środa, 19 lutego 2014

Pielęgnacja by Syria & Marocco - Balsam 7 olei

Witajcie,
 w dzisiejszym poście podzielę się z Wami moimi doświadczeniami dotyczącymi syryjskiego balsamu - 7 olei.


Opis producenta:
Balsam wykonany jest na bazie naturalnych składników, nie zawierających tłuszczów zwierzęcych ani substancji chemicznych. Jest testowany dermatologicznie, przy współpracy różnych laboratoriów, zgodnie z normami międzynarodowymi. Balsam do włosów oliwkowo-laurowy to doskonała odżywka dla włosów suchych i zniszczonych, przeznaczona do aplikacji po myciu włosów na ok 5-15 min, po czym można balsam spłukać lub pozostawić na włosach bez spłukiwania.

Skład:
Oil Oliwe, Oil Laurus Nobilis, Zea Mays,Mirtus Communis, Urtica Dioica, Ricinus Communis, Oil Eukaliptus, Catase Juss, Glicea Flava, Perfum Mysk -Bosvelia Sacra, aqua destilata, Benzyl Alkohol, Salicylic Acid,Gliceryne,Sorbic Acid .
Oliwa z Oliwek, Olej Laurowy, Olej Migdałowy, Olej Mirt Zwyczajny, Olej z pokrzywy, Olej kastor (rycynowy), Olej Kaktusowy, Wosk pszczeli, Woda Destylowana, Benzyl Alkohol, Salicylic Acid, Gliceryna, Sorbic Acid.

Dostępność:
allegro

Konsystencja/Zapach:
lekka konsystencja o przyjemnie kwaskowym zapachu



Moje wrażenia:
  •  kupując ten produkt, nie widziałam wcześniej żadnej recenzji, kierowałam się jedynie ciekawością i intuicją, że może to być coś ciekawego i wartego uwagi,
  • po zakupach na pierwszy ogień poszedł balsam Amber, który niestety bardzo mnie rozczarował ---> KLIK dlatego, gdy sięgałam po jego żółtego brata, przyznaję, że byłam pełna obaw,
  • produkt okazał się mieć wręcz jedwabistą konsystencję, która gładko rozprowadzała się po włosach,
  • balsam dobrze działał na moje suche i kręcone włosy, który były miękkie, miały ładny skręt i objętość,
  • kosmetyk ten nie zawiera w swoim składzie silikonów, ale mimo to włosy rozczesywały się przyjemnie szybko,
  • balsam sprawiał, że moje włosy były ładnie dociążone, nie było tak bardzo nielubianego przeze mnie puchu,
  • produkt z pewnością jest wart wart uwagi, myślę, że jeszcze do niego wrócę i polecam go osobom, które szukają i dobrego nawilżenia i dobrego składu w kosmetyku.
całuję
kosodrzewina79

PS Dla zainteresowanych - kilka zdjęć. 









31 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie słyszałam o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czytałam już kilka pozytywnych recenzji tego produktu. Kiedyś będzie mój :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy wyglądają po nim obłędnie. Błyszczą się jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też duża zasługa lampy, ale prawdą jest, że nigdy nawet nie przypuszczałam, że moje suche i kręcone włosy będą lśniły, a jednak się udało :)

      Usuń
  4. Widać pięknie zdefiniowany skręt i blask - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go w swoich zapasach, ale dopiero 2 razy zdążyłam użyć i na razie jest ok.

    Fajnie, ze wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie on wcale nie zachwycił tak od razu. Ale po skończonej buteleczce, wiem, że jeszcze kiedyś do niego wrócę.

      Dziękuję, za te słowa :)

      Usuń
  6. Chetnie bym go wyprobowala, jaka jest cena? Mega blask i skret :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz o nim slyszę;) Ale zapowiada się bardzo ciekawie, może i na moich włosach dobrze się sprawdzi?;)
    Dołączam się do pytania o cenę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie loczki i ten połysk *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie je lubię, dobrze nawilżone, bez lakierów, pianek, żeli.

      Usuń
  9. Spotkałam się już gdzieś z tym produktem online

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie włosy! Niesamowite, ładnie zdefinowany skręt, cudowny blask i zero puchu. Ogromna różnica w porównaniu do zdjęć po nieszczęśliwym cięciu. Ten balsam bardzo mnie kusi, ale musi poczekać aż pozużywam zapasy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Doskonale rozumiem, co znaczą zapasy, od pól roku nie kupiłam niczego do włosów, a kosmetyków nadal wszędzie pełno.

      Usuń
  11. Jaki loki!
    Zdecydowanie ograniczył puszenie się i zdefiniował jeszcze bardziej skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Twoich włosach sprawdził się rewelacyjnie! Dobrze, że wróciłaś :) Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne loki! I jak pięknie lśnią! :) Balsamem mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaintrygował mnie ten produkt, zastanawiam się, jakby sprawdził się na prostych włosach ;) Pięknie podziałał na loki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jego recenzję robiła prostowłosa mama helenki, też była bardzo zadowolona

      Usuń
  15. Jakie masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsyz raz słyszę o tym cudeńku, ale zdjęcia jakie tu wstawiłaś sprawiają, ze mam ochotę kupić go już, tu i teraz. Wpisuję na listę must-have!

    OdpowiedzUsuń