sobota, 28 czerwca 2014

Nowości czerwca + wyniki rozdania

Witajcie,
w czerwcu wiele spraw zaprzątało moje myśli, ale nie były to zakupy. Zdecydowałam się na kilka rzeczy, których naprawdę potrzebowałam.

Letni sezon rozpoczęłam u kosmetyczki, która naprawdę potrafi po zimie okiełznać moje stopy. W gabinecie kupiłam pielęgnujące skarpetki KLAPP. W aptece zdecydowałam się na skarpetki regenerujące marki Lbiotica oraz dużą wodę termalną Avene.

W aptece internetowej zobaczyłam dobrą cenę wody termalnej Uriage i nabyłam dwa komplety po 2 sztuki.
Z czystej ciekawości kupiłam też piankę łagodzącą Panthenol, zobaczymy jak się spisze.

I to tyle.
W lipcu i sierpniu nie planuję zakupów. Koncentruję się w tym czasie na oczyszczaniu półek z zalegających kosmetyków oraz na dokończeniu kilku spraw, które zaniedbałam w przeszłości. Trzymajcie kciuki, bo czeka mnie dużo pracy.
całuję
kosodrzewina79

PS
A teraz przyszedł czas na wyniki rozdania, ale zacznę od tego, że bardzo dziękuję Wam za życzenia urodzinowe, było to bardzo miłe.
Zwyciężczyni gratuluję i czekam na adres do wysyłki.

31 komentarzy:

  1. Panthenol kojarzy mi się z moimi wakacjami,gdzie się poparzyłam :( uuu :D nie mogłam chodzic 2 tygodnie, bo mi nogi spuchły :D gratulacje dla zwyciężczyni ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go z myślą o ewentualnych poparzeniach, otarciach.

      Usuń
  2. Gratulacja, fajnie , że to nasza Michasia zwyciężyła takie wspaniałości :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz masz spory zapas wody termalnej! ;) Gratuluję Michasi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy raz z wodą Uriage, ale czeka mnie wiele godzin...dni przed komputerem i w ksiązkach, dlatego niech chociaż ta woda będzie namiastką morskiej bryzy.

      Usuń
  4. interesują mnie te skarpetki z gabinetu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ja nie trafiłam na te promocję na wodę Uriage, też bym sobie zamówiła. A swoją drogą w jakiej aptece takie fajne promocje robią?
    Gratulacje dla Michasi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszukałam właśnie pocztę i nie mam już emaili od tej apteki, a nazwy nie pamietam. Ale wiem, że wpisywałam w google woda uriage promocja, niska cena i tak znalazłam tę aptekę, a teraz na złość nie mogę jej odszukać.

      Usuń
  6. o jeny tyle wody termalnej z Uriage *.* ile za nie dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Panthenol to fajna sprawa. Używam na poparzenia, podrażnienia i wszelkie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Michasi :) Też mam w planach zakup tej maski do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tych wód termalnych! Zawsze chciałam je wypróbować, ale jakoś mi do nich nie po drodze.

    Bardzo się cieszę z wygranej. W końcu przetestuję moją wymarzoną, aloesową maskę :)
    Dziękuję dziewczęta za gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na Twoją opinię o tej piance z pantenolem. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore nabytki wodowe ;) Panthenol chcialam ostatnio rowniez zakupic, ale ostatecznie odpuscilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Panthenol mam i chwalę. Muszę za tą wodą porozglądać się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście u Ciebie był to miesiąc pod znakiem wody termalnej :-)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale byłam blisko, brawo :D

    OdpowiedzUsuń