dezodorantem

Konsystencja:
idealna, nic nie spływa


Moje wrażenia: 
  • odżywka ta jest mieszaniną emolientów, ekstraktów roślinnych, witamin i lekkiego lotnego sylikonu,
  • PLUSY
  • odżywka ładnie podkreślała skręt,
  • włosy nabierają przyjemnej i niebywałej wręcz sprężystości i elstyczności,
  • niesamowity blask
  • cudowna miękkość
  • brak puchu
  • MINUSY
  • nie podoba mi się ten ogonek parabenów na końcu składu, to sprawiło, że nie nakłądałam jej na skapl (wolę ukręcić sobie coś naturalnego sama),
  • miałam wrażenie, że odżywka drobni mi skręt, a ja jednak wolę grubsze loki.
Podsumowując, odżywką jest naprawdę warta uwagi i zachęcam do poszukania jej w Naturze.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jej działaniem. 
Znacie ten produkt? Podzielacie mój entuzjazm?
całuję
kosodrzewina79

PS I na koniec, już tradycyjnie, kilka zdjęć moich włosów po zastosowaniu tej odżywki.







27 komentarzy:

  1. piękne masz włosy :) u mnie w Naturze nie ma nic z tej serii, a kiedyś chciałam właśnie maskę aloesową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ta maska to byłby dobry wybór :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziekuję, ale wolę gdy jest znacznie grubszy

      Usuń
  3. Musze po ta odzywke pójść!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przecudowne włosy :O <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiłam maseczkę, odżywkę kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ta odżywka wyglądem przypomina produkt męski:D Ja muszę w końcu wypróbować czegoś tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męski? Może i coś w tym jest, ale podoba mi się ta szata graficzna.

      Usuń
  7. Wspaniały skręt kochana! :)
    Uwielbiam ją, miałam już 3 buteleczki i tęsknię za następną, również pięknie podkreśla mi skręt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu,
      tak wiem, że ją uwielbiasz.

      Usuń
  8. Jestem zachwycona Twoimi włoskami ♥ Super ta odżywka, a u mnie nie ma Natury :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, może kiedyś zrobię rozdanie z tymi kosmetykami.

      Usuń
  9. Ciekawi mnie czy sprawdzi się u mnie lepiej niż zielona natur vital, chętnie ją sprawdzę jeśli tylko mówisz, że podbija skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam kiedyś w naturze tę odżywkę, ale żeby sprawdziła się jako produkt zapobiegający wypadaniu włosów trzeba by ją na skórę głowy nakładać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oceniam jej jako produktu działającego na skalp, a jedynie na długość włosów.

      Usuń
  11. Nie znalam wczesniej tej odzywki ;) Sliczny ten Twoj drobniejszy skrecik :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, naprawdę warto się jej przyjrzeć.

      Usuń
    2. Zapisana i ambitnie jej szukam ;)

      Usuń
  12. wooow :) ale masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń