poniedziałek, 12 maja 2014

Organique, Energizing, Maska do włosów delikatnych i wymagających

Witajcie,
kilka postów temu obiecałam Wam, że napiszę o masce na piątkę, a nawet szóstkę - zainteresowanych zapraszam do lektury. Dodam tylko, że szampon z tej samej serii Energizing należy do mojego topu -  trzech najlepszych szamponów 2013 roku (Pat&Rub, Organique, Receptury Babuszki Agafii).


Opis producenta:
Rewitalizująca maska, oparta na innowacyjnej formule, wykorzystującej właściwości wygładzającego jedwabiu i pobudzającego owocu guarany. Dostarcza energii i blasku włosom szarym, zmęczonym i przetłuszczającym się u nasady. Dzięki dodatkowi alg morskich  stymuluje, odżywia i uzupełnia niedobory wielu cennych mikroelementów i minerałów. Lekka maska ułatwia rozczesywanie, intensywnie nawilża, wygładza łuskę włosa i chroni  przed czynnikami zewnętrznymi.



Skład:
aqua, cetearyl alcohol (emolient, tłuty), cetrimonium chloride (antystatyk, konserwant), glycerin (gliceryna - ma doskonałe właściwości łagodzące, skutecznie nawilża, wygładza, poprawia elastyczność), panthenol (Witamina B5, czyli kwas pantotenowy jest naturalnym składnikiem występującym w skórze i włosach, niezbędnym do ich prawidłowego formowania się. Łatwo wnika w głąb skóry, włosów i paznokci. Zmniejsza utratę wody przez naskórek i skutecznie nawilża skórę, nadając jej miękkość i elastyczność. Stymuluje podziały komórkowe, dzięki czemu działa gojąco i regenerująco; pomocny przy gojeniu ran i drobnych uszkodzeń skóry oraz leczeniu blizn. D-pantenol działa łagodząco i przeciwzapalnie; pomocny przy podrażnieniach skóry, polecany przy oparzeniach posłonecznych oraz po goleniu i depilacji, łagodzi zaczerwienienie, podrażnienie i swędzenie.), hydrolized silk (hydrolizowany jedwab - naturalne włókno z kokonu jedwabnika. Jedwabna nić, mimo iż jest niezmiernie cienka, charakteryzuje się dużą wytrzymałością i sprężystością. Głównymi składnikami jedwabiu są dwa białka: fibroina (ok. 70%) i serycyna (30%). Proteiny jedwabiu mają bardzo dużą zdolność wiązania wody, są więc doskonałym składnikiem nawilżającym. Jedwab tworzy na skórze hypoalergiczną warstwę ochronną, która chroni ją przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi i zapobiega wysuszeniu naskórka. Jedwab poprawia także elastyczność skóry, wygładza i niweluje uczucie szorstkości. W przypadku włosów jego działanie sprowadza się do nawilżenia i wygładzenia łuski włosa, nadając jej połysk i sprężystość. Zawarte w nim proteiny otaczają włosy niewidoczną otoczką, która działa ochronnie, równocześnie regenerując zniszczone włosy), laminaria hyperborea extract (algi o silnych właściwościach rewitalizujących, nawilżających i wyszczuplających. Bogate m.in. w aminokwasy, witaminy A, C, E oraz z grupy B, beta-karoten, nienasycone kwasy tłuszczowe i sole mineralne. Poprawiają nawilżenie i elastyczność naskórka, detoksykują, wspomagają redukcję toksyn i płynów zalegających w tkankach. Dzięki dużej ilości organicznego jodu stymulują aktywność lipazy i rozkład tkanki tłuszczowej), Pullinia Cupana Seed Extract (guarana - zwana “eliksirem młodości” przez Indian z dorzecza Amazonki. Dzięki swoim niepowtarzalnym walorom była wykorzystywana jako roślina o leczniczych właściwościach. Jej nasiona zawierają kofeinę oraz witaminę B3 – składniki, które mają działanie pobudzające, zmniejszają obrzęki oraz wspomagają proces oczyszczania ciała z toksyn.), Phenoxyethanol (konserwant), Ethylhexylglycerin (konserwant pochodzenia naturalnego, humektant, działanie nawilżające), Parfum, amyl cinnamal (zapach - jasmin), cinnamal (zapach - cynamon), benzyl alcohol (zapach - jasmin, konserwant), cinnamyl alcohol (zapach - hiacynt), citral (wchodzi w skłąd olejku eterycznego), citronellol (składnik olejkow zapachowych), eugenol (zapach - goździk), geranol (zapach - pelargonia)butylphenyl methylpropional wikipedia (zapach), linalool (zapach - konwalia), benzyl benzoate (skłądnik olejku eterycznego), limonene (zapach - skórki cytrynowej). 

 Opakowanie:
ładna, blaszana puszka

Konsystencja:
gęsta, ale puszysta

Zapach:
mydlano-energetyzujący 


Moje wrażenia:
  • maska ta jest moim objawieniem 2014 roku,
  • początkowo, gdy zobaczyłam to małe opakowanie, a w niej 150ml produktu, to pomyślałam, że starczy mi ona na góra 4 razy, ale nic bardziej mylnego, ta niepozorna piankowa konsystencja  okazała się bardzo bogatym i treściwym produktem, którym cieszyłam się przez kilkanaście aplikacji,
  • płaska łyżeczka produktu w zupełności wystarczyła, aby skutecznie pokryć moje mokre włosy,
  • zapach kosmetyku, tak bardzo przypadł mi do gustu, że każdą chwilę z tym produktem na włosach traktowałam jako swoiste SPA,
  • maska sprawiała, że moje włosy nabierały cudownej objętości, blasku i elastyczności,
  • moje włosiska miały cudownie duży skręt (czyli taki jak lubię),
  • włosy były ładnie dociążone, były znacznie grubsze, miały tak kochana przeze mnie mięsistość,
  • maska ta należy z pewnością do produktów bardzo treściwych, które potrafią obciążyć włosy - gdy przesadziłam z jej ilością, włosy znacznie szybciej straciły świeżość, takie same efekty wystąpił u mnie po nałożeniu maski na skalp, dlatego zalecam ostrożność i stosowanie jej w małych ilościach od ucha w dół,
  • wiem, że maska nie należy do najtańszych, w salonach Organique można ją nabyć za 40zł, mnie udało się ją dostać w Internecie za 25zł (widzę, że obecnie za 27zł) - za takie cudo warto!
  • jestem w tym produkcie zakochana, i gdyby nie spory zapas zachomikowanych odżywek/masek, to z pewnością już kupiłabym ją ponownie.
Znacie produkty Organique? Jakie są Wasze wrażenia po ich stosowaniu?
całuję
kosodrzewina79

PS I jak zwykle, dla zainteresowanych kilka zdjęć.







35 komentarzy:

  1. w internecie zdecydowanie mozna nabyc, chociaz budzi to pytanie czy to oryginal bo teraz podrabia sie wszystko, na potge koreanskie kremy bb ale i perfumy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep, w którym ją kupiłam znam już od lat, ufam im.

      Usuń
  2. Faktycznie trafiłaś fajną okazję cenową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta okazja, w miejscu w którym ją kupiłam jest stała.

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam kosmetyków Organique. Moja mama miała kilka produktów m.in szampon i była bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kusisz.. efekty są świetne. Widać, że loki są odpowiednio dociążone i zadowolone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię słowa kusisz, po prostu jest to kosmetyk wart uwagi.

      Usuń
  5. Skręt, blask i objętość wspaniała, wpisuję na moją chciejlistę! :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, myślę,że będziesz zadowolona.

      Usuń
  6. Ja już kończę drugą ich maskę, tylko w wersji anti-aging, też ją uwielbiam i jest moim hiciorem:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersje, o której piszesz miałam z dwa lata temu, wtedy bardzo puszyła mi włosy, ale to było dawno temu, wtedy moje włosy nie lubiły protein, teraz się dużo zmieniło.

      Usuń
  7. Kusisz Kochana, zwlaszcza widokiem Twoich cudnych kreciolkow :) Niestety jeszcze dlugo bede myslala nad jej zakupem, choc chetnie nabylabym ja natychmiast. Jakis czas temu zakupilam moja pierwsza maske Organique, a dokladniej wersje Sensitive. I mnie przerazilo 150 ml. opakowanie, zwlaszcza, ze uwaga, zaplacilam za nia w Niemczech wraz z wysylka 20 Euro :/ Przebitka komsiczna! Bylam w stanie to scierpiec i wydac kolejne 20 na kolejna maske, jednak ta cholera mnie tak uczulila, jak dawno nic innego mnie nie uczulilo ;) Probowalam na wszelakie sposoby, lacznie z uwzglednieniem tylko koncowek i nic z tego ;) Prawie cale opakowanie lezy mi na stanie i ostatnio wlasnie, uswiadomilam sobie, ze nic z tego nie bedzie, wiec moja Corka zuzyje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiam co może Ciebie w tej masce uczulać? Sprawdziłam składy i ta wersja Sensitive jest bez zapachów, których tak bardzo się obawiałam, przekłada to się oczywiście na jej zapach. Własnie ją stosuję i uważam, że jest jednak słabsza niż ta wersja, o której dzisiaj pisze.

      Usuń
  8. genialny efekt, tylko szkoda, że taka droga : c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, cena jest wysoka, ale w moim przypadku efekt jest tak piorunujący, że z pewnością do niej wrócę.

      Usuń
  9. Droga ta maska :( Ale efekt świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie sama maska jest warta z 4zł, ale cała reklama, utrzymanie salonów, pracownicy sprawia, że jej cena wychodzi na taka kosmiczna.

      Usuń
  10. Piękne efekty! Ja (głównie ze względu na cenę) nie próbowałam jeszcze niz z Organique, ale o ich maskach naczytałam się już tyle dobrego, że najwyższa pora sprobować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze ochotę na peeling enzymatyczny od nich.

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze nic z organique, ale kiedyś w końcu się skuszę :-) efekty n Towich włosach są super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tę maskę moje włosy naprawdę pokochały.

      Usuń
  12. Ja troszkę nie na temat. Patrz na aktualny skład maski Apis: Aqua, Dead sea mud, kaolin, cetearyl alcohol&ceteareth 20, zinc oxide, stearyl alcohol, aloe, glycerin, propylene glycol, potassium alum, grape seed oil, MINERAL OIL, almond oil, chestnut extract, allantoin, ginkgo biloba extract, parfum, benyl alcohol, methylchlorosothiazolinone, methylisothiazolinone.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe kręcioły! Zachęciłaś mnie, jak przekopię się przez zapasy, chętnie się za nią rozejrzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy przekopię się przez swoje zapasy, też do niej wrócę.

      Usuń
  14. Widziałam ją stacjonarnie, ale 40zł to jednak za wysoka cena... Dobrze, że zawsze jest internet. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dobrze, dobrze, że mamy internet.

      Usuń
  15. nawet nie wiesz jak w UK brak mi stosowania masek do włosów
    nie wiem co mi jest
    jak tylko cokolwiek nałożę oprócz szamponu, moje końce po spłukaniu są cienkie, strąkowate

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby nie te zapasu to u mnie by zagościła, nie wiem tylko czy ta wersja. Będę ją miała na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja Sensitive, którą obecnie używam jest jednak słabsza.

      Usuń
  17. Twoje włosy to świetna reklama tej maski. Jaki skręt i połysk masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio przygotowywałam się do denka od stycznia do kwietnia, i jak to zwykle u mnie pełno kosmetyków, ale ta maska zajmuje bezapelacyjnie pierwsze miejsce.

      Usuń
  18. Przez długi czas wahałam się nad jej zakupem. Teraz wiem, że przy najbliższej okazji trzeba ją kupić! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń