niedziela, 1 czerwca 2014

O tym przeczytacie u mnie w najbliższym czasie / Plan na denko

Witajcie,
ostatnio zakończyłam wielki, bo czteromiesięczny (styczeń - kwiecień) projekt denko. Od miesiąca używam już innych/nowych kosmetyków. Myślę, że w najbliższym czasie zacznę Wam o nich pisać.
Przygotowuję też bardzo duże rozdanie, a właściwie oddanie, będzie dużo tzw. odlewek, ale też i całych produktów. Dajcie mi chwilę, bo muszę pomyśleć jak to zorganizować, bo nie ukrywam, że chciałabym, aby te produkty trafiły do kogoś, kto jest "ze mną", a nie tylko pojawił się na 5 minut, bo zobaczył u kogoś na blogu baner z informacją o rozdaniu u mnie.


Może coś Was szczególnie zainteresowało i chciałybyście abym napisała o tym wcześniej, to dajcie znać.
całuję
kosodrzewina79

25 komentarzy:

  1. Naprawdę fajnie prezentują się te kosmetyki, ciekawe jakby wyglądały u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojapierdziu! Jak widzę Twoje zbiory to wydaje mi się, że ze mną jeszcze nie jest tak źle ;]

    Niecierpliwie czekam na rozdanka :) Skosztowałabym kilka z tych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wstydem muszę przyznać, że to co prezentuję na dzisiejszych zdjęciach, to może 1/4 moich zbiorów.

      Wiem, że zetknęłam się z czymś, co należy nazwać patologiczny zakupoholizm.

      Usuń
    2. 1/4?! OMG :D
      ja jestem ciekawa, czy aloesowa z NV też się spisze u Ciebie tak dobrze jak u mnie :) i nie wiem czy dobrze widzę, ale jestem ciekawa organiqua.

      Usuń
    3. Mnie "na szczęście" przycisnął długotrwały kryzys finansowy, musiałam się opamiętać :)

      Usuń
  3. Mam w planach wypróbować kosmetyki do włosów Fitomedu - jesteś zadowolona z ich odżywki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Borze szumiący, ja wszystkich kosmetyków nie mam w sumie tyle, ile Ty nominujesz do denka xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ tego dużo! A ja myślałam, że mam dużo kosmetyków ale w porównaniu z Tobą to mam tyle co nic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maski z Love2Mix- ciekawa jestem jak się u Ciebie spisały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co to za cream ;) w złotej butli ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooo ile pustaków! Dno roku :D hehe Świetne zużycia, widzę dużo fajnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawi mnie Twoje zdanie na temat maseczek Love 2 Mix Organic, zwłaszcza tej przyśpieszającej porost ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a myślałam, że ja mam dużo kosmetykow :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Co mylisz o szamponie Apis? Dawniej bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem, czy na Twojej cerzy filtr z Vichy spisuje się równie dobrze, co na mojej.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale dawkuj, bo na raz tego nie przeżyjemy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbieram szczękę z podłogi.. ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja myślałam, że mam pokaźne zbiory. Niezadowolonym moim domownikom z powodu braku miejsca na pólce w łązience będę pokazywać Twoje kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha:) ja się zbieram i chyba też zrobię zdjęcia swoich zbiorów:D

    na zdjęciach same fajne rzeczy:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. przeraziłam się ilością tych produktów! jak można to napisz o tej masce z love organic z pomarańczą i papryczka chilli : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokazny zbior :) Wszystkie recenzje z checia przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przeczytam o hydrolacie aloesowym, i zaczęłaś już szampon khadi? Jak Ci służy? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko, ile tego :)
    Co to to z tołpa ?

    OdpowiedzUsuń