wtorek, 25 lutego 2014

IWOSTIN, Purritin, Krem na noc redukujący niedoskonałości

Witajcie,
w dzisiejszym poście opowiem Wam o produkcie, który okazał się moim wielkim odkryciem 2013 roku. Krem ten był moim pierwszym "spotkaniem" z marką IWOSTIN.


Opis producenta:
Krem na noc Iwostin Purritin o działaniu przeciwtrądzikowym, ogranicza powstawanie wykwitów trądzikowych, przyspiesza odnowę naskórka. Krem ma działanie wygładzające skórę, odblokowuje pory,
 a także reguluje wydzielanie sebum.
  • Działa przeciwtrądzikowo
  • Przyspiesza odnowę naskórka
  • Długotrwale wygładza skórę
  • Ogranicza rozwój bakterii P. acnes
  • Odblokowuje pory
  • Reguluje wydzielanie sebum
  • Nowa, przyjemna konsystencja i zapach
  • Przywraca skórze jednolity, zdrowy wygląd
Skład:
Składniki aktywne:
  • Zincidone®
    Innowacyjne połączenie cynku i molekuły PCA (sól cynkowa kwasu PCA), która ułatwia jego wnikanie w skórę - reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.
  • Cobiostab 400 (Diisethionate Hexamidine)
    Składnik wykazujący silne działanie ograniczające rozwój bakterii, zarówno Gram+ jak i Gram- w tym Propionibacterium acnes oraz działanie grzybostatyczne.
  • Alantoina
    Ma właściwości wygładzające i zmiękczające skórę. Usuwa spękania i zgrubienia. Łagodzi podrażnienia.
  • Alfa – hydroksykwasy (kwasy AHA)
    Działają keratolitycznie, usuwając warstwy martwych i zrogowaciałych komórek.
  • Beta-hydroksykwasy (kwasy BHA)
    Działają złuszczająco (keratolitycznie), dzięki czemu odblokowują ujścia gruczołów łojowych i ułatwiają usuwanie martwych komórek naskórka. W ten sposób zapobiegają tworzeniu zapalnych zmian trądzikowych.
  • Kwas salicylowy
    Reguluje odnowę komórkową skóry, działa złuszczająco. Ma właściwości przeciwzapalne i bakteriobójcze, sprzyja procesowi gojenia się zmian zapalnych.
  • Kwas laktobionowy
    Polisaharydokwas nowej generacji, którego głównym zadaniem jest przyspieszenie procesu odnowy komórkowej i gojenia się ran.
  • EvermatTM
    Połączenie ekstraktu z rośliny afrykańskiej Enantia Chlorantha z kwasem oleanolowym. Reguluje wydzielanie sebum, zmniejsza pory i redukuje błyszczenie skóry.

Konsystencja:
kremowa, bardzo lekka


Zapach:
specyficzny, na początku nie przypadł mi do gustu, ale z czasem bardzo go polubiłam 
(ma coś z zapachu kosmetyków Avene)

Dostępność:
apteki, allegro - cena 25-35zł


Moje wrażenia:
  • nim o nich napiszę, to chciałabym Wam tylko przypomnieć, że jestem posiadaczką cery tłustej, moja skóra na twarzy jest gruba, ma liczne zaskórniki (policzki, nos, linia żuchwy), grudki (policzki, linia żuchwy). Od lat borykam się z bardzo rozszerzonymi porami oraz nadmierną produkcją sebum. Sporadycznie pojawiają się u mnie również ropne, bolące wykwity.
  • po krem sięgnęłam bez większych oczekiwań, po prostu kolejny krem, a nóż mi pomoże, nie czytałam o nim wcześniej, ale postanowiłam spróbować,
  • krem zaczęłam stosować kilka dni po średnio udanej kuracji żelem IzotZiaja, gdzie moja skóra była rozdrażniona, rozregulowana, po prostu w złej kondycji,
  • krem zawiera całą mieszankę kwasów: kwas mlekowy, glikolowy, cytrynowy, jabłkowy, salicylowy oraz lactobionowy (dlatego powinien być bezwzględnie stosowany na noc),
  • za sprawą lekkiej formuły krem bez problemów mogłam dokładnie rozprowadzić po całej twarzy,
  • krem po zetknięciu ze skórą nie powodował u mnie żadnej reakcji (zero pieczenia, mrowienia),
  • stosując krem nie używałam żadnych innych produktów przeciwtrądzikowych (żadnych kwasów, retinoidów), dlatego myślę, że moja ocena tego produktu będzie obiektywna,
  • już po kilku aplikacjach kremu moja skóra wręcz niewiarygodnie się uspokoiła, wyciszyła, pierwszym skutkiem było zdecydowane zmniejszenie produkcji sebum,
  • skóra bardzo ładnie się oczyściła, myślę, że zaskórniki zniknęły mi w ok. 80-90% (policzki, linia żuchwy, broda),
  • podczas stosowania tego kremu nie miałam problemów z grudkami, ani z ropnymi wykitami,
  • skóra była zauważalnie gładsza, 
  • moje duże pory były ładnie oczyszczone i obkurczone,
  • a co najważniejsze, moja często lekko ziemista skóra zyskała dużo jaśniejszy odcień,
  • nie zauważyłam żadnego wysuszenia, a wręcz przeciwnie skóra była elastyczna i bardzo ładnie nawilżona,
  • powiem szczerze, że w połowie opakowania byłam bliska zakupu nie tylko kolejnego opakowania, ale wręcz i całej serii Iwostinu do cery tłustej, ale rzut oka na moje zachomikowane zapasy skutecznie mnie przed tym powstrzymał, ale wiem, że do kremu WRÓCĘ!!!
  • a minusy? - krem trzeba stosować regularnie, sporadyczne sięgnięcie po niego nic nie da, przekonałam się o tym, gdy odstawiłam go na kilka dni i widziałam, że zaskórniki i sebum pomału, ale jednak powraca, (stosując np. TriAcneal widziałam bardziej długoterminowe efekty),
  • tak jak wspomniałam we wstępie, jest to moje wielkie kremowe odkrycie 2013r
A jaki jest Wasz ulubiony krem na problemy skórne?
całuję
kosodrzewina79


29 komentarzy:

  1. Oj kusisz tym kremem.
    Coś dla mojej buzi. Co prawda nie mam problemów z zaskórnikami czy wykwitami, ale mimo wszystko błyszczę się dość mocno, no i te rozszerzone pory...
    Zapisuję go sobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zachwycam się zazwyczaj kremami, ale ten naprawdę podbił moje serce.

      Usuń
  2. Akurat tej serii Iwostin nie lubię za ziemisty zapach. Jednak działanie miała całkiem w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapach jest specyficzny, ale mi nie przeszkadzał.

      Usuń
  3. Taki krem na noc byłby dla mnie idealny. Musze go poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  4. średnia cena,ale moze sie pokuszę.mam cere o podobnych cechach co ty i mecze się juz tak kilka lat z roznymi efektami.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie zniechęcił do tej linii żel do mycia twarzy. jest tragiczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelu nie miałam, ale żelo-peeling tak i bardzo go lubię.

      Usuń
  6. Opis skóry mogłabym napisać taki sam dla mojej... Składowo średnio prezentuje się ten krem, jednak nie zawsze skład=działanie. Jeśli obkurczą się moje zapasy, być może przyjrzę się bliżej temu kremowi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością nie jest to krem naturalny, ale dociera do mnie, że moją tłustą cerę należy traktować jak chorą i ją po prostu leczyć.

      Usuń
  7. widziałam go w aptekach, ale do tej pory nie kupiłam. Może to pora na niego? Zauważyłam, że większość produktów, które polecasz, sprawdzają się i u mnie, dlatego zanim po coś sięgnę, przekopuję Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło. Obyś się nigdy nie zawiodła.

      Usuń
  8. Niestety nie polubiłam się z tym kremem:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapragnęłam go rok temu, w czasie syfowej ofensywy, ale w końcu nie kupiłam. Teraz twarz mam w porządku, ale przydałoby sięcoś zrobić z porami i sebum. Ojjj....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja aktualnie stosuję TriAcneal, jest ok, ale spodziewałam się bardziej spektakularnego działania.
    Będę pamiętać o tym kremie, jak wykończę zapasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, te zapasy. Kiedy ja się z moimi uporam?

      Usuń
  11. No to jest idealne rozwiązanie dla mojej cery! Koniecznie muszę wypróbować ten kremik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej poprosić w aptece o próbki.

      Usuń
  12. Aktualnie używam Uriage, Hyseac. Jest ok, ale wydaje mi się, że mimo wszystko powrócę do Effacalaru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupię go po kuracji słabszymi retinoidami, a teraz kupię z tej serii, ale nawilżający zalecany przy kuracji kwasami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię markę Iwostin :) Stosuję krem rozjaśniający przebarwienia, żel do mycia twarzy i peeling, a moja mama używa też kremu przeciwzmarszkowego. Obie jesteśmy zadowolone z efektów. Ja mam skórę baaardzo wrażliwą i zawsze bałam się, gdy po raz pierwszy stosowałam jakiś kosmetyk, bo nigdy nie było wiadomo, jak moja skóra zareaguje. Z Iwostin jednak nie było żadnych przykrych sensacji, dlatego tak go lubię :) Jeśli kogoś interesuje, to tu jest ciekawy tekst na temat wrażliwej skóry i jak o nią dbać: http://dlalejdis.pl/artykuly/skora_wrazliwa_wymaga_specjalnego_traktowania - coś dla osób z suchą, mega wrażliwą i spierzchniętą skórą... Warto wiedzieć, jak o nią dbać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj zakupiłam i mam nadzieję, że się sprawdzi. Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! :) Zakupiłam krem i właśnie zaczynam go stosować mam nadzieję że przyniesie jakiś rezultat choć wiele się nie spodziewam , moja cera jest problematyczna o tyle iż nie znalazłam nic co by działało żadne kremy ani antybiotyki... :( no cóż słyszałam wiele pozytywnych opinii tego kremu i zobaczymy czy u mnie zadziała . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosowałam ten krem przez długi czas, jest dla mnie bardzo dobry z tego względu że bardzo dobrze nawilża nie zatykając przy tym porów. Dla mnie nic bardziej lepszego :) Jedynym minusem był tylko niezbyt przyjemny zapach, na noc jednak ostatecznie może być

    OdpowiedzUsuń