piątek, 28 lutego 2014

Rozdanie - włosowe perełki

Zasady:
1. Rozdanie kieruję tylko do moich obserwatorów.
2. Do wygrania są dwa, nie używane produkty do pielęgnacji włosów, które ufundowałam JA.
3. W komentarzu proszę o dokonanie wyboru jednej odżywki.
4. Wybór zwycięzców dokona się drogą losowania.
5. Dodatkowo:
a) blogroll (+ 1 punkt)
b) baner na blogu (+ 1 punkt)
6. Rozdanie trwa od 28 lutego do 15 marca 2014r.
7. Wyniki zobowiązuję się ogłosić w ciągu trzech kolejnych dni.
8. Zwycięzca proszony jest w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników o przesłanie do mnie adresu, na który prześlę nagrodę. W innym przypadku dokonam ponownego losowania.
9. Wysyłka jedynie na terenie Polski.



WZÓR:
Obserwuję jako:
Mój mail: (żebym wiedziała z jakiego maila przyjdzie do mnie adres do wysyłki)
Wybieram: Isanę lub Alterrę
blogroll: TAK/NIE
baner: TAK/NIE
życzę powodzenia, 
całuję
kosodrzewina79 

PS Nagrodami są dwie perełki, których już nie można nigdzie dostać.
Mam nadzieję, ze wiele z Was właśnie takie nagrody ucieszą.
Sama właśnie ich używam i jestem bardzo zadowolona.

51 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Kinga
    Mój mail: karen15@onet.pl
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: TAK szalone-zycie-kingi.blogspot.com
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za dziewczyny, ja nie biorę udziału, mam jeszcze morelkową alterrę, a isana się u mnie nie spisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dziewczyny!
    ja schodzę z zapasów - zaczęłam właśnie używać odżywki kupionej podczas wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: paulinaa
    Mój mail: paulinaa1607@gmail.com
    Wybieram: Isanę
    blogroll: nie
    baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Mademoiselle
    Mój mail: Magdziazbronska@gmail.com
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Cullenka123
    Mój mail: cullenka123@gmail.com
    Wybieram: ISANĘ
    Blogroll: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze rozdanie na świecie!!! Uwielbiam Ciebie za zorganizowanie go :)

    Obserwuję jako: Weronika
    Mój mail: wwweronikablog@gmail.com
    Wybieram: Alterrę!
    blogroll: TAK
    baner: TAK

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: pannaM
    Mój mail: greendayowa15@op.pl
    Wybieram: Isanę
    blogroll: NIE
    baner: TAK

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: kubekczekolady
    Mój mail: phideaux18@gmail.com
    Wybieram:morelkową, nigdy jej nie kupiłam, gdy jeszcze można było ;)
    blogroll: tak
    baner: tak

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Ewa Bl
    Mój mail: ewa.celina.bl@gmail.com
    Wybieram: Isanę
    blogroll: TAK
    baner: TAK

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: deedee_1
    Mój mail: marti8991@gmail.com
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Agnieszka Ł
    Mój mail: agneszka211@gmail.com
    Wybieram: Isanę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: mystylee
    Mój mail: sabina94@poczta.onet.eu
    Wybieram: Isanę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Karmelowe ciastko
    Mój mail: karolina_s205@onet.pl
    Wybieram: Isanę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. tą isanę już bardzo dawno wycofali...

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Buduar Margotki
    Mój mail: margotka1980@gmail.com
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: TAK, jesteś w nim od dawna
    baner: TAK, zaraz dołączam
    Bardzo chciałabym wygrać ten szampon, tyle dobrego słyszałam o marce, a nigdy jeszcze nic nie miałam. Trzymam kciuki i duże paluchy u stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Włosowe Inspiracje
    Mój mail: wlosoweinspiracje@gmail.com
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako:Monikaa
    Moj mail: yoo-94@tlen.pl
    Wybieram:Alterre
    Blogroll: NIE
    Baner:NIE

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: zaplatane siostry
    Mój mail: zaplatane.siostry@gmail.com
    Wybieram: Isanę
    blogroll: TAK splociki.blogspot.com (rozwija się)
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Gabi K
    Mój mail: gabipsuja@buziaczek.pl
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: TAK http://cosmetic-addiction.blogspot.com/
    baner: TAK http://cosmetic-addiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Olasiaaaaa
    Mój mail: twojatequila@o2.pl
    Wybieram: Isanę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako:Naughty Girl
    Mój mail: naughtygirl0106@interia.pl
    Wybieram: Isanę
    blogroll: TAK/http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    baner: TAK/http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Michasia S.
    Mój mail: michasiamini444@gmail.com
    Wybieram: Isanę
    blogroll: TAK www.zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com
    baner: TAK (jak wyżej ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako:Supersqa
    Mój mail: sabina_ba@wp.pl
    Wybieram: Alterrę
    blogroll:NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Asia
    Mój mail: cupcakesoslit@gmail.com
    Wybieram: Isanę
    blogroll: TAK http://talktomesoftlyy.blogspot.com/
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Serenitka B
    Mój mail: akasha162@onet.eu
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    baner: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: illonky
    Mój mail: illonky@wp.pl
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: TAK (http://mojemaleprzyjemnoscikosmetyczne.blogspot.com/ )
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    Mój mail: pinklipstickmua@gmail.com
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  29. Isanę z olejem babassu mam w zapasie, ale Alterry morelowej nie miałam okazji użyć :)

    Obserwuję jako: Ag90
    Mój mail: thinhairblog@gmail.com
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: TAK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baner na http://thin-hair.blogspot.com ;)

      Usuń
  30. Obserwuję jako: fable
    Mój mail: fabulous.blueberry.nights@gmail.com
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    (niestety nie prowadzę bloga urodowego :< w innym wypadku na pewno spełniłabym wszystkie warunki)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Agata Piechota
    Mój mail: agata12t@wp.pl
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako:Anita Blake
    Mój mail: agnesoslizlo@gmail.com
    Wybieram:Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: TAK http://fryzjerstwo-przede-wszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: 0jla
    0jla@wp.pl
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: TAK 0jla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Edyta H.
    Mój mail: edytka249@poczta.onet.pl
    Wybieram: Isanę
    blogroll: TAK http://allthesnuff.blogspot.com
    baner: TAK http://allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Be Strong
    Mój mail: ula_408@o2.pl
    Wybieram: Isanę
    blogroll: TAK http://badzsilna.blogspot.com
    baner: TAK http://badzsilna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Dorenn
    Mój mail: dorenn@wp.pl
    Wybieram: Isanę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Qhoco
    Mój mail: dmowska.klementyna@gmail.com
    Wybieram: Isanę
    blogroll:NIE
    baner:NIE

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako Czarnowłosa
    mail: asiupka2@o2.pl
    wybieram: Isana
    blogroll: nie
    baner: tak : http://ratujewlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wybieram: Alterrę
    blogroll: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    baner: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Kasia
    Mój mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: TAK modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Kosmetyczna Masakra
    Mój mail: kosmetycznamasakra@gmail.com
    Wybieram: Isanę (bo dużo słyszałam, a nigdy nie miałam)
    blogroll: NIE, bo mojego bloga i tak jeszcze nikt nie czyta:p
    baner: NIE jw

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: Kasia S
    Mój mail: katarzynkas23@gmail.com
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń

  43. Obserwuję jako: madame raspberry
    Mój mail: veronia15@o2.pl
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: /NIE
    baner: TAK http://raspberryandstrawberrybeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Gilgotki
    Mój mail: placki.ziemniaczane@gmail.com
    Wybieram: Isana
    blogroll: nie
    baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: Maggie.x
    Mój mail: paradisemaggiex@gmail.com
    Wybieram: Isanę
    blogroll: NIE
    baner: TAK

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banner na http://paradisemaggie.blogspot.com

      Usuń
  46. Obserwuję jako: Marta Cholewa
    Mój mail: marta_cholewa@interia.eu
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuje jako : zaczarowanaa
    Mój mail : zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Wybieram Isane
    Blogroll : nie
    Banner : www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: makapaka
    Mój mail: extremalna@gmail.com
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: TAK makapakaej.blogspot.com
    baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: bognyprogram
    Mój mail: bognyprogram@wp.pl
    Wybieram: Alterrę
    blogroll: NIE
    baner: TAK, bognyprogram.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń