piątek, 4 lipca 2014

Khadi, Szampon Hibiskus

Witajcie,
po postach, w których się żalę na swoje włosy przyszedł czas na post o ajurwedyjskim szamponie marki Khadi.


Opis producenta:
Szampon do codziennego stosowania o delikatnej formule, idealny dla osóbo wrażliwej skórze. Zioła regulują wydalanie sebum oraz zapobiegają wypadaniu włosów. Wzmacnia cienkie i łamliwe włosy i nadaje im zdrowego blasku. Szampon posiada certyfikat BDIH.
Szampon z hibiskusem Khadi to produkt idealny do codziennego stosowania. Bogactwo ziół sprawia, że włosy stają się odżywione, olejek lawendowy reguluje wydzielanie sebum, dzięki czemu oczyszcza włosy.
W składzie znajdują się hibiskus i kwiaty azjatyckiego drzewa Palash, które zapobiegają powstawaniu zmian zapalnych. Szampon nie zawiera syntetycznych środków barwiących, substancji zapachowych, silikonów, parafiny i substancji ropopochodnych.
Hibiskus i kwiaty azjatyckiego drzewa Palash skutecznie zapobiegają powstawaniu zmian zapalnych. Olejek lawendowy reguluje wydzielanie sebum Amla , Shikakai i Reetha skutecznie i jednocześnie bardzo delikatne oczyszczą włosy, jak i skórę głowy Jatropha łagodzi podrażnienia i pomaga w utrzymaniu przyjemnego poczucia chłodu u nasady włosów.

Szampony Khadi doskonale nadają się do zmywania olejów z włosów. Szampon aromatyzowany esencjonalnymi olejkiem z lawendy. - See more at: http://www.helfy.pl/wlosy/szampony/delikatny-szampon-z-hibiskusem-bdih#sthash.bab8amsh.dpuf
Hibiskus i kwiaty azjatyckiego drzewa Palash skutecznie zapobiegają powstawaniu zmian zapalnych. Olejek lawendowy reguluje wydzielanie sebum Amla , Shikakai i Reetha skutecznie i jednocześnie bardzo delikatne oczyszczą włosy, jak i skórę głowy Jatropha łagodzi podrażnienia i pomaga w utrzymaniu przyjemnego poczucia chłodu u nasady włosów.

Szampony Khadi doskonale nadają się do zmywania olejów z włosów. Szampon aromatyzowany esencjonalnymi olejkiem z lawendy. - See more at: http://www.helfy.pl/wlosy/szampony/delikatny-szampon-z-hibiskusem-bdih#sthash.bab8amsh.dpuf

Skład:
(przepisałam z mojego opakowania, jest trochę inny niż te widniejące w sklepach)
 Aqua (woda), Coco Glucoside (łagodna substancja myjąca), Lauryl Glucoside (łagodna substancja myjąca), Sodium PCA (humektant - nawilża i zmiękcza, pełni również funkcję antystatyczną, czyli zapobiega elektryzowaniu się włosów), Glycerin (gliceryna - nawilża), Hibiskus Rosa Sinensis Extract (ekstrakt z hibiskusa- hibiskus ma delikatne właściwości myjące, oczyszcza włosy i skórę głosy z toksyn, nadaje włosom blask, wzmacnia cebulki włosów i stymuluje je dzięki czemu włosy szybciej rosną), Hemidesmus Indicus Powder (Palash - obwojnik indyjski - ma działanie wyciszające), Butea Monosperma (Anantmool - drzewo pochodzce z południowej Azji, stosowany w tamtejszej medycynie jako środek na porost włosów), Citric Acid (kwas cytrynowy - regulator ph), Sodium Cocoyl Glutamate (naturalna i delikatna substancja myjąca), Disodium Cocoyl Glutamate (naturalna i delikatna substancja myjąca), Pterocarpus Marsupium (Indien Kino - drzewo liściaste pochodzące z Nepalu, Indii lub Sri Lanki ma właściwości ściągające, leczy stany zapalne), Onosma Hispidum (Ratanjyot - występuje w zachodnich Himalajach - łagodzi podrażnienia, poprawia krążenie), Aloe Barbadensis Gel (Aloe Vera - aloes - nawilża, łagodzi podrażnienia), Coco Glucoside & Glyceryl Oleate (delikatna substancja myjąca, pomaga utrzymac wilgoć we włosach, ułatwia rozczesywanie), Lavendula Augustifolia Essential Oil (Lavendel - olejek lawendowy - wyciszam, działa antybakteryjnie, odkażająco, przeciwzapalnie), Emblica Officinalis (Amla - doskonałe źródło witaminy C, wzmacnia cebuli, przeciwdziała wypadaniu włosów),
Jest najbogatszym znanym źródłem witaminy C oraz długotrwałym antyoksydantem. Amla ma również niesamowite właściwości wpływające na zdrowie i piękno włosów. Wzmacnia cebulki, przeciwdziała wypadaniu włosów. Najczęściej stosowana jest jako olejek, który odżywia i wygładza włosy nadając im piękny połysk. - See more at: http://www.helfy.pl/wlosy/szampony/delikatny-szampon-z-hibiskusem-bdih#sthash.bab8amsh.dpuf
Acacia Concinna (Shikakai - naturalny środek oczyszczający), Sapindus Mukurossi (Reetha - roślina zawierająca saponiny, dzięki czemu wykazuje właściwości myjące - orzechy/jagody piorące), Oryza Sativa Oil (emolient), Xanthan Gum (substancja żelująca), Hydrolysed Wheat Protein (Weizenprotein - hydrolizat protein pszenicy, nawilża i kondycjonuje), Hydrolysed Sweet Almond Protein (Mandelprotein - hydrolizad protein słodkich migdałów - kondycjonuje, zmiękcza, nawilża), Zinc PCA (ogranicza wydzielanie łoju), Azadirachta Indica Seed Oil (Neem - działanie przeciwbakteryjne), Geraniol*, Linalool*, Limonene* (zapachy z naturalnych olei).


Opakowanie:
brązowa, plastikowa butelka

Zapach:
orientalny, wyczuwalna lawenda

Konsystencja:
bardzo rzadki, wręcz wodnisty płyn o brunatnej barwie


Moje wrażenia:
  • szampon kupiłam na fali wielkiej miłości do maki Khadi za sprawą henny (orzechowy brąz i jasny brąz),
  • szampon ma cudowny skład, zawiera delikatne substancje myjące, ajurwedyjskie zioła i cenne ekstrakty roślinne,
  • tytułowy hibiskus nie jest dodatkiem wciśniętym gdzieś tam po zapachu, ale znajduje się naprawdę wysoko w składzie,
  • PLUSY
  • szampon bardzo dobrze się pieni, doskonale oczyszcza skalp i włosy,
  • produkt ten bardzo polubiła moja skóra głowy z pewnością dlatego, że był dla niej bardzo delikatny, nic mnie nie drażniło, nie szczypało, czy swędziało, całkowity skalpowy chillout,
  • już po 3-4 myciach zauważyłam, że moje zazwyczaj bardzo miękkie znacznie się usztywniły i stały się jakby grubsze,
  • włosy nabrały pięknego i głębokiego blasku,
  • MINUSY
  • to lekkie usztywnienie włosów czasami mi przeszkadzało,
  • szampon był mało wydajny, wodnista konsystencja sprawiała, że skończył się bardzo szybko,
  • cena - ok. 42zł - to bardzo dużo jak na szampon (210ml), zwłaszcza o tak słabej wydajności.
Podsumowując, jest to bardzo dobry kosmetyk, który naprawdę polubiły moje włosy. Gdyby kosztował 20zł, to z pewnością wszystkie wersje szamponów tej marki gościłyby u mnie na półce, ale niestety tak nie jest,  dlatego te produkty pozostaną u mnie w sferze luksusowego szaleństwa, na które każda kobieta raz na jakiś czas może sobie pozwolić, Tak na co dzień będę jednak szukała tańszego zamiennika. 


Znacie szampony Khadi, może odkryłyście jakieś tańsze zamienniki?
całuję
kosodrzewina79
Hibiskus i kwiaty azjatyckiego drzewa Palash skutecznie zapobiegają powstawaniu zmian zapalnych. Olejek lawendowy reguluje wydzielanie sebum Amla , Shikakai i Reetha skutecznie i jednocześnie bardzo delikatne oczyszczą włosy, jak i skórę głowy Jatropha łagodzi podrażnienia i pomaga w utrzymaniu przyjemnego poczucia chłodu u nasady włosów.

Szampony Khadi doskonale nadają się do zmywania olejów z włosów. Szampon aromatyzowany esencjonalnymi olejkiem z lawendy. - See more at: http://www.helfy.pl/wlosy/szampony/delikatny-szampon-z-hibiskusem-bdih#sthash.bab8amsh.dpuf

20 komentarzy:

  1. Pamiętam, że bardzo polubiłam szampon khadi z henną, ale tamten był żelowaty nie wodnisty. Faktycznie wydajność mają średnią, a ich odżywki konsystencji mleka wręcz tragiczną. Szkoda, że tylko te przepakowywane w Niemczech mają pełny skład na moim oczywiście były same substancje aktywne, a odkąd scięłam się na super ziołowym proszku do mycia głowy meera jakoś nie ufam ich szamponom.Jego super ziolowosc skończyła się kiedy znalazłam gdzieś na LHCF zdjęcie starego opakowania przed zmianą gdzie sls było na 1 miejscu.Przynajmniej wiem czemu tak fajnie się pieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie spotkałam się z odzywka z Khadi. Pamiętam, że była kiedyś afera ze skłądami w szamponach Khadi, ale wiem, że sa dwa rodzaje z SLS i bez nich.

      Usuń
  2. Dla mnie jest za drogi jak na szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  3. może coś by zrobił z moimi cieniutkimi włoskami, ale za taką cenę prędko się raczej o tym nie przekonam ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, za niższą cenę można by się pokusić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę, że gdyby kosztował 20zł, to znalazł by sie na półce każdej szanującej się włosomaniaczki.

      Usuń
  5. szampony khadi lubię. wersji hibiskusowej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze mam w swoich zbiorach wersję z amlą i orzechem.

      Usuń
  6. Cena szczerze to za wysoka dla mnie.
    Szczerze to moje włosy nie przepadają za firmą KHADI. Zarówno henny jak i olejki robią mi na głowie siano.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że taki drogi. Jak trafię gdzieś kiedyś na promocje, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wersję z amlą i jej konsystencja jest zupełnie inna! Ale też jest mało wydajny. ;) Niedługo będzie recenzja, ale w skrócie mogę podpisać się pod Twoimi słowami, że jest za drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie, szkoda że taki drogi :( jednak tak jak mówisz od czasu do czasu można sobie pozwolić na taki luksus! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że taka cena. Ale obawiałabym się też raczej takiej ilości ziółek jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie cena oporowa, mimo zalet to nie jestem w stanie go kupic za tyle...

    OdpowiedzUsuń
  12. kompletnie nie znam tych szamponów, ale po Twoim opisie , z przyjemnością bym przetestowała... a sztywność mi nie taka straszna, zawsze używam odżywek, czy masek po myciu:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedys probowalam wersje z amla, jednak lepetyna swedziala ;( Kusza mnie te szampony, ale w wiekszosci zbyt duza ilosc ekstraktow konczy sie u mnie podraznieniem ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam jeszcze o tym szamponie, ale myślę, że warto byłoby go wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może kiedyś zrobię tak jak piszesz - w fazie luksusowego szaleństwa skuszę się na niego, bo składem bardzo zachęca!

    OdpowiedzUsuń