sobota, 17 maja 2014

Pielęgnacja na bogato (podejście drugie)

W TYM poście opisywałam Wam mają złożoną pielęgnację włosów, efekty naprawdę mnie zaskoczyły, że postanowiłam spróbować jeszcze raz. Teraz użyłam innego zestawu kosmetyków:

  • Artiste, Odżywka intensywnie regenerująca - ta odżywka jest bombą proteinową za 5zł (Natura), nałożyłam ją na suche włosy,
  • Patt&Rub, Maska regenerująca - jest to bardzo emolientowany produkt, stad moja myśl, że może się dobrze sprawdzić nałożony na odżywkę proteinową,
  • Khadi, Olej Amla - kilka kropel tego oleju wtarłam w zaaplikowane wczesniej odżywki, 
  • włosy związałm w koczka i zostawiłam na 5 godzin,
  • Faith in Nature, Odżywka aloesowa - na lekko zmoczone włosy nałożyłam odrobinę odżywki, tak aby zemulgować wcześniejsze produkty,
  • Omia, Szampon macadamia - po prostu umyłam nim włosy (metodą kubeczkową),
  • Tołpa, Odżywka-Maska odbudowująca - odrobinę nałożyłam na długość włosów,
  • Joanna, Odżywka b/s miód i mleko - to już na sam koniec, w rozczesane na mokro włosy wgniotłam odrobinę produktu.
A efekt? Nie podobał mi się skręt, włosy były też trochę spuszone.

Włosy związałm w mocnego koczka, po godzinie wyglądały tak:






  • ten efekt tez mi się do końca nie podobał, w przekonaniu, że jednak źle dobrałam kosmetyki, utwierdził mnie fakt, że włosy jakieś 6 godzin po umyciu straciły objętość, stały się bardzo cieniutkie, przyklapnięte, po prostu bardzo obklejone/obciążone/tłuste,
tak wyglądały włosy 12h po myciu

  • ten efekt przyklapniętych włosów minął dopiero po 3 myciu (czyli po tygodniu).
Efekt, który zafundowałam sobie sama, czyli totalny przyklap sprawił, że na jakiś czas odpuszczę sobie tak bogatą pielęgnację. Skupię się na poznawaniu mocy tych kosmetyków, ale stosowanych pojedynczo.
całuję
kosodrzewina79

28 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawiła mnie ta odżywka aloesowa Faith in Nature. Gdzie można ją dostać i w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam to spotkałam ją w jednym ze sklepów internetowych za 29 zl za 400 ml

      Usuń
    2. Ja kupiłam w sklepie internetowym Pureegren 29zł/400ml, pamiętam, że były też na allegro.

      Usuń
  2. Najwidoczniej aż tak bogata pielęgnacja Ci nie służy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie odżywka Artiste :)
    Włosy i tak masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej odżywki Artiste nie stosowałabym samodzielnie, bo proteiny lubią oleje, dlatego dodawałbym ja do innej odżywki/maski lub najpierw nałożyła ją, a później coś bardziej tłustego.

      Usuń
  4. Ładnie się błyszczą, ale skręt rzeczywiście jest znacznie słabszy.
    Moim włosom również nie w każdym wypadku służy bogata pielęgnacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po poprzednim eksperymencie myslałam, że mi służy, ale teraz przesadziłam (zwłaszcza ta maska Pat&Rub).

      Usuń
  5. Co za dużo to niezdrowo, złota zasada, którą ja zrozumiałam dopiero po roku pielęgnacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, u mnie już więcej niż 3 kosmetyki powodują przyklap. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli za dużo dobroci :)
    Kochana, a nie puszy CIę przypadkiem joanna miodowa? Bo mnie piekielnie puszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, myslałam o tym już wiele razy, i coś w tym jest. Dochodze do tego, że moje włosy uwielbiają proteiny mleczne, ale miodu już nie.

      Usuń
  8. ohoho, ale u mnie byłby przyklap po takiej dawce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście - pielęgnacja na bogato :-)! Ale przyznaję, że na zdjęciach nie widać efektu przyklapu tylko sam połysk, włosy masz piękne i kolor cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio, dodałam zdjęcie po nicy, czyli 12 godzin po myciu, sa tłuste.

      Usuń
  10. Ja w ekstremalnych sytuacjach myje samym balsamem do kąpieli BD i muszę powiedziec że wyglądają lepiej niż po niejednej odżywce :)
    Ale po tylu kosmetykach u mnie pewnie skonczyło się to przyklapem roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne włosy-ten blask-wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty, jak zawsze podtrzymujesz na duchu :)

      Usuń
  12. Myślę,że efekt nie jest zły. Jak na kogo oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poczatku, az byłam zaskoczona, ale szybko zmieniłam zdanie.

      Usuń
  13. Szkoda, ze jednak akurat ten zestaw okazal sie klapa. U mnie im wiecej, tym lepiej, choc ostatnio coraz czesciej zdarza mi sie jednak nieco przesadzic ;) Efekt sam w sobie mi sie podoba- zwlaszcza skret i objetosc, nie widze wiekszego puchu, o ktorym piszesz, ale Ty najlepiej znasz swoje wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widać masz na tyle zdrowe włosy ze juz taka pielęgnacja to za dużo : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Bywa i tak! :D To znaczy, że masz zdrowsze włosy niż myślałaś :D

    OdpowiedzUsuń