czwartek, 9 stycznia 2014

Receptury Babuszki Agafii - olej wzmacniający, odżywczy i regenerujący - subiektywne porównanie

Witajcie,
niedawno zużyłam trzecią już butelkę rosyjskiego oleju według Receptur Babuszki Agafii. Poniżej przedstawię Wam moje małe, zupełnie subiektywne porównanie tych trzech olei: wzmacniającego, odżywczego i regenerującego.




Wzmacniający
Odżywczy
Regenerujący
Oleje
z dzikiej róży, 
szałwii lekarskiej, sojowy,
z oliwy z oliwek,
rokitnikowy, 
pachtowy, 
tymiankowy, 
z tarczycy bajkalskiej, sojowy, 
z oliwy z oliwek,
cedrowy, 
z białej porzeczki, mącznicy lekarskiej, sojowy, 
z oliwy z oliwek,
Ekstrakty
z korzenia łopianu, rumianku,
żeń-szenia,
z korzenia łopianu,
z korzenia łopianu,
Konsystencja

bardzo rzadka,
wodnista
bardzo rzadka,
wodnista
bardzo rzadka,
wodnista
Zapach

przypalony olej
przypalony olej
przyjemny, świeży
Działanie
Praktycznie żadne. Olej nie robił z moimi włosami nic pozytywnego, miałam wrażenie, że nawet je wysusza.Lepiej działał, gdy był aplikowany na ciepło.
Recenzja TUTAJ.
Po stosowaniu oleju wzmacniającego, obawiałam się, że ten również okaże się bublem, ale jednak nie. Miałam wrażenie, że olej naprawdę odżywia te moje kosmyki, że włosy są mocniejsze, bardziej błyszczące.
To mój zdecydowany faworyt. Pachnie najładniej z całej trójki. A jak działa – cudownie. Początkowo myślałam, że te ładne loki, sprężystość, dociążenie włosów, to tylko kwestia krótszych włosów, ale widzę, że nie tylko. Ten olej zdecydowanie przyczynił się do poprawy stanu moich włosów.
Moja ocena
2
4 minus
5



Pod względem składu łączy je olej sojowy i oliwa z oliwek oraz ekstrakt z korzenia łopianu. Jednak dodanie innych olei i ekstraktów sprawia, że tak naprawdę w moich odczuciu, są to trzy zupełnie różne oleje.



Opakowanie:
gruby, czarny plastik z uchylanym wieczkiem, 
nie jest to szczególnie trafiony pomysł na opakowanie tak wodnistego oleju



Dostępność:



Wzmacniający
brak
15,30
17,00
brak
15,30
Brak
16,73
16,00
Odżywczy
17,00
15,30
17,00
brak
15,30
Brak
16,73
16,00
Regenerujący
brak
15,30
17,00
brak
15,30
brak
16,73
16,00
Uwagi

ceny z hasłem
gwiazda
-15%


ceny z hasłem - 2014

ceny – 30% z hasłem z blogów



Tak wędrując po tych sklepach zauważyłam nową serię Agafii. 
Zapowiada się ładnie, przynajmniej graficznie.
całuję 
kosodrzewina79



25 komentarzy:

  1. Wspominałam dzisiaj u siebie o oleju z nowej linii. Testuję również maseczkę do twarzy na bazie mleka łosia - póki co jestem nią zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe rozwiązanie butelkowe :)
      Twoja maseczka jest na bazie białej glinki i ekstraktów, ale nie rozumiem dlaczego ma jeszcze w składzie: Sodium Cetearyl Sulfate i Caprylic / Capric Triglyceride?

      Wiem, że wychodzę na jędzę, ale naprawdę wolę do łyżki glinki dodać szczyptę ekstraktów i kroplę oleju.

      Usuń
  2. Musze się bliżej przyjrzeć regenerującemu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście pięknie wygląda ta nowa linia. Ciekawe, jak składowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się maska z mumio i papryczką podoba(plus mydełko do ciała i włosów to za 8,50). Krem z pudełeczka pinkjoy z mumio zaleczył moje podrażnienie na skalpie.

      Usuń
  4. Zastanawiam się nad regenującym a Baikal odżywczym

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam żadnego olejku. Bardzo podoba mi się ta nowość u ciebie- zestawianie w tabelkach- bardzo przejrzyste:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A kochana napisz mi, jak reagujesz na czystą oliwę? Bo boję się trochę oliwy w składzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś źle, na ciepło było zdecydowanie lepiej. Ale już dawno nie nakładałam jej solo na włosy.

      Usuń
  7. Miałam odżywczy, u mnie sprawdził się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh, a niedawno zamówiłam wzmacniający :) mam nadzieję, że u mnie dobrze się sprawdzi, jednak podczas następnych zakupów przyjrzę się wersji regenerującej :)
    Czaję się też na olejki z nowej serii, jednak czekam, aż będą one dostępne np w Lawendowej Szafie bo tam upatrzyłam parę rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęciłaś mnie do oleju regenerującego. Jest już na liście moich kosmetyków do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że napisałaś o tych olejach, ponieważ chciałam sobie któryś kupić, ale nie byłam do końca pewna który, a ty rozwiałaś praktycznie wszystkie moje wątpliwości, jeszcze tylko poszperam na innych blogach i pewnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z nowej serii podoba mi się maska do włosów siedmiu sił, ma całkiem niezły skład :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapiszę go sobie w takim razie regenerujący i kupię przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To muszę spróbować tego regenerującego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ochotę na wzmacniający, teraz muszę się nad tym zastanowić :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tylko jeden z nich ciekawe jakie ja uzyskam efekty!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam odżywczy i bardzo lubię, a te z nowej serii mają świetne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń