piątek, 3 stycznia 2014

Tołpa Sebio - matuący krem korygujący

Witajcie,
po ostatniej recenzji kremu, który okazał się zbyt "bogaty/ciężki", dzisiaj będzie o kremie, który na mojej tłustej i bardzo problematycznej skórze spisał się bardzo dobrze. Zainteresowanych zapraszam do dalszej części postu.



Opis producenta:
Krem służy do walki z niedoskonałościami skóry. Reguluje wydzielanie sebum i działa antybakteryjnie. Odblokowuje pory, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Zapobiega powstawaniu grudek, krostek i zaskórników. Długotrwale matuje i nawilża. Podsumujmy: skóra jest matowa i wygładzona bez niedoskonałości.
Składniki aktywne:
torf tołpa.®, ekstrakt z kory cynamonowca, ekstrakt z łopianu, fucogel, alantoina, pantenol


Skład:
Aqua - woda, Glycerin - gliceryna, Cyclomethicone - lekki silikon odparowujący, Peat Extract - ekstrakt z torfu, Cetyl Alcohol - emolient, Cetearyl Olivate - naturalny emulgator, Propylene Glycol - humektant, promotor, Sorbitan Olivate - naturalny emulgator z oliwy z oliwek, Biosaccharide Gum – 1 - fucogel - pochodzenia roślinnego, mieszanina naturalnych węglowodanów, otrzymywany jest z kukurydzy i soi, substancja o długotrwałym i głębokim nawilżaniu, przez co skóra nie wysusza się i jest gładka, wpływa wyraźnie rewitalizująco i stymulująco na skórę, osłabia reakcje alergiczne i koi podrażnienia, Arctium Majus Root Extract - wyciąg z łopianu - reguluje wydzielanie sebum  i utrzymuje prawidłową równowagę skóry głowy, Capryloyl Glycine - substancja aktywna - ester pochodny od kwasu kaprylowego i aminokwasu - glicyny, składnik stosowany często w preparatach przeznaczonych dla skóry trądzikowej lub w szamponach przeciwłupieżowych, substancja o działaniu modulującym złuszczanie, wydzielanie łoju i świądu, wspomaga w niszczeniu bakterii, chroni skórę przed utratą wody, Sarcosine - sarkozyna, aminikwas, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract - ekstrakt z kory cynamonowca, naturalny przeciwutleniacz, Xanthan Gum, Tetrasodium EDTA, Allantoin - alantoina, Panthenol - pantenol, Carbomer - zagęstnik, Sodium Hydroxide, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, DMDM Hydantoin.

Jak widać, producent nas nie oszukuje, wszystkie składniki, na które powołuje się w opisie, naprawdę są w składzie.



Opakowanie:
mocna metalowa tuba, która znajduje się w ładnym kartoniku

Konsystencja/Zapach:
lekko woskowa o bezwonnym zapachu

 Dostępność:
allegro, drogerie 


Moje wrażenia:
  • było to moje pierwsze spotkanie z kremami Tołpy,
  • zacznę od konsystencji, która mnie bardzo zaskoczyła, spodziewałam się lekkiego lotionu/emulsji, a tutaj konsystencja dość gęsta, wręcz woskowa,
  • po rozprowadzeniu kremu na twarzy przez chwilę czułam taka specyficzną, ale bardzo przyjemną otoczkę, która po chwili łagodniała, a w końcu zupełnie znikała,
  • krem nie dawał super matowego wykończenia (ja to nazywam "martwy mat"), w tym przypadku bardziej pasowałoby określenie twarz unormowana, ujednolicona,
  • krem doskonale rozprowadzał się po twarzy i stanowił idealną bazę pod makijaż, stosowałam go wraz z podkładami Bourjois 123 Perfect Foundation, Healthy Mix oraz z Iwostinu, nigdy nie miałam żadnych problemów, a wręcz przeciwnie podkład po nim "sunął idealnie",
  • jeszcze dwa-trzy lata temu, gdy stosowałam bardzo matujące produkty, poranne rozprowadzanie podkładu było dla mnie koszmarem, bardzo się cieszę, że od tej mocno wysuszająco-matującej pielęgnacji odstąpiłam, obecnie zależy mi na zachowaniu równowagi skóry,
  • od lat makijaż twarzy wykańczam pudrem bambusowy z BU,
  • krem stosowałam ponad dwa miesiące i w tym czasie nie zauważyłam żadnych niepożądanych skutków, krem nie spowodował u mnie zapychania, ani żadnego uczulenia.
Podsumowując, krem oceniam dobrze. Stosowałam go z przyjemnością. Myślę, że na letnie miesiące może być dla mnie zbyt gęsty, ale w jesiennej porze był idealny. Nie wiem, czy do niego wrócę. Może kiedyś. Teraz interesuje mnie seria Tołpa futuris 30+ lekki krem na dzień przeciw pierwszym zmarszczkom, miałam jego próbki, i wydaje się być on naprawdę ciekawym produktem.
A jak się sprawdził on u Was?
Możecie polecić mi jakieś dobre kremy na dzień do cery tłustej?
całuję
kosodrzewina79

18 komentarzy:

  1. Ja aktualnie mam cerę suchą, więc produkt nie dla mnie, ale jak znowu zacznę się świecić to pomyślę nad nim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie używam Bioderma Sebium Global i jestem z niego bardzo zadowolona, ale ten też chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tego kremu nie znam, a myślałam, że przetestowałam już całą serię Sebium, dziękuję :)

      Usuń
  3. Z Tołpy nigdy nic nie próbowałam ale ostatnio zaciekawiły mnie ich micele. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego nie miałam. Aktualnie sumiennie zużywam krem matujący Baikal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w kolejce grzecznie czekają kremy Sylveco

      Usuń
  5. skończyłam go właśnie i nie pasował mi;/ ta otoczka u mnie nie znikała, twarz była tłusta jakaś taka dziwna. Gdyby nie puder świeciłabym się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie puder to też podstawa każdego makijażu, ta otoczka początkowo doprowadzała mnie do szału, ale później zaczęłam też dostrzegać jej plusy, ale u mnie z czasem ona znikała

      Usuń
  6. U mnie świetnie sprawdził się Bioliq do cery tradzikowej na dzień. Na noc polecam lekki brzozowy Sylveco.
    Co do Tołpy, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą marką. Od Maliny dostałam zestaw maseczek tej firmy i przekonalam się, że warto. Kremu jeszcze nie mialam, ale pewnie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie, krem Sylveco już za kilka dni idzie w ruch :)

      Usuń
  7. Trochę nie na temat,kochana szampon NS właśnie nie ma pq w tym szamponie.Taki skład podany jest w sklepie,natomiast producent przedstawia inne składniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak-Szampon nie ma w szamponie-nie brzmi to ładnie,głupol ze mnie

      Usuń
    2. dziękuję za wyprowadzenie mnie z błędu :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. myślę, że latem też nie zdałby u mnie egzaminu

      Usuń
  9. nie zam ale muszę przyznać że ciekawy produkt :) ciekawe jak by się sprawdził przy mieszanej cerze. 450 fanka wita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to bywa z kosmetykami, że swoje perełki trzeba odnajdywać metodą prób i błędów, ale myślę, że cery mieszanej będzie ok,
      witam, witam :)

      Usuń